Vårt lille Knøtt er født ♡

Dagen idag har rett og slett vært nedslående...
Ingen tegn til at jeg har hatt eggløsning.
Ble tatt blodprøver.
Og gynekologen havnet raskt på prat om å søke om prøverør...
Ble også snakk om lavdose sprøytehormoner, men det kan ikke gjøres før i Oktober en gang, fordi hun må reise bort en uke her og en uke der.. Må flere kontroller til dersom det skal gjøres.
Så etter at hun har fått blodprøve svarene får jeg vite om jeg skal prøve Letrozol igjen, men denne gangen med undersøkelse rundt dag 10-12 for å følge med på eggene. Mulig jeg også får Ovitrelle.
Var ett nederslag å få prøverør i trynet såpass tidlig. Hadde håpt at vi kunne prøve litt mer..
Men når kroppen ikke gir deg eggløsning, og eggstokkene er polycistiske er det kanskje ikke så mye man kan få gjort...
Gått store deler av dagen og grått, også sovet i ca to timer.
Så ja, ikke noe god dag idag...

Det er jo ventetid før man får startet med IVF :)
Og du får helt sikkert fortsette på letrozol og kanskje otrivelle under ventemnd?
Da får dere prøvd mer selv i mellomtiden.
Da slår du 2 fluer i en smekk :Heartred:Heartred
 
Det er jo ventetid før man får startet med IVF :)
Og du får helt sikkert fortsette på letrozol og kanskje otrivelle under ventemnd?
Da får dere prøvd mer selv i mellomtiden.
Da slår du 2 fluer i en smekk :Heartred:Heartred
Ja, det er ventetid.. Men hun ville ikke starte å søke før etter blodprøvene har kommet, så hun skal ringe meg. Føler meg bare så jævla skuffa. Godt mulig det blir rettsak på vårparten også, og da må vi utsette hele greia..
 
Ja, det er ventetid.. Men hun ville ikke starte å søke før etter blodprøvene har kommet, så hun skal ringe meg. Føler meg bare så jævla skuffa. Godt mulig det blir rettsak på vårparten også, og da må vi utsette hele greia..

Rettsak?
 
Ja, etter ulykken for 6,5 år siden. Vi er i en forsikringstvist, og det er snakk om å saksøke de til vinteren etter spesialistundersøkelsen i slutten av Oktober.

Ohoi. Da får du mer enn nok å tenke på ja
 
Huff det var ikke noen god beskjed å få hos gyn, men forhåpentligvis leder det til noe positivt. Skulle dere trenge prøverør uansett så er det kjedelig med den lange ventetiden når dere først er klar og lei av alt annet. Og som de andre skriver så er det lang ventetid. Vi ventet ca 1,5 år i Oslo. :eek::( Sender deg gode tanker og klemmer:Heartpink
 
Kjip beskjed :/ Men det er vel heldigvis ganske stor sjanse for at IVF kan fungere for dere?
 
Kjedelig beskjed :( Håper det klaffer før IVF jeg! [emoji16]
 
Huff det var ikke noen god beskjed å få hos gyn, men forhåpentligvis leder det til noe positivt. Skulle dere trenge prøverør uansett så er det kjedelig med den lange ventetiden når dere først er klar og lei av alt annet. Og som de andre skriver så er det lang ventetid. Vi ventet ca 1,5 år i Oslo. :eek::( Sender deg gode tanker og klemmer:Heartpink
Det er sant.. Best å få søknadsprosessen ferdig tenker jeg, kan jo ta en hel evighet...
 
Siden det under IVF er støttehormoner slik jeg har forstått det, så vil jeg tro det kanskje er den beste sjansen vi har.. Hvis ikke hadde hun vel sagt at det ikke var noen sjans?

Jeg vil tro at dere har en grei sjanse. Er jo mange med PCOS som får det til med IVF :)
 
Heldigvis finnes det hjelp, om det er en mager litt dritt trøst..
 
Back
Topp