Drømmen om vår lille sitrusfrukt

Neeeimen har du kommet så langt allerede? :rolleyes: Godt å høre alt fortsatt er bra, selvom man på en måte aldri senker skuldrene helt.. Så artig å begynne så smått med innkjøp! Det er bare helt spesielt :D Og den vogna, aaaakk som jeg ønsker meg den :hilarious:

Denne våren suser nok avgårde og veldig veldig snart har du han i armene dine! Tenk det da :joyful:❤️
 
Neeeimen har du kommet så langt allerede? :rolleyes: Godt å høre alt fortsatt er bra, selvom man på en måte aldri senker skuldrene helt.. Så artig å begynne så smått med innkjøp! Det er bare helt spesielt :D Og den vogna, aaaakk som jeg ønsker meg den :hilarious:

Denne våren suser nok avgårde og veldig veldig snart har du han i armene dine! Tenk det da :joyful:❤️

Jaaa, det er ganske langt altså! Og skuldrene kommer nok aldri helt ned nei, men likevel er det jo så utrooolig mye lettere nå heldigvis :)
Sukk, den vogna ja. Er jo så fin!! Med skinndetaljene og alt.. Veksler mellom å tenke at det er aaaaalt for dyrt for en vogn når man kan kjøpe andre brukt og ganske billig, og «men halloooo jeg fortjener jo det da, vi har jo brukt så sykt mye penger på å lage denne babyen så hvorfor ikke» :hilarious: Mannen heller såklart mot det første og skjønner ikke at type vogn kan ha noe å si :p Får se hva vi lander på!
 
Så koselig med oppdatering fra deg! 6 kg er ikke mye! Så fint å lese om planlegging av innkjøp. For oss var brukt Emmaljunga godt nok i massevis;) Jeg triller rundt på en minimum 10 år gammel Edge duo og er så fornøyd atte:happy: Og klær får dere garantert masse av i barselgave! Blir herlig med vårbaby og mange trilleturer, kan tenke meg du gleder deg. Tiden før fødsel sto nærmest stille her, men nå flyr tiden av gårde og jeg må huske å nyte øyeblikkene! Det må du også gjøre:)
 
Hurra for 26 uker, så utrolig hyggelig oppdatering. Våren 2020 :happy::happy:
 
Jaaa, det er ganske langt altså! Og skuldrene kommer nok aldri helt ned nei, men likevel er det jo så utrooolig mye lettere nå heldigvis :)
Sukk, den vogna ja. Er jo så fin!! Med skinndetaljene og alt.. Veksler mellom å tenke at det er aaaaalt for dyrt for en vogn når man kan kjøpe andre brukt og ganske billig, og «men halloooo jeg fortjener jo det da, vi har jo brukt så sykt mye penger på å lage denne babyen så hvorfor ikke» :hilarious: Mannen heller såklart mot det første og skjønner ikke at type vogn kan ha noe å si :p Får se hva vi lander på!
Det blir heldigvis lettere for hver dag som går ❤️ Helt til du nærmer deg termin og går på veggen da :hilarious: Hihi ja det er så vanskelig! Man fortjener jo noe ekstra fint når veien har vært såpass lang :rolleyes::rolleyes:
 
Så koselig med oppdatering fra deg! 6 kg er ikke mye! Så fint å lese om planlegging av innkjøp. For oss var brukt Emmaljunga godt nok i massevis;) Jeg triller rundt på en minimum 10 år gammel Edge duo og er så fornøyd atte:happy: Og klær får dere garantert masse av i barselgave! Blir herlig med vårbaby og mange trilleturer, kan tenke meg du gleder deg. Tiden før fødsel sto nærmest stille her, men nå flyr tiden av gårde og jeg må huske å nyte øyeblikkene! Det må du også gjøre:)

