Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min krangler når jeg ligger for mye over på sida, da protesterer han noe veldig og dytter fælt for at jeg skal snu meg.Hadde bare denna ungen kunne vært rolig så man fikk sove bare litt...
Ja det gjør hun her også Hvis jeg f.eks setter meg opp så blir hun rolig .Min krangler når jeg ligger for mye over på sida, da protesterer han noe veldig og dytter fælt for at jeg skal snu meg.
Jeg er avhenging av gaviscon på nattbordet for å få sove på dagtid går det stortsett greitÅåååhhhh halsbrann, skal dette bli fast hver dag nå... Har gaviscon da, men hadde jo vært bra å slippe liksom...
Ja jeg sovnet ikke før etter 1 en gang, så var det opp igjen kl 6. Samme greia i kveld ser det ut som. Er det rart man er litt fjern for tiden?Hehe lå våken med samba i magen i 1.5 time i går... Trøtt i dag ja!
Jeg er avhenging av gaviscon på nattbordet for å få sove på dagtid går det stortsett greit
Jeg prøvde gaviscon for første gang i går. Hadde ikke sjans til å få det ned, bare brakk meg.
Flytende eller tabletter?
Jeg synes tablettene er som lovehearts Det finnes en annen type med annen smak. Den likte ikke jeg
Tablettene, legen mener at de er de beste. Elsker lovehearts, men tror det var at den boblet sånn i munnen som var problemet:/
Ved forrige graviditet slet jeg med tyggetablettene. Ble rett og slett kvalm av å ha de i munn. Da tok jeg heller en shot med flytende Gaviscon. Da er den jo "ferdig" tygd
Jeg tror flytende er bedre enn å ta ingenting
Lykke til det er ubehag i 30 sec, isteden for halsbrann i flere timer
kan man drikke noe etterpå, eller svekker det virkningen?Lykke til det er ubehag i 30 sec, isteden for halsbrann i flere timer
kan man drikke noe etterpå, eller svekker det virkningen?
det var det som ante meg...Det ødelegger "hinnen" som dannes.
Men jeg har glemt meg bort flere ganger, og det har gått fint
Men hadde ikke turt det før natten