Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er egentlig ikke så synd i meg, jeg spyr ikke ofte, det er bare kroppen som finner helt perfekte tidspunkt å gjøre det påNei huff, stakkars deg. Var ikke så langt fra selv i dag.
ehh jeppDu vet du er gravid når en skulle tro du hadde tatt silikon og ingen BH'er passer
Hahahaha! Begynte spyinga i dag, tør ikke tenke på hvordan det ville vært uten sea bands. Glad mamma har sort bøtteoooh.. Jeg gikk å kjøpte ROSA spybøtte! Skal man føst spy vil jeg helst se en frisk farge. hahaha (morbid humor sa du?)
NÅR DU ER GRINETE uten å ane hvorfor
Blir jo ikke mindre grinete av den grunn.
Jeg måtte gi tapt og bare in finne meg med at jeg var grinete. Kanskje jeg bare var sulten?Jeg er grinete, og prøver å finne ut hvorfor. Og da blir jeg bare enda mer irritert, for jeg finner jo ikke ut hvorfor jeg er sur og irritabel. MEN jeg overbeviser meg selv om at jeg helt sikkert har grunn til det da.
Når du hamstrer inn alle mulige hamburgerbrød og alle mulige ostetyper for å greie å lage like god toast som den de har på McDonald´s... SMAKER FORTSATT IKKE LIKT
Gratulerer med dagen!Når venninna di og "tantungene" dine ringer og synger bursdagssangen for deg og du blir så rørt at du ender opp som det sippetrynet. Unga skjønte ingenting... Mor bare lo og sa "jeg hadde tenkt til å spørre om det fortsatt går bra, men jeg antar svaret er ja siden du helt tydelig er hormonell." Haha...
Hormonell sa du? Gubben holdt på å daue av latter...
Sent from my iPhone using BV Forum
Osten er emmenthaler iallefall.
Jeg vet, jeg spurte de som jobbet der
Jeg har jobbet der i min glade ungdom... Har faktisk vært fysen på den toasten den siste uka selv... Men trodde de hadde sluttet med den?