Dritt lei - syteforum

I dag ble jeg skikkelig irritert på mannen som syter over at han er litt sliten.. Jeg blir sjelden forbannet men i morges klikka jeg fullstendig...

Mannen her klager heller ikke, men jeg vet at han er sliten han også. Han har veldig mye å gjøre på jobb, i tillegg til at han gjerne vil gjøre alt her hjemme også...men ikke alltid strekker tida hans til alt. Tenker at mannfolkene også må få lov til å være slitne, selv om de ikke bærer på babyen. ;)

Jeg er fast innslag her hver natt nå :-) godt å ventilere litt :-)

Er så drittlei luftveisinfeksjon. Det får da fader meg være nok nå. Den ene etter den andre siden oktober. Ligger her igjen da, med hovne mandler. Vår sønn har vært i sjaber form med det samme en uke allerede, så vet jo hva jeg har i vente. Orker nesten ikke å tenke på hvor slitsom uka kommer til å bli. Og det bekymrer meg nå, at det er så kort til termin. Er i uke 37+ nå.
Tenk å være i dritdårlig form og så starter fødselen. Oh my gawd.

Uff så kjedelig med sykdom nå :-(

Jeg er på 3 dag med intens hodepine. Den har bare blitt verre og verre. Paracet hjelper ingenting :-( Får ikke sove heller :-( Jeg drikker, hviler og prøver å slappe av. Det å slappe av er jo ikke lett når hode banker på det verste :-(

Er så drittlei luftveisinfeksjon. Det får da fader meg være nok nå. Den ene etter den andre siden oktober. Ligger her igjen da, med hovne mandler. Vår sønn har vært i sjaber form med det samme en uke allerede, så vet jo hva jeg har i vente. Orker nesten ikke å tenke på hvor slitsom uka kommer til å bli. Og det bekymrer meg nå, at det er så kort til termin. Er i uke 37+ nå.
Jeg har vært sengeliggende i en uke nå med vondt hals, stygg hoste, snørr, tårer og en dag med feber. Det er helt utrulig slitsomt så jeg føler veldig med deg :(

Min form begynner sånn smått å bli bedre i dag.

Jeg har vært sengeliggende i en uke nå med vondt hals, stygg hoste, snørr, tårer og en dag med feber. Det er helt utrulig slitsomt så jeg føler veldig med deg :(

Min form begynner sånn smått å bli bedre i dag.
Takk og så deilig at du er på bedringens veg da :-)
Håper jeg raskt kan skimte slutten på dette. Prøver å få sovet mest mulig :-)

Last edited:
Altså, nå er det like før jeg kutter av meg både armer og bein.. Hvordan er det mulig at kroppen samler på så vanvittig mye vann ???? Får ikke sove om nettene fordi jeg verker sånn i hendene, og de sovner i tide og utide.. Sko er det såvidt jeg får på meg, og leggene ser ut som ballonger :( Bekkenplager og halsbrann kan jeg leve med, men dette vannet ??? Blir så oppgitt og leiiii..
Huff føler sånn med deg. Har hatt enormt med vann spes i beina siste uken.og ser ut som det bare blir verre. Å gå i trapper er helt rart. Beina kjennes så stiv og harde ut. :/ nå har eg lagt meg og kjenner det murrer godt i beina..

Huff føler sånn med deg. Har hatt enormt med vann spes i beina siste uken.og ser ut som det bare blir verre. Å gå i trapper er helt rart. Beina kjennes så stiv og harde ut. :/ nå har eg lagt meg og kjenner det murrer godt i beina..

Ja det er søren ikke spøk med alt dette vannet :( Aldri trodd det kom til å bli så ille ! Mine og er helt stive og harde, og huden føles helt merkelig.. Skal bli meg en gledens dag når alt er borte !

Uff, føler med deg. Jeg har ligget hjemme i 3 uker med lungebetennelse og ennå hoster jeg for mye til at det er aktuelt å dra på jobb denne uken :( Ligger etter med alt jeg hadde planer om å gjøre før mini kom. Er heldigvis bare uke 34 ennå, men når 3-4 uker bare forsvinner til sengeligging og hosting så går man fort lei og frustrert.

