Drikker dere...

  • Trådstarter mammaelskerdeg
  • Opprettet
M

mammaelskerdeg

Guest
Drikker dere kaffe, te, Pepsi Max eller lignende? Har veldig lyst på en kaffe kopp eller 2 på morningen, men har også lyst på et glass Pepsi Max ikveld. Føler jeg må velge 1 av tingene :p valgets kvaler :D
 
Om jeg drikker en kaffekopp på morgnen så blir det ikke no brus den dagen:/
 
Jeg har alltid drukket veldig mye kaffe før, men sluttet med dette ved oppstart av prøverørsforsøket. Har styrt unna alt av koffein, og drikker kun koffeinfri te. Jeg virkelig savner kaffen min, men tør ikke ta noen sjanser! :p
 
Drikker litt Pepsi Max, mest i helga :) Kaffe drikker jeg "heldigvis" ikke, så slipper å tenke på det :)
 
Drikker ikke kaffe, men kommer til å drikke te innimellom, og drikker brus.

Forrige svangerskap hadde jeg dilla på battery (11 år siden), og var ca halvveis når noen gjorde meg oppmerksom på at gravide ikke skulle drikke det :p
 
Jeg drikker ikke kaffe, så trenger ikke tenke på akkurat det. Drikker sjelden brus også.
Jeg er der i mot veldig glad i søtsaker, så burde begrense det inntaket i stedet :p
 
Er skikkelig kaffekjerring men mister smaken på kaffe når jeg er gravid:)
Begrenser bruken av koffeinholdig brus:)
 
Drikker både kaffe og te, 2-4 kopper om dagen. Akkurat der begrenser jeg meg ikke ;)
 
Bare MÅ ha kaffe... prøver å holde meg til kun en kopp daglig. Drikker ikke brus til vanlig.
 
Kaffe slutter jeg kun med hvis jeg MÅ. Gjorde det sist da jeg amma pga. kolikk. Det er seriøst det verste jeg har slutta med! :p Følger selvfølgelig råd om maks 2 kopper om dagen. Drikker ikke brus med koffein, så den er heldigvis grei :)
 
Jeg prøver å la være men ette jeg har blitt gravid så smaker cola så godt :/ prøver å holde meg til en flaske i helgen :p
 
Jeg er glad i min daglige kaffekopp (består mer av melk enn kaffe), men har som smått den siste uka måtte ha sluttet, da jeg begynte å bli så sykt kvalm etterpå. Hvis ikke, hadde jeg nok fortsatt drukket den ene koppen.
 
Jeg har byttet ut kaffen med koffeinfri og prøver å drikke fruktte.
 
Jeg har byttet ut kaffe med sort te :) Begynner faktisk å like det.
 
Jeg har drukket en kopp kaffe noen dager (men da er cirka halve melk), så vet ikke om det kan kalles en fullverdig kaffe :)
 
Drikker 1 kopp kaffi hver dag :happy: ellers går det i litervis med vann :hilarious:
 
Jeg drikker to kopper kakao om dagen (på jobb) ellers går det i masse vann og kanskje 1 kopp te om kvelden :) brus er det veldig lite av, og kaffe liker jeg heldigvis ikke :)
 
Back
Topp