Dritt lei - syteforum

I dag er eg og veldig lei.. Har ingen energi og prøver så godt eg kan at jenta som har vinter ferie skal ha ei fin uke.. Så har hatt fullt program hele uka. Men i dag tok vi ein dag hjemme.. Heilt utslitt etter 3 dager :p men vi har klart og få gjort litt hjemme da. Ho er så flink og rydde og sortere. Så vi har montert skyvedørsgarderoben til lillesøster og sortert klærne hennes mens ho var i barnehagen. Planen er og bake litt og.. Men kjenner at det skal bli ei posekake.. 0 energi. Og vondt etter eg har sotte og skrudd på gulvet.. Men nå er stellekomoden til babyen endelig ledig. Så nå kan eg begynne og ordne litt til han neste uke :)

I dag er eg og veldig lei.. Har ingen energi og prøver så godt eg kan at jenta som har vinter ferie skal ha ei fin uke.. Så har hatt fullt program hele uka. Men i dag tok vi ein dag hjemme.. Heilt utslitt etter 3 dager :p men vi har klart og få gjort litt hjemme da. Ho er så flink og rydde og sortere. Så vi har montert skyvedørsgarderoben til lillesøster og sortert klærne hennes mens ho var i barnehagen. Planen er og bake litt og.. Men kjenner at det skal bli ei posekake.. 0 energi. Og vondt etter eg har sotte og skrudd på gulvet.. Men nå er stellekomoden til babyen endelig ledig. Så nå kan eg begynne og ordne litt til han neste uke :)
Det er vel ingenting galt med posekake???
Alternativt har jeg en veldig god sjokoladekake som er så enkel at 7åringen lager den helt selv, 5åringen trenger hjelp til å lese.

Er møkkalei alle plagene og sliten kropp, men jeg trives med den lille sprellefrøkna i magen. Gleder meg til å holde henne i armene mine, og å få komme litt i form igjenn:) men det blir nok travelt og :)

Er så lei av å hoste og skvette, og måtte bytte Tena truseinnlegg, blææ.

Lei av dårlig nattesøvn pga gravid og at vår sønn våkner mye om natta (skal opereres i nesa, long story).

Innså også her om dagen at min sosiale omgang kun består av timer hos helsepersonell, mann og barn. Siden jeg ikke er så mye på kontoret og er sykmeldt, blir dagene litt monotone. Misfornøyd med det, men dette kan jeg jo ordne :-)

Kan ikke si annet en at jeg sliter med å se det fantastiske med å være gravid nå. La meg ca halv tolv, sovnet ganske raskt. Våknet etter 10min! Snuppa danser samba og så spyr jeg hovedsaklig magesyre...
Telefonen er nesten tom for strøm og internettet er nede, så da sitter jeg her og venter på bedre tider. 50 dager (og netter) til termin føles vel lenge!

Har hatt en veldig fin graviditet frem til uke 30.. Da kom snorkingen (typ VELDIG SNORKING). Den er så ille at jeg våkner av mrg selv hele tiden :P
Har gått på nesespray kontinuerlig siden uke 9. Har akkurat vært gjennom flytting og pga masse stress og ordning, så har jeg begynt å få vann i kroppen. Doturene blir det bare mer av og mindre kommer ut for hver gang :P

Huff - dette ble virkelig et syteinnlegg, men samtidig godt å få det ut :p:p

9 dager til man er høygravid og ikke lenge til man er mamma. Ja.. Den premien gjør alle disse tingene verdt det :angelic::cat::joyful:

Kan ikke si annet en at jeg sliter med å se det fantastiske med å være gravid nå. La meg ca halv tolv, sovnet ganske raskt. Våknet etter 10min! Snuppa danser samba og så spyr jeg hovedsaklig magesyre...
Telefonen er nesten tom for strøm og internettet er nede, så da sitter jeg her og venter på bedre tider. 50 dager (og netter) til termin føles vel lenge!
Oj såpass ja. Spying er skit. Satt med spypose selv i går, men kom ikke noe ut, heldigvis. Men ille å gå med ulmende mage enn å få det overstått noen ganger.
Her har også Internett klikka. Etter mange mndr med reklamasjoner har vi sagt opp og på tirsdag får vi ny leverandør. Gleder meg :-)