Uff så kjedelig med sykdom nå :-(

Jeg er på 3 dag med intens hodepine. Den har bare blitt verre og verre. Paracet hjelper ingenting :-( Får ikke sove heller :-( Jeg drikker, hviler og prøver å slappe av. Det å slappe av er jo ikke lett når hode banker på det verste :-(

Hvis det er tredje dagen med hodepine, så må du ta kontakt med jordmor/lege. Det kan være noe annet som foresaker hodepinen. Jeg har fått streng beskjed om at dersom jeg har skikkelig hodepine mer enn en dag i strekk så skal jeg ta kontakt. Tror det har med blodtrykket å gjøre.

Hvis det er tredje dagen med hodepine, så må du ta kontakt med jordmor/lege. Det kan være noe annet som foresaker hodepinen. Jeg har fått streng beskjed om at dersom jeg har skikkelig hodepine mer enn en dag i strekk så skal jeg ta kontakt. Tror det har med blodtrykket å gjøre.

Jeg har blodtrykksapparat og blodtrykket mitt er helt utmerket!
Jeg har vært hos naprapat idag og det føles mye bedre :) var oppe 3 timer i natt med hodepine, utrolig slitsomt. Tappet meg et langt bad, og fikk mannen min til å massere meg. Heldgvis fikk jeg litt søvn, fra klokken 5.30 :O
Men hos naprapaten holdt jeg på å svime, så måtte ta en kort time. Satt 30 minutter i ro før jeg turte å kjøre :p

Jeg har blodtrykksapparat og blodtrykket mitt er helt utmerket!
Jeg har vært hos naprapat idag og det føles mye bedre :) var oppe 3 timer i natt med hodepine, utrolig slitsomt. Tappet meg et langt bad, og fikk mannen min til å massere meg. Heldgvis fikk jeg litt søvn, fra klokken 5.30 :O
Men hos naprapaten holdt jeg på å svime, så måtte ta en kort time. Satt 30 minutter i ro før jeg turte å kjøre :p

Uff! , det er bra det ikke er blodtrykket. Du får prøve å sove når det er mulig ;)

Jeg er så dårlig:-(
Bekkenet hyler, og jeg har konstant kynnere. Måtte på legekontorer å hente sykmelding og postlegge denne tidligere i dag, når jeg var ferdig piller svetten fram...Mannen er selfølgelig borte med jobb (i byen, men kommer ikke hjem).

Vurderer å sende 7åringen for å hente i barnehagen. Det er påskearragement i barnehagen i ettermiddag også. Aner ikke hvordan jeg skal greie det....

Er så dritt lei av at "alle" skal mase på meg om hvor viktig bevegelse og trim er! En tur med kjapp gange i 30 minutter er uhyre viktig, gå så du blir anpusten, bla bla bla.
1: jeg blir anpusten bare jeg reiser meg fra sofaen, lungene mine er jo helt most av ungen
2: går jeg mer enn 15 min sammenhengende klikker bekkenet og ryggen stivner
3: jeg må ta et glovarmt bad hver dag bare for å mykgjøre bekkenet

Så please, alle smarte-ikke-gravide-nysgerrige-masekopper; hold meningene seres for deres for dere selv!!

Puh... Dagens utblåsning gjorde virkelig godt! :D

Er så dritt lei av at "alle" skal mase på meg om hvor viktig bevegelse og trim er! En tur med kjapp gange i 30 minutter er uhyre viktig, gå så du blir anpusten, bla bla bla.
1: jeg blir anpusten bare jeg reiser meg fra sofaen, lungene mine er jo helt most av ungen
2: går jeg mer enn 15 min sammenhengende klikker bekkenet og ryggen stivner
3: jeg må ta et glovarmt bad hver dag bare for å mykgjøre bekkenet

Så please, alle smarte-ikke-gravide-nysgerrige-masekopper; hold meningene seres for deres for dere selv!!

Puh... Dagens utblåsning gjorde virkelig godt! :D

Lettere sakt enn gjort ja... en god tur på 30min er ok med en frisk og oppegående kropp. Ikke bekkenløsning og alt annet på slep.
Tenker det er viktigere å lytte til sin egen kropp og gi en f. I hva andre mener.

Er sengeliggende i dag jeg, må ha hjelp til å komme meg på do. Og det er etter at jeg har vært ute og gått i kanskje 20 minutter (til og fra bussen på vei til jordmor). Det eneste som funker for meg er å ta det helt med ro. Kjeder vettet av meg, men da slipper jeg hvertfall følelsen av å bli knivstukket i halebeinet for hvert skritt jeg tar.

Back
Topp