Dritt lei - syteforum

Jeg legger med ned for å sove igjen nå :-P Trøtt!!!
Her er det samba og bekken som holder meg våken om natta! Halsbrannen har roet seg, bank i bordet!!!!

Hadde bare denna ungen kunne vært rolig så man fikk sove bare litt...
Min krangler når jeg ligger for mye over på sida, da protesterer han noe veldig og dytter fælt for at jeg skal snu meg. :p

Ååååhhhh halsbrann, skal dette bli fast hver dag nå... Har gaviscon da, men hadde jo vært bra å slippe liksom...

Jeg er avhenging av gaviscon på nattbordet for å få sove :( på dagtid går det stortsett greit

Jeg prøvde gaviscon for første gang i går. Hadde ikke sjans til å få det ned, bare brakk meg.

Jeg prøvde gaviscon for første gang i går. Hadde ikke sjans til å få det ned, bare brakk meg.

Flytende eller tabletter?

Jeg synes tablettene er som lovehearts :P Det finnes en annen type med annen smak. Den likte ikke jeg :p

Flytende eller tabletter?

Jeg synes tablettene er som lovehearts :P Det finnes en annen type med annen smak. Den likte ikke jeg :p

Tablettene, legen mener at de er de beste. Elsker lovehearts, men tror det var at den boblet sånn i munnen som var problemet:/

Tablettene, legen mener at de er de beste. Elsker lovehearts, men tror det var at den boblet sånn i munnen som var problemet:/

Ved forrige graviditet slet jeg med tyggetablettene. Ble rett og slett kvalm av å ha de i munn. Da tok jeg heller en shot med flytende Gaviscon. Da er den jo "ferdig" tygd :P

Jeg tror flytende er bedre enn å ta ingenting :P :P

Ved forrige graviditet slet jeg med tyggetablettene. Ble rett og slett kvalm av å ha de i munn. Da tok jeg heller en shot med flytende Gaviscon. Da er den jo "ferdig" tygd :P

Jeg tror flytende er bedre enn å ta ingenting :P :P

Ja, får prøve det i steden:)

Jeg har gaviscon mikstur, syns den er litt god jeg. Ha-ha. Men jeg likte jo saften på glukosebelastning ha-ha :-)

En ting er bekken og halsbrann som holder meg oppe om natten. Så våkner lillegull klokken 04.30 :p Jippiiii..!

Back
Topp