Drikker dere...

  • Trådstarter mammaelskerdeg
  • Opprettet
Var ivrig espresso drikker, men sluttet helt 2 mnd før vi startet å prøve. Ikke lyst på kaffe I det heletatt. En sjelden gang I sosiale begivenheter tar jeg en norsk svak kaffe. Ellers drikker jeg litt cola innimellom men ikke hver dag.
 
Jeg gjør det ikke, men det er ene og alene fordi jeg ikke er noe glad i noen av delene :p
 
Kaffe og koffeinholdig brus er ikke noe problem å ligge unna.
Drikker ikke mye te heller, men kan fint ta meg en kopp nå og da uten dårlig samvittighet eller finregning på koffein-innholdet.
 
Jeg drikker for mye pepsi max :/ Må over til vann, det er bare ikke så lett.. Men etter helgen må jeg bare gjøre det.
 
Drikker kun en halv kopp kaffe på morgenen :) aldri vært noe gla i brus :) elsker kaffe , men føler det smaker litt rart nå :)
 
Idag var jeg skikkelig kvalm, og hadde kun lyst på cola, søte mannen kjørte ut og kjøpte! ❤️ Dette hører til sjeldenhetene altså, drikker jo nesten aldri brus! :p
 
Og det finnes bare ÉN julebrus, ikke sant? Og det er - (spent på hva du svarer,for i følge "fasiten" er det kun et svar som er riktig! ;)

Haha, altså, julebrus er Grans. :) Samboeren min er fra Vestfold, men han drikker en jævlig oransje appelsinjulebrus.. Så, hva er din julebrus?
 
Haha, altså, julebrus er Grans. :) Samboeren min er fra Vestfold, men han drikker en jævlig oransje appelsinjulebrus.. Så, hva er din julebrus?

Trodde det bare fantes ÈN julebrus jeg - Dahls julebrus. ;) Tror det er en trønder-greie. :p Alle liker vel den julebrusen de selv assosierer med jula, avhengig av hvor dem kommer fra. Men seriøst - oransje julebrus? Er ikke det solo bare med et annet navn? :hilarious: ( Må ikke du si jeg sa det til samboeren din nå da! :p )
 
Julebrus er grans (eller aas) .. begge de er gode:) men julebrus er RØD! Ikke brun eller orange :p
 
Julebrus er grans (eller aas) .. begge de er gode:) men julebrus er RØD! Ikke brun eller orange :p

Ahahaha! :D Rød julebrus kan jeg forstå mtp. at jula er rød, men det er jo Eventyrbrusen også hele året. :p Vår julebrus er brun fordi den bl.a. smaker kanel og andre krydderier, og dét er vel julete vel? ;) Haha, neida - vi får avslutte denne "debatten" her. :D
 
Har sluttet å drikke kaffe, gjør meg litt uggen. Ellers drikker jeg litt cola i ny og ne, og masse koffeinfri te :)
 
Ahahaha! :D Rød julebrus kan jeg forstå mtp. at jula er rød, men det er jo Eventyrbrusen også hele året. :p Vår julebrus er brun fordi den bl.a. smaker kanel og andre krydderier, og dét er vel julete vel? ;) Haha, neida - vi får avslutte denne "debatten" her. :D
Og for meg er det kun Hamar julebrus ;) og det er det beste jeg kan få når jeg er kvalm :D
 
Jeg har måttet slutte med kaffe tidligere, fordi jeg ble dårlig i magen av det.. Cola er derimot verre, men prøver å drikke fanta og julebrus i stedet ;) urge var heller ikke værst faktisk :D jeg er desverre brusoman... :(
 
Jeg synes det er vanskelig å slutte med kaffe, og drikker 1,5-2 kopper. Er også redd fpr å bli avslørt pga det for jeg ellers drikker så mye kaffe ;)
 
Foreløpig så drikker jeg fortsatt 1-2 kopper om dagen. Men pleier å ikke klare det utover i svangerskapet, vi får se hvordan det blir denne gangen :)
 
Ahahaha! :D Rød julebrus kan jeg forstå mtp. at jula er rød, men det er jo Eventyrbrusen også hele året. :p Vår julebrus er brun fordi den bl.a. smaker kanel og andre krydderier, og dét er vel julete vel? ;) Haha, neida - vi får avslutte denne "debatten" her. :D
Brun er champagnebrusen også hele året :p haha klarte ikke la den ligge :p
 
Jeg har måttet slutte med kaffe tidligere, fordi jeg ble dårlig i magen av det.. Cola er derimot verre, men prøver å drikke fanta og julebrus i stedet ;) urge var heller ikke værst faktisk :D jeg er desverre brusoman... :(
Bare husk at urge også inneholder koffein :oops:
 
Jeg endret livsstil i begynnelsen av året og det har vært lite brus generelt sett. Men det hender at jeg drikker Pepsi Max ca 2 ganger i mnd. Drikker mest vann og te. Kaffe har jeg aldri kunne likt smaken på, så drikker ikke det.
 
Back
Topp