Drømmen om vår lille sitrusfrukt

Uttaksdag

Da var uttaket overstått. Ganske smertefullt underