Makko med 3 gull
Gift med forumet
Her begynte snuppa i magen morgentimmen sin 5.10...En ting er bekken og halsbrann som holder meg oppe om natten. Så våkner lillegull klokken 04.30 Jippiiii..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her begynte snuppa i magen morgentimmen sin 5.10...En ting er bekken og halsbrann som holder meg oppe om natten. Så våkner lillegull klokken 04.30 Jippiiii..!
Er det så mye bevegelser at dere våkner? Jeg merker ikke det jeg... Men litt vanskeligere å finne en god stilling når jeg skal sove... Han sparker veldig når jeg ligger på siden.
Me too. Værst når jeg legger meg. Han blir liksom trigga når han kjenner madrassen TrimmelommelomEr det så mye bevegelser at dere våkner? Jeg merker ikke det jeg... Men litt vanskeligere å finne en god stilling når jeg skal sove... Han sparker veldig når jeg ligger på siden.
Er det så mye bevegelser at dere våkner? Jeg merker ikke det jeg... Men litt vanskeligere å finne en god stilling når jeg skal sove... Han sparker veldig når jeg ligger på siden.
Ja det gjelder å legge seg til lading når man kan kan like gjerne trene på det nå i ventetidaHehe jeg ble vekket av sønnen min jeg Han er to år! Lys våken 04.30. Fikk lagt meg igjen etter han var levert i barnehagen
Her er det mangel på energi og bekkenet som har klikka helt, klare knapt å gå 100m løper på toalettet heletiden
I tillegg skal jeg arrangere et utdrikningslag for venninna mi (som kom med gifteplanene sine for en og en halv mnd siden og hun skal gifte seg i mai.
Kjenner at energien for å fikse til en super dag for henne med 19 personer 3uker før termin ikke helt er den beste tiden
Men får gjøre det beste ut av det
Samme her! Eller det er standard hver natt! Hun burde bedre døgnrytmen littHer begynte snuppa i magen morgentimmen sin 5.10...
Håper natta har vært braI dag har jeg hatt en forferdelig dag... Bare ligget å grått av utmattelse og smerter i bekken og rygg... Mannen på nattevakt og jeg synes veldig synd på meg selv akkurat nå
Håper natta har vært bra
Jeg har vært tett i nesen i 7,5 måneder. Den siste 1.5 måneden også uten smaks- og luktesans og DET er skikkelig kjipt!Nå begynner jeg å bli lei av å være tett i nesen! Siste uken har jeg vært konstant tett i nesen!
What?! Håper virkelig han er i bedre humør i dag og har roet seg litt.I dag er mannen dritsur uten at jeg vet hvorfor, kjefter og har null tålmodighet. Prøver å snakke med han, men det er helt umulig. Måtte ta over legging av storebror nå, en forbanna pappa roer ikke akkurat ned en 2-åring. Jeg er utrolig sliten om dagen og orker ikke å gjøre det husarbeidet jeg pleier, så tipper at det er derfor han er så sur. Nå om dagen takler han virkelig ikke å ta i et tak ekstra. I går hang jeg over doskåla mens jeg fikk kjeft fordi han måtte lage middag.
Jeg klikker snart!
Jeg har også vært tett i nesen helt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Gleder meg veldig til å få normal nese igjen. Har blødd neseblod også flere ganger noe jeg normalt ikke gjørJeg har vært tett i nesen i 7,5 måneder. Den siste 1.5 måneden også uten smaks- og luktesans og DET er skikkelig kjipt!
Uff, ja, er både irriterende og ekkelt.Jeg har også vært tett i nesen helt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Gleder meg veldig til å få normal nese igjen. Har blødd neseblod også flere ganger noe jeg normalt ikke gjør
Hvis mannen min hadde oppført seg slik hadde han fått høre det så ørene flagra Skulle bare mangle at ikke mannfolka tar i et tak ekstra nå mot slutten!I dag er mannen dritsur uten at jeg vet hvorfor, kjefter og har null tålmodighet. Prøver å snakke med han, men det er helt umulig. Måtte ta over legging av storebror nå, en forbanna pappa roer ikke akkurat ned en 2-åring. Jeg er utrolig sliten om dagen og orker ikke å gjøre det husarbeidet jeg pleier, så tipper at det er derfor han er så sur. Nå om dagen takler han virkelig ikke å ta i et tak ekstra. I går hang jeg over doskåla mens jeg fikk kjeft fordi han måtte lage middag.
Jeg klikker snart!
Hvis mannen min hadde oppført seg slik hadde han fått høre det så ørene flagra Skulle bare mangle at ikke mannfolka tar i et tak ekstra nå mot slutten!
Mannen min må kle på meg skoene når jeg har utebukser på meg, for jeg når ikke ned. Heldigvis tar han det med latter.