Drømmen om vår lille sitrusfrukt

Han ville bare at mor og far skal få en heidundrende start på helgen! Må vente til freddan!
 
Det tok sin tid, men nå er vi ferdige! Lillegutt ville selvfølgelig ikke helt samarbeide, så vi måtte opp å gå, ta en lang pause midt i undersøkelsen og komme tilbake, hoppe rundt osv osv for å få sett på hjertet og hjernen. Hjertet ble hun tilslutt fornøyd med, men vi må tilbake og se på hjernen i morgen. Blir jo såklart litt bekymra men vet jo at det er vanlig og jeg så at det var vanskelig å få god oversikt liksom.. Klarer ikke heeelt å slippe ned skuldrene og feire da, så vi sparer det til i morgen og håper vi kan slippe jubelen løs! Heldigvis var alt annet akkurat som det skulle ihvertfall og han er selvfølgelig verdens fineste :Heartred

Termin ble flyttet en del dager frem da, så da er jeg plutselig 20+1 i dag!! Har ikke noe imot det, han har ligget litt over på veksten på alle de tidlige ultralyden og det er bare fint å gå mindre på «overtid» på en måte. Ny termin er 18.04:happy:

Blir godt å slippe jubelen løs i morgen da:D så godt å bli flyttet litt frem da, mindre gravid dager og fortere til bebbis kommer:D :love7 hurra for alle gode resultater:Heartred
 
20 + 2

Det gikk strålende i dag!!! :Heartred Alt ser ut som det skal, herlighet så utrolig deilig :happy: NÅ slipper vi endelig skuldrene ned og det er helt ubeskrivelig. Mye som skjer ellers så det er litt sånn vanskelig å ta inn alt, men åh. Det kunne bare ikke blitt mer perfekt akkurat nå likevel!!

Og i dag er jeg nøyaktig halvveis så det er jo en feiring i seg selv!:happy: Bjudar på et lite magebilde i den anledning, synes de er umulige å ta på en skikkelig måte men det får være. Tenk at det er den lille, friske, nydelige sønnen vår som ligger inni der :Heartred:Heartred

FE4954D2-A30F-4CE6-BCF6-EACF084EFD58.jpeg
 
Herlighet så fantastisk! Og så fin mage! Tenk at dere skal bli foreldre endelig, hurra!
 
Hei Sitrus :)

Ville bare si at jeg har lest store deler av dagboken din i løpet av de siste dagene, og jeg er så utrolig glad på deres vegne for at dere nå skal bli foreldre til en frisk liten gutt :Heartred

Det er rett og slett rørende å lese at det endelig gikk som det skulle. FOR en reise dere har vært gjennom! Selv om vi alle vet at verden er urettferdig, så hjelper det lite å minne seg selv på det når man står i en sånn situasjon selv. I hvert fall når det føles som at den "bare" er urettferdig mot en selv, og ikke minst mange ganger på rad. Jeg kan tenke meg at det å måtte plukke seg selv opp etter avbrutte og negative forsøk er helt utrolig tungt, og det står virkelig respekt av hva dere har holdt ut gjennom de siste årene. På slutten av veien venter heldigvis den største premien, og det må jo rett og slett være helt euforisk når han endelig kommer! Håper de tunge tidene blekner med tiden, og at du og dere får et fantastisk svangerskap videre.

God jul og stor klem fra meg :Heartred
 
Last edited:
20 + 2

Det gikk strålende i dag!!! :Heartred Alt ser ut som det skal, herlighet så utrolig deilig :happy: NÅ slipper vi endelig skuldrene ned og det er helt ubeskrivelig. Mye som skjer ellers så det er litt sånn vanskelig å ta inn alt, men åh. Det kunne bare ikke blitt mer perfekt akkurat nå likevel!!

Og i dag er jeg nøyaktig halvveis så det er jo en feiring i seg selv!:happy: Bjudar på et lite magebilde i den anledning, synes de er umulige å ta på en skikkelig måte men det får være. Tenk at det er den lille, friske, nydelige sønnen vår som ligger inni der :Heartred:Heartred

Vis vedlegget 313247
Nydelig❤️
 
20 + 2

Det gikk strålende i dag!!! :Heartred Alt ser ut som det skal, herlighet så utrolig deilig :happy: NÅ slipper vi endelig skuldrene ned og det er helt ubeskrivelig. Mye som skjer ellers så det er litt sånn vanskelig å ta inn alt, men åh. Det kunne bare ikke blitt mer perfekt akkurat nå likevel!!

Og i dag er jeg nøyaktig halvveis så det er jo en feiring i seg selv!:happy: Bjudar på et lite magebilde i den anledning, synes de er umulige å ta på en skikkelig måte men det får være. Tenk at det er den lille, friske, nydelige sønnen vår som ligger inni der :Heartred:Heartred

Vis vedlegget 313247


HURRA!!!! Da slipper vi jubelen lös och tar helg med en bubblande lycka i hela kroppen! Är så uendelig glad på deres vegner och allt dere har i möte! gratulerer med perfekt babygutt i magehuset! Klem!
 
Så herlig! :Heartbigred
 
Så godt å høre
Nydelig magehus har han og
 
Nydelig:love7 Hurra for halvveis!! Det er helt utrolig! Gratulerer med en frisk og rask gutt inni den fine magen din:love7
 
Hurra for halvveis, perfekt ultralyd og nydelig baby-bump! Håper virkelig du kan nyte svangerskapet fremover nå! :Heartred
 
Hei Sitrus :)

Ville bare si at jeg har lest store deler av dagboken din i løpet av de siste dagene, og jeg er så utrolig glad på deres vegne for at dere nå skal bli foreldre til en frisk liten gutt :Heartred

Det er rett og slett rørende å lese at det endelig gikk som det skulle. FOR en reise dere har vært gjennom! Selv om vi alle vet at verden er urettferdig, så hjelper det lite å minne seg selv på det når man står i en sånn situasjon selv. I hvert fall når det føles som at den "bare" er urettferdig mot en selv, og ikke minst mange ganger på rad. Jeg kan tenke meg at det å måtte plukke seg selv opp etter avbrutte og negative forsøk er helt utrolig tungt, og det står virkelig respekt av hva dere har holdt ut gjennom de siste årene. På slutten av veien venter heldigvis den største premien, og det må jo rett og slett være helt euforisk når han endelig kommer! Håper de tunge tidene blekner med tiden, og at du og dere får et fantastisk svangerskap videre.

God jul og stor klem fra meg :Heartred

Åh, for en utrolig hyggelig melding:Heartred Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid og for veldig fine ord! Det er virkelig ganske euforisk når det endelig ser ut til å gå, og selv om jeg vil ha med meg de tunge periodene for alltid, så merker jeg jo allerede at de blir en mindre og mindre del av meg. Hvertfall de vondeste følelsene. Man blir nok litt ekstra nervøs i graviditeten også, men det blir også lettere nå som alt går så fint så langt. Så for tiden er det veldig, veldig godt å være meg altså! :Heartred
Tusen takk igjen, og god jul og stor klem tilbake!
 
Tusen takk for alle fine ord kjære dere!! :Heartred Dere er bare så gode altså. Nå nytes det virkelig og det er så inderlig deilig å føle at alt begynner å lande. Er så takknemlig og gleder meg bare masse til alt som er i vente :Heartred
 
Back
Topp