Ja må nok ha noen runder til på finn.no før vi bestemmer oss ;) Er jo definitivt massevis av bra brukt, har bare lagt min elsk litt på nyeste:hilarious: Gleder meg hvertfall enormt til vår og alle trilleturer, så uansett blir det en vogn som blir mye brukt i det minste :)
Kan se for meg tiden går fort nå ja, også vet jeg jo ikke om jeg noen gang får oppleve et svangerskap igjen.. Så prøver absolutt å nyte, og synes jeg gjør det mye av tida heldigvis! I dag har kroppen vært mye bedre også så jeg har veldig trua på tiden framover kjenner jeg :)
 
Det blir heldigvis lettere for hver dag som går ❤️ Helt til du nærmer deg termin og går på veggen da :hilarious: Hihi ja det er så vanskelig! Man fortjener jo noe ekstra fint når veien har vært såpass lang :rolleyes::rolleyes:

Haha, ja det har du nok rett i! Kommer sikkert til å være helt utav meg selv når jeg er der du er nå ;) spent på hvordan det gikk med deg i dag, må inn å lese!
Synes jo jeg fortjener ny vogn ja :rolleyes: Er bare ganske mye sånn totalt jeg synes jeg fortjener, haha! Så får kjenne litt på hva jeg har lyst til å prioritere :)
 
Så godt og høre at alt er fint ❤️ For min del må du gjerne spamme med gravidoppdateringer! :)

Jeg hadde unnet meg vogn ;) Kjøpte ny (og dyr) vogn til vår første, og så mye som en vogn blir brukt og nå også til barn nr. 2 så kan det absolutt forsvares. Det er kjekt og ha en god vogn og, når man triller så mye som man gjør. Også er det jo litt stas og det synes jeg er innafor.

Hehe, bra! Gode argumenter her altså, jeg tar med meg det :happy: God vogn må vi ha ja, kommer til å bli myyye brukt! Og ja, jeg trodde ikke vogn var så viktig for meg/skulle føles så stas på en måte, men kjenner at det er litt det altså. Så spørs om det blir en ny :rolleyes:
 
Haha, ja det har du nok rett i! Kommer sikkert til å være helt utav meg selv når jeg er der du er nå ;) spent på hvordan det gikk med deg i dag, må inn å lese!
Synes jo jeg fortjener ny vogn ja :rolleyes: Er bare ganske mye sånn totalt jeg synes jeg fortjener, haha! Så får kjenne litt på hva jeg har lyst til å prioritere :)
Haha ja det er helt uholdbart! Har ventet på dette i åresvis liksom, så skulle vært en lek å vente i to små uker til, men fy! Det er tortur :arghh::wacky::rolleyes:
Hehe ja huff, skulle ønske penger ikke var en begrensing :rolleyes: Anbefaler iallefall punkteringsfrie hjul, uansett hva dere ender på!
 
Haha ja det er helt uholdbart! Har ventet på dette i åresvis liksom, så skulle vært en lek å vente i to små uker til, men fy! Det er tortur :arghh::wacky::rolleyes:
Hehe ja huff, skulle ønske penger ikke var en begrensing :rolleyes: Anbefaler iallefall punkteringsfrie hjul, uansett hva dere ender på!

Ja så bra, takk for tips! Skal passe på å spørre om det, men så hvertfall veldig robuste ut hjulene på nxt90, type terrengjul :)
Æsj ja, skjønner at det går i siiiirup nå altså! Tenkte akkurat på det selv, vi har ventet på dette barnet i mer enn 3,5 år, så tre måneder burde jo strengt tatt føles som veldig kort tid! Hjalp litt på perspektivet mitt, men de der siste ukene du er inne i nå skjønner jeg må føles ekstremt lange:dead:
 
Dét gjør ikke jeg! Synes Baby Jogger sine skumhjul er helt OK men Emmaljunga sitt f. eks hvor hjulene er helt flate er ikke noe særlig. Elsker lufthjul!

Hmmm, interessant! Får vel sette meg enda mer inn i det og tenke hva som blir lurt for vårt bruk. Hoho det er mye man må sette seg inn i altså :hilarious:
 
xsmile9
Anbefaler og teste flere forskjellige typer i butikk så dere får en følelse :) Men det er vanskelig og vite før man har erfaring! Jeg kjøpte først en vogn jeg trodde jeg skulle elske men endte opp med og bytte etter 6 mnd.

