Drømmen om vår lille sitrusfrukt

Ja, det er så herlig og uvirkelig at jeg endelig ble mamma! Også til en så sjukt fin baby da, sukk :love7

Åh ja, ser for meg at det er tøffe tider for dere som er hjemme med baby nå med store barn i tillegg! Det krever jammen omstillingsdyktighet dette.. Og sterke mammaer og pappaer :Heartred Stå på, snaaart skal vi ha mer normal permisjonstid får vi tro :)
Hihi ja jeg regner med du også har fått den fineste babyen i verden? :rolleyes:❤️ Tenk at de kan være så nydelige disse små vidunderne ❤️

Ja det er heftige dager, men heldigvis går det ganske bra! Men hverdagen er uten tvil et stort savn! Vi får håpe det snart snur :)
 
Sitrus!!! Du er blitt mamma!!! Hurra og gratulerer sååå mye! :happy093Så utrolig glad på dine vegne! Men kjære deg, dere kom virkelig midt oppi at hele Norge stengte ned, dere. Maks uflaks! :( Det må ha vært utrolig tøft. Men glad for å lese at dere har det bra nå ❤️ Hurra igjen!!
 
Herregud, jeg har knapt ord!:Heartred
For en vanvittig sterk dame du er. For en ubeskrivelig flott mamma du ER.

Nå har jeg hatt med meg (dag)boken din i 3 dager, ute i solen har jeg lest og lest, i sofaen og i sengen og knapt klart å rive meg ut av den når jeg har måtte gjøre andre ting. For en reise!!! For en kvinne!!! Jeg bøyer meg i støvet for deg. Du er jo virkelig definisjonen på at gir man ikke opp kommer man i mål uansett hva hindringer som kommer på veien!

Jeg har sittet med hjerte i halsen, tårer i øynene, varme i kroppen, glede i hjerte, smil om munnen og sinne og frustrasjon i toppen. Du burde virkelig skrive en bok. Jeg har strigrått og følt på alle følelser om hverandre, når jeg kom til ultralyd bildene dine av din ekstremt etterlengtede sønn klarte jeg nesten ikke slutte og grine og jammen er tårene i øyekroken her enda.

Tusen takk for du har delt denne intense reisen som handler om livet, som handler om og ikke gi opp,- når alt går i mot og kanskje mest av alt handler om HÅP. Tusen takk at du, igjennom din historie gir andre håp.:Heartred

Ønsker deg og familien din ALT godt i denne verden,- for det fortjener dere noe så ekstremt! Nå er det deres tur til å bare nyte.:Heartbigred Gratulerer!!!
 
Herregud, jeg har knapt ord!:Heartred
For en vanvittig sterk dame du er. For en ubeskrivelig flott mamma du ER.

Nå har jeg hatt med meg (dag)boken din i 3 dager, ute i solen har jeg lest og lest, i sofaen og i sengen og knapt klart å rive meg ut av den når jeg har måtte gjøre andre ting. For en reise!!! For en kvinne!!! Jeg bøyer meg i støvet for deg. Du er jo virkelig definisjonen på at gir man ikke opp kommer man i mål uansett hva hindringer som kommer på veien!

Jeg har sittet med hjerte i halsen, tårer i øynene, varme i kroppen, glede i hjerte, smil om munnen og sinne og frustrasjon i toppen. Du burde virkelig skrive en bok. Jeg har strigrått og følt på alle følelser om hverandre, når jeg kom til ultralyd bildene dine av din ekstremt etterlengtede sønn klarte jeg nesten ikke slutte og grine og jammen er tårene i øyekroken her enda.

Tusen takk for du har delt denne intense reisen som handler om livet, som handler om og ikke gi opp,- når alt går i mot og kanskje mest av alt handler om HÅP. Tusen takk at du, igjennom din historie gir andre håp.:Heartred

Ønsker deg og familien din ALT godt i denne verden,- for det fortjener dere noe så ekstremt! Nå er det deres tur til å bare nyte.:Heartbigred Gratulerer!!!

Åh, guri malla :Heartred Dette må være noe av det fineste og hyggeligste jeg har lest! Hva skal man si? Takk for utrolig fine ord, og tenk så fint at noen finner orker å lese alt dette og at det kan gi noen litt håp og hjelp på veien. Det er stort for meg! Tusen, tusen takk :Heartred:Heartred
Prosessen med å få til lille A har vært det tyngste og vanskeligste jeg har vært igjennom, men det har definitivt også lært meg så mye og gjort meg sterkere. Klisjeaktig som det høres ut. Og når han først kom - altså det kan ikke beskrives hvor fantastisk det er å få et barn man har ventet på så lenge og kjempet så intenst for :Heartred Jeg er hvertfall overbevist om at jeg er en enda litt lykkeligere og mer takknemlig mamma enn jeg ellers ville vært, (og at han er en helt spesielt fin unge;)). Samtidig som den tunge veien hit heldigvis har bleknet i massevis. Ønsker deg masse lykke til på din egen reise, det er tøft men det er virkelig så verdt det til slutt!!
 
Var litt sånn her også. Trodde ikke på det :p Tror egentlig fremdeles ikke på det jeg! Helt rart!
Men nå er du der endelig, mamma til verdens fineste mini-sitrus ❤️ Og tenk så heldig han er som har en så flott mamma! Ligner han på deg eller pappaen eller begge? Ja, nesten så jeg har dårlig samvittighet! Vi er faktisk en av «dem». Ja, håper ul går fint. Ikke sååå lenge igjen nå heldigvis :)

Ja det er fortsatt ganske så uvirkelig at han er her, og hvertfall at han er her for å bli liksom! :Heartred Han ligner mest på pappaen sin, og har masse deilig mykt hår. Verdens fineste helt klart:Heartred Håper det går bra med deg!
 
Tida flyr og lille A er allerede drøyt sju uker gammel:Heartred Minibabyen har blitt en robust fyr på 4,5kg og spiser med andre ord som en helt. Ammingen har gått så bra, føler meg virkelig heldig! Vi spiser og sover etter hans (manglende) rytme og det går stort sett bra, føler liksom jeg får nok hvile og søvn totalt selv om det såklart er slitsomt innimellom. Han elsker å ligge i vogna og nå som våren er i full sving går vi mange og lange trilleturer, deilig for både kropp og hode kjenner jeg! Får også dekt litt sosiale behov av det siden vi føler oss ganske trygge på å gå tur sammen med venninner på litt avstand. Så nå begynner barseltiden å føles mer normal, og det er deilig. I går fikk vi også se det aller første våkne smilet, det er så stort!! :Heartred Vi er så vanvittig heldige.

Jeg er jo naturlig nok mindre innom her for tiden, men kikker innom av og til og slutter hvertfall ikke å tenke på dere :Heartred
 
Back
Topp