Dritt lei - syteforum

Føler det på akkuratt samme måten! Verker i hender og sprenger i beina! Syns det absolutt er det værste hittils! :( Mer og mer for hver dag blir det også.. her ligger jeg mye med beina opp!

Huff, noe skikkelig dritt dette :( Lei av at alt skal være vondt.. Her blir det også bare mer og mer.. Fikk helt hakeslipp tidligere idag når jeg byttet fra joggebukse til tights (som ikke strammer noen av delene), og der "kanten" nede på joggebuksa hadde vært var det deeet merket i leggen, og sokker ? Haha, de forsvinner jo inn i huden snart :p

Jeg er sliiiiten! Hadde vært så deilig om h×n kom til helga eller neste uke. Men får vel belage meg på å gå over!

• Liker
Reactions: T88
Åååååååå, så mye vann i kroppen at leggene sprenges og ringene måtte av :( dagens klage!
Har ein del vann i kroppen eg og.. Men det blei faktisk bedre igjen nå. Var nettså beina sto på spreng og ringene av og feite vonde fingrer. Hjelper og holde meg i bevegelse men ikkje stå stille. Og ha beina høyt når eg sitter. Tok og akupunktur for det. Men usikker om det hadde effekt. Eg hadde blitt bedre før det. Men har ikkje blitt like gale etterpå :)

Jeg er sliiiiten! Hadde vært så deilig om h×n kom til helga eller neste uke. Men får vel belage meg på å gå over!
Kjenner meg i gjen.. Hadde masse rare smerter i går. Og føler kroppen er klar for fødsel.. Men det var uvi.. Så håper det blir bedre når antibiotikakuren virker. Stikker og er så ubehagelig i magen og ryggen :/ venta egentlig på rier i går :p men blei bare masse Kynnere.

Kjenner meg i gjen.. Hadde masse rare smerter i går. Og føler kroppen er klar for fødsel.. Men det var uvi.. Så håper det blir bedre når antibiotikakuren virker. Stikker og er så ubehagelig i magen og ryggen :/ venta egentlig på rier i går :p men blei bare masse Kynnere.

Her har det vært mye murringer i tak siste dagene. Men er så forberedt på å gå sånn helt fra til etter termin!:p selv om jeg gjerne skulle vært ferdig bare jeg bikker 37 til fredag!:p uke 38 har vært fint!:p

Hadde maserier på søndag, som heldigvis ikke har fortsatt så langt denne uken. Men korsryggen krangler mer enn før og selv om jeg ikke kjenner kynnerne vet jeg at de er der.
Er også veldig klar for å få kroppen min tilbake og slippe sambadansing til alle døgnets tider! Har 4 1/2 uke igjen til termin, så en uke eller to til burde holde ;)

Her har det vært mye murringer i tak siste dagene. Men er så forberedt på å gå sånn helt fra til etter termin!:p selv om jeg gjerne skulle vært ferdig bare jeg bikker 37 til fredag!:p uke 38 har vært fint!:p
er og 37 uker på fredag og tenker ein påske baby passer meg bra :) ser magen begynner og skifte farge og står på spreng.. Kan godt komme ut før strekkmerkene kommer :p har nokk fra Nr 1 :p

Har ein del vann i kroppen eg og.. Men det blei faktisk bedre igjen nå. Var nettså beina sto på spreng og ringene av og feite vonde fingrer. Hjelper og holde meg i bevegelse men ikkje stå stille. Og ha beina høyt når eg sitter. Tok og akupunktur for det. Men usikker om det hadde effekt. Eg hadde blitt bedre før det. Men har ikkje blitt like gale etterpå :)

Varierer endel her, men idag var det ille! Men når det har vært full rulle hele dagen, så blir det sånn :/ får håpe dagen i morgen blir bedre :)

Jeg er blitt mye bedre i bekkenet, så tenker at den lille har plassert seg godt neddi bekkenet.
I tillegg har jeg begynt med bosuball for å trene opp bekkenet og få den liille enda mer ned i bekkenet.

Men du blir sånn smågal når du går rundt å tenker, "oooh, nedpress kanskje det skal skje noe?" Også innser du at det er over en måned til termin. Og jeg ble satt igang sist og fødte 13 dager over. Sannsynligheten for å føde før er så liten.....

I dag har jeg fått følgende kommentarer: "Wow, du MÅ jo være klar for å føde snart, så stor som du er." Og: "Er du ikke redd for at kjolen snart skal sprekke med den magen!?"
Kan ikke folk bare begynne å tenke seg om, og heller si positive ting altså! Hører slike kommentarer daglig nå, og er litt lei. Ser helt vanlig (men selvfølgelig gravid) ut.

Dagens syt fra meg!

Det er helt seriøst like før kroppen min oversvømmes.. Går det an å drukne i sin egen kropp ? Jeg hater vann, og har ingen sko jeg får på meg..

Veldig klar for fødsel her og. Fått beskjed om at jeg blir satt igang senest 6 april, men dagene går sakte nå. Hovne bein, hovne ribbein, underliv som føles skal ramle ut når jeg står og går :D

Føler meg helt enorm og alt er enten veldig tungt eller magen er i veien :s en møkkalei til den store gull medalje. Og så har folk begynt å spørre om jeg snart sprekker :p og de som ikke husker termin får litt sjokk når jeg sier at det ikke er før i slutten av april..... Jadda, koselig kan du si! :(

• Liker
Reactions: T88
Idag var det ei voksen som så på meg og sa " hmmm termin i april?" Og det var egentlig mye bedre enn de som spør og blir overrasket når det er en måned til... Håper tiden går litt fort :-p

Er så lei alt som heter svangerskap :( Vonde kynnere, bekkensmerter mensen smerter, falske rier, tung, får ikke sove, oppkast og løper på do hver 30 sek :( gleder meg så sykt til å være ferdig :)

Huff på slutten av dagen har magen est seg så stor at jeg ikke kommer opp av sofaen uten hjelp, ikke får av meg bukse, tights eller sokker.
Kjennes helt uvirkelig at termin først er om 3 uker... For ikke å snakke om tillegg av evt overtid. Kjennes helt uutholdelig ut...

Back
Topp