Ja ikke sant, tenker jo at det fort kan skje.. Men, får bare teste og lese og velge noe som føles bra, så får vi håpe det blir rett :)
 
Inne å sniker litt;) til første kjøpte vi en emmaljunga med punkteringsfri, type flate hjul. Lille dukka vår lå å rista oppi der når vi gikk tur på vanlig asfalt. Skulle jeg gå på grusvei eller vei som var litt ulendt, måtte jeg ha et lite babynest eller rulle tepper sammen og ha rundt henne for at hun ikke skulle bli «slengt» fra side til side. Dette var i august og det var veldig varmt, så ville jo ikke pakke henne inn så mye. Hata den vogna for å si det sånn. Fikk bytta til meg et annet understell med lufthjul, som var mye bedre å trille. Når vognperioden var over solgte jeg den, da jeg synes den var veldig tung. Til nestemann kjøpte jeg Britax, som har veldig god demping. Poenget mitt er st det er lurt å tenke gjennom hvor du tror du kommer til å bruke vogna mest :)
Den nye emmaljungaen har kanskje mye bedre demping, det vet jeg ingenting om. Mange vogner kan være supergod å trille i butikken, og helt annerledes ute på annnet underlag - kan være lurt å ha i tankene.
Masse lykke til med de siste månedene!:)
 
Ja så bra, takk for tips! Skal passe på å spørre om det, men så hvertfall veldig robuste ut hjulene på nxt90, type terrengjul :)
Æsj ja, skjønner at det går i siiiirup nå altså! Tenkte akkurat på det selv, vi har ventet på dette barnet i mer enn 3,5 år, så tre måneder burde jo strengt tatt føles som veldig kort tid! Hjalp litt på perspektivet mitt, men de der siste ukene du er inne i nå skjønner jeg må føles ekstremt lange:dead:
Ja jeg skulle ønske jeg tenkte over det da vi valgte vogn! Vi har lufthjul og de har ikke tålt å ha stått stille når vi brukte den som sovevogn i bhg og i garasjen siden :arghh: Ikke sant! Det er virkelig sirup, av seigeste sort :wacky: Hver time føles som en uke :hilarious:
 
Det eeer mulig å bytte hjul på nxt altså
 
Ja må nok ha noen runder til på finn.no før vi bestemmer oss ;) Er jo definitivt massevis av bra brukt, har bare lagt min elsk litt på nyeste:hilarious: Gleder meg hvertfall enormt til vår og alle trilleturer, så uansett blir det en vogn som blir mye brukt i det minste :)
Kan se for meg tiden går fort nå ja, også vet jeg jo ikke om jeg noen gang får oppleve et svangerskap igjen.. Så prøver absolutt å nyte, og synes jeg gjør det mye av tida heldigvis! I dag har kroppen vært mye bedre også så jeg har veldig trua på tiden framover kjenner jeg :)
Så godt å høre at du klarer å nyte svangerskapet og er i god form! Hadde dere noen embryo igjen på frys hos Spiren? Vi har to og jeg vil nok ikke la de gå til spille uten å prøve dem. Har slitt for mye for dem.
 
Så godt å høre at du klarer å nyte svangerskapet og er i god form! Hadde dere noen embryo igjen på frys hos Spiren? Vi har to og jeg vil nok ikke la de gå til spille uten å prøve dem. Har slitt for mye for dem.

Vi har ett igjen :Heartred Tør ikke håpe at det vil være nok for søsken, men skal hvertfall prøves også går vi nok rett på nye ferskforsøk der om det ikke klaffer! Skal virkelig gjøre alt jeg kan for søsken også, og vi kommer sikkert ikke til å vente særlig mer enn vi må tror jeg. Heldigvis går vi jo inn i det med at det er mulig i hvertfall, selv om det langt ifra er noen selvfølge!
Skjønner veldig godt at du har lyst til å gi de to en sjangs, det ligger så mye hardt arbeid og kjærlighet bak :Heartred Så jeg gleder meg til å drikke kaffe når du kommer ned for innsett om en stund ;)
 
Back
Topp