Drømmen om vår lille sitrusfrukt

Åh, jeg har ikke vært her inne på evigheter, men så fantastisk rørende å lese at dere har vært på vellykket OUL! Hurra!! ❤️ Det er så fortjent, så fortjent!!
 
Hvordan går det? :)

Takk som spør! :Heartred Det går veldig fint her altså! 23+1 i dag så nærmer seg magiske uke 24. Godt og uvirkelig å tenke på at han ville kunne overleve om han ble født nå/snart. Det skal han jo såklart ikke bli, men jeg har bekymret meg en del over hyppige kynnere helt siden uke 16 så det blir godt å komme over den grensa.
Koser meg masse med magen som vokser (for hver dag føles det som!!) og sparkene som blir sterkere og hyppigere :Heartred Elsker å ligge på sofaen eller i senga og bare kjenne etter.
Har endelig fått ut fingeren og kontaktet jordmor også, så skal på første time der nå på fredag. Spent på kjemien og hvordan det blir!
Formen er ganske bra, jeg jobber fullt og føler meg fin men har selvfølgelig mindre overskudd enn ellers. Så gleder meg til noen dager julefri snart :) Og det beste egentlig er at humøret er så bra for tida! Jeg er heldig som har lite plager og det er bare så inderlig deilig å ikke holde på med prøving og IVF. Nå skal vi jo endelig få babyen vår og det er så ubeskrivelig fantastisk :Heartred
 
Takk som spør! :Heartred Det går veldig fint her altså! 23+1 i dag så nærmer seg magiske uke 24. Godt og uvirkelig å tenke på at han ville kunne overleve om han ble født nå/snart. Det skal han jo såklart ikke bli, men jeg har bekymret meg en del over hyppige kynnere helt siden uke 16 så det blir godt å komme over den grensa.
Koser meg masse med magen som vokser (for hver dag føles det som!!) og sparkene som blir sterkere og hyppigere :Heartred Elsker å ligge på sofaen eller i senga og bare kjenne etter.
Har endelig fått ut fingeren og kontaktet jordmor også, så skal på første time der nå på fredag. Spent på kjemien og hvordan det blir!
Formen er ganske bra, jeg jobber fullt og føler meg fin men har selvfølgelig mindre overskudd enn ellers. Så gleder meg til noen dager julefri snart :) Og det beste egentlig er at humøret er så bra for tida! Jeg er heldig som har lite plager og det er bare så inderlig deilig å ikke holde på med prøving og IVF. Nå skal vi jo endelig få babyen vår og det er så ubeskrivelig fantastisk :Heartred

Åh for en herlig oppdatering:love7 er så glad for at du endelig for oppleve alt dette her og at formen er så fin! Supert altså:woot: ønsker deg en fantastisk god jul med den voksende magen:love7
 
Takk som spør! :Heartred Det går veldig fint her altså! 23+1 i dag så nærmer seg magiske uke 24. Godt og uvirkelig å tenke på at han ville kunne overleve om han ble født nå/snart. Det skal han jo såklart ikke bli, men jeg har bekymret meg en del over hyppige kynnere helt siden uke 16 så det blir godt å komme over den grensa.
Koser meg masse med magen som vokser (for hver dag føles det som!!) og sparkene som blir sterkere og hyppigere :Heartred Elsker å ligge på sofaen eller i senga og bare kjenne etter.
Har endelig fått ut fingeren og kontaktet jordmor også, så skal på første time der nå på fredag. Spent på kjemien og hvordan det blir!
Formen er ganske bra, jeg jobber fullt og føler meg fin men har selvfølgelig mindre overskudd enn ellers. Så gleder meg til noen dager julefri snart :) Og det beste egentlig er at humøret er så bra for tida! Jeg er heldig som har lite plager og det er bare så inderlig deilig å ikke holde på med prøving og IVF. Nå skal vi jo endelig få babyen vår og det er så ubeskrivelig fantastisk :Heartred

For en koselig oppdatering! Godt og höra att formen er så fin och att du koser dig med den växande magen! Du fortjener det virkelig alltså! Önskar dig en riktigt god forjulstid! :Heartbigred
 
Så godt å høre at alt er bra❤️Tenkt mye på deg! Dette fortjener du så mye! Ønsker deg en riktignok jul❤️❤️
 
Åh for en herlig oppdatering:love7 er så glad for at du endelig for oppleve alt dette her og at formen er så fin! Supert altså:woot: ønsker deg en fantastisk god jul med den voksende magen:love7

Takk kjære deg!! God jul til deg også, ekstremt spennende dager nå og jeg tenker mye på dere!:Heartred
 
God jul og godt nyttår kjære sitrus! Flott å høre at du koser deg med lille i magen som sparker, og håper han blir der leeeeenge enda!
 
God jul og godt nyttår kjære sitrus! Flott å høre at du koser deg med lille i magen som sparker, og håper han blir der leeeeenge enda!

Tusen takk kjære deg! Han skal selvfølgelig bli helt til våren han her, men godt å vite at han liksom har «livets rett» for andre enn meg uansett :Heartred God jul til deg også, håper dere får en superkoselig første feiring med jenta deres selv om mye sikkert er kaos óg :happy:
 
Så hyggelig å lese en så fin oppdatering her, nyt tiden og den gode formen :Heartred
 
:Heartred 24 + 0 :Heartred

En nydelig milepæl i dag og jeg koser meg med jul! Det har vært så mange høytider med en veldig bismak av alt som mangler.. Så det er ufattelig spesielt å endelig sitte her med magen, vite at sønnen vår finnes der inne og tenke på alt som skal komme:Heartred God jul til dere alle, er så takknemlig for dere og all støtten dere har gitt meg dette året!
 
Last edited:
:Heartred 24 + 0 :Heartred

En nydelig milepæl i dag og jeg koser meg veldig med jul! Det har vært så mange høytider med en veldig bismak av alt som mangler.. Så det er ufattelig spesielt å endelig sitte her med magen, vite at sønnen vår finnes der inne og tenke på alt som skal komme:Heartred God jul til dere alle, er så takknemlig for dere og all støtten dere har gitt meg dette året!

God jul fine sitrus, og kos deg masse med hjerteplasteret i magen! Han blir verdt den lange, vonde tiden når han kommer ❤
 
Back
Topp