Oj såpass ja. Spying er skit. Satt med spypose selv i går, men kom ikke noe ut, heldigvis. Men ille å gå med ulmende mage enn å få det overstått noen ganger.
Her har også Internett klikka. Etter mange mndr med reklamasjoner har vi sagt opp og på tirsdag får vi ny leverandør. Gleder meg :-)
Vårt har vært stabilt, men de graver her og på onsdag gravde de over kabel... Synes 5 dager er i overkant på å fikse det:-/

Er det noen flere der ute som føler seg fødeklare? Det er 8 uker til termin, men jeg kunne gjerne blitt ferdig idag. Merker det er tungt på kroppen. Lillegutt har lagt seg med hode ned, så jeg har mye bekkensmerter og sliter med å gå.
Vanskelig å finne sovestilling, og våkner med smerter. Også er det denne halsbrannen.

Jeg er fortsatt litt jobb, men er presser meg altfor mye og har for lite energi til å gjøre en god nok jobb slik som ting er nå. Skal ordne meg 100% sykemelding.

Også er det listen av alt man føler man må få gjort før den lille kommer. Listen er lang! Men stellebordet er oppe, klærene er vasket. Og jeg har kjøpt en pakke bleie for å roe ned nervene!

Kjenner du deg igjen? :p
ååå eg kjenner meg såååå igjen, mannen blir gal av sytingen min.
eg er så lei, føler meg tung og stor nå. vondt i kroppen, og får ikke sovet skikkelig. bekkenet mitt svikter mer og mer, og alt er ett ork :( Her har jeg heller ingen kontroll på baby ting og utstyr, kjøpt inn det meste, men har ikke fått opp noe.
Har selgt leiligheten min, og vi har kjøpt hus sammen. men pga fukt og sopp skader kan vi ikke flytte inn :( nå jobber vi med å få opp bade i øverste etg og stenge av etg slik at vi kan flytte inn oppe, der ser det ut til å være tørt og fint. er i uke 35+4 så fødselen nærmer seg og eg har null kontroll... eg hater det :P

Har hatt en veldig fin graviditet frem til uke 30.. Da kom snorkingen (typ VELDIG SNORKING). Den er så ille at jeg våkner av mrg selv hele tiden :P
Har gått på nesespray kontinuerlig siden uke 9. Har akkurat vært gjennom flytting og pga masse stress og ordning, så har jeg begynt å få vann i kroppen. Doturene blir det bare mer av og mindre kommer ut for hver gang :P

Huff - dette ble virkelig et syteinnlegg, men samtidig godt å få det ut :p:p

9 dager til man er høygravid og ikke lenge til man er mamma. Ja.. Den premien gjør alle disse tingene verdt det :angelic::cat::joyful:
Jeg merker det samme nå. Jeg drikker og drikker, men det går stadig lengre tid mellom doturene. :o tørr ikke tenke på hvor vannet blir av jeg. :P ...men ser det allerede på anklene at det dukker opp det istedenfor. :o

Synes svangerskapet har gått greit, på tross av sykemelding siden jeg var rundt uke 20. Men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt lei, selv om jeg prøver å ikke fokusere så mye på det, da vil de siste 7,5 ukene gå saaakte. Har tidligere klart å holde ryggsmertene i sjakk sånn noenlunde, men akkurat som om de økte over natta da jeg bikket 30 uker. Nå har jeg hatt flere dager hvor jeg har ligget rett ut i mange timer med kjempevond korsrygg og smerter som forplanter seg oppover ryggen og på baksiden av rumpa.
Jeg er lei av å ikke kunne gå tur når jeg vil, og være avhengig av hjelp til det meste.

Svangerskapet har gått vanvittig fort hittil, men at det fortsatt er en stund til termin er egentlig veldig greit :) Men det som plager meg er dette hersens bekkenet, skal ingenting til før jeg er helt kaputt i ryggen, jeg har så sykt mye halsbrann at jeg våkner av det om nettene, fingrene mine er helt følelsesløse pga vann, og armene sovner stadig. Trenger ikke en gang å ligge i klem for at de skal sovne, og det stjeler også nattesøvn.. Ikke at jeg sover noe særlig om nettene uansett pga tissing, men det kan jeg fint leve med ! Ønsker meg nye armer, ny rygg og ny magesekk som klarer å holde på syren !

Er rett og slett bare dritt lei her!:p bare tida kunne gått litt fortere!

Back
Topp