Føler det på akkuratt samme måten! Verker i hender og sprenger i beina! Syns det absolutt er det værste hittils!Mer og mer for hver dag blir det også.. her ligger jeg mye med beina opp!
Huff, noe skikkelig dritt dette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler det på akkuratt samme måten! Verker i hender og sprenger i beina! Syns det absolutt er det værste hittils!Mer og mer for hver dag blir det også.. her ligger jeg mye med beina opp!
Åååååååå, så mye vann i kroppen at leggene sprenges og ringene måtte avdagens klage!
Har ein del vann i kroppen eg og.. Men det blei faktisk bedre igjen nå. Var nettså beina sto på spreng og ringene av og feite vonde fingrer. Hjelper og holde meg i bevegelse men ikkje stå stille. Og ha beina høyt når eg sitter. Tok og akupunktur for det. Men usikker om det hadde effekt. Eg hadde blitt bedre før det. Men har ikkje blitt like gale etterpåÅååååååå, så mye vann i kroppen at leggene sprenges og ringene måtte avdagens klage!
Kjenner meg i gjen.. Hadde masse rare smerter i går. Og føler kroppen er klar for fødsel.. Men det var uvi.. Så håper det blir bedre når antibiotikakuren virker. Stikker og er så ubehagelig i magen og ryggen :/ venta egentlig på rier i gårJeg er sliiiiten! Hadde vært så deilig om h×n kom til helga eller neste uke. Men får vel belage meg på å gå over!
Kjenner meg i gjen.. Hadde masse rare smerter i går. Og føler kroppen er klar for fødsel.. Men det var uvi.. Så håper det blir bedre når antibiotikakuren virker. Stikker og er så ubehagelig i magen og ryggen :/ venta egentlig på rier i gårmen blei bare masse Kynnere.
er og 37 uker på fredag og tenker ein påske baby passer meg braHer har det vært mye murringer i tak siste dagene. Men er så forberedt på å gå sånn helt fra til etter termin!selv om jeg gjerne skulle vært ferdig bare jeg bikker 37 til fredag!
uke 38 har vært fint!
![]()
Kjenner meg igjennom! Gjør så vondt!Ligg med bein og armer høyt
![]()
Har ein del vann i kroppen eg og.. Men det blei faktisk bedre igjen nå. Var nettså beina sto på spreng og ringene av og feite vonde fingrer. Hjelper og holde meg i bevegelse men ikkje stå stille. Og ha beina høyt når eg sitter. Tok og akupunktur for det. Men usikker om det hadde effekt. Eg hadde blitt bedre før det. Men har ikkje blitt like gale etterpå![]()
er og 37 uker på fredag og tenker ein påske baby passer meg braser magen begynner og skifte farge og står på spreng.. Kan godt komme ut før strekkmerkene kommer
har nokk fra Nr 1
![]()