Dritt lei - syteforum

Er det så mye bevegelser at dere våkner? Jeg merker ikke det jeg... Men litt vanskeligere å finne en god stilling når jeg skal sove... Han sparker veldig når jeg ligger på siden.

Kan jo også hende at din baby enten sover hele natta eller er veldig rolig om natta ;)
Blei aldri vekt i mitt forrige svangerskap, men denne gangen har det skjedd flere ganger og da har jeg til og med morkaka som ligger foran og demper :)

Her er det mangel på energi og bekkenet som har klikka helt, klare knapt å gå 100m :( løper på toalettet heletiden :p

I tillegg skal jeg arrangere et utdrikningslag for venninna mi (som kom med gifteplanene sine for en og en halv mnd siden og hun skal gifte seg i mai.
Kjenner at energien for å fikse til en super dag for henne med 19 personer 3uker før termin ikke helt er den beste tiden :p
Men får gjøre det beste ut av det :o

Her er det mangel på energi og bekkenet som har klikka helt, klare knapt å gå 100m :( løper på toalettet heletiden :p

I tillegg skal jeg arrangere et utdrikningslag for venninna mi (som kom med gifteplanene sine for en og en halv mnd siden og hun skal gifte seg i mai.
Kjenner at energien for å fikse til en super dag for henne med 19 personer 3uker før termin ikke helt er den beste tiden :p
Men får gjøre det beste ut av det :o

Du er supergod!! Og tenk hvor mye venninna di setter pris på at du steller i stand et utdrikningslag for henne kun 3 uker før termin :D

Last edited:
  • Liker
Reactions: Iam
I dag har jeg hatt en forferdelig dag... Bare ligget å grått av utmattelse og smerter i bekken og rygg... Mannen på nattevakt og jeg synes veldig synd på meg selv akkurat nå :(

I dag er mannen dritsur uten at jeg vet hvorfor, kjefter og har null tålmodighet. Prøver å snakke med han, men det er helt umulig. Måtte ta over legging av storebror nå, en forbanna pappa roer ikke akkurat ned en 2-åring. Jeg er utrolig sliten om dagen og orker ikke å gjøre det husarbeidet jeg pleier, så tipper at det er derfor han er så sur. Nå om dagen takler han virkelig ikke å ta i et tak ekstra. I går hang jeg over doskåla mens jeg fikk kjeft fordi han måtte lage middag.

Jeg klikker snart!

Nå begynner jeg å bli lei av å være tett i nesen! Siste uken har jeg vært konstant tett i nesen!
Jeg har vært tett i nesen i 7,5 måneder. :P Den siste 1.5 måneden også uten smaks- og luktesans og DET er skikkelig kjipt!

I dag er mannen dritsur uten at jeg vet hvorfor, kjefter og har null tålmodighet. Prøver å snakke med han, men det er helt umulig. Måtte ta over legging av storebror nå, en forbanna pappa roer ikke akkurat ned en 2-åring. Jeg er utrolig sliten om dagen og orker ikke å gjøre det husarbeidet jeg pleier, så tipper at det er derfor han er så sur. Nå om dagen takler han virkelig ikke å ta i et tak ekstra. I går hang jeg over doskåla mens jeg fikk kjeft fordi han måtte lage middag.

Jeg klikker snart!
What?! :( Håper virkelig han er i bedre humør i dag og har roet seg litt.

Jeg har vært tett i nesen i 7,5 måneder. :P Den siste 1.5 måneden også uten smaks- og luktesans og DET er skikkelig kjipt!
Jeg har også vært tett i nesen helt siden jeg fant ut at jeg var gravid. :P Gleder meg veldig til å få normal nese igjen. Har blødd neseblod også flere ganger noe jeg normalt ikke gjør :P

Jeg har også vært tett i nesen helt siden jeg fant ut at jeg var gravid. :P Gleder meg veldig til å få normal nese igjen. Har blødd neseblod også flere ganger noe jeg normalt ikke gjør :P
Uff, ja, er både irriterende og ekkelt.
Jeg bruker Rhinox neseolje for tørre slimhinner. Den hjelper godt på å forhindre at man blør...hjelper ingenting på tetthet da. :P

Det var helt likt mitt forrige svangerskap, gikk heldigvis over etter fødselen. :)

Håper bare inderlig smakssansen kommer tilbake etter fødselen, for jeg er rimelig lei av å ikke smake hverken middag eller snop. :P ;)

Jeg klikker snart!
Hvis mannen min hadde oppført seg slik hadde han fått høre det så ørene flagra :mad: Skulle bare mangle at ikke mannfolka tar i et tak ekstra nå mot slutten!

Mannen min må kle på meg skoene når jeg har utebukser på meg, for jeg når ikke ned. Heldigvis tar han det med latter. :P

Hvis mannen min hadde oppført seg slik hadde han fått høre det så ørene flagra :mad: Skulle bare mangle at ikke mannfolka tar i et tak ekstra nå mot slutten!

Mannen min må kle på meg skoene når jeg har utebukser på meg, for jeg når ikke ned. Heldigvis tar han det med latter. :P

Helt enig med deg!

Kjæresten min må også titt og ofte hjelpe meg på/av med sko. Håper det snart blir vær til å gå i joggesko som er enkle å tråkke nedi :P

Back
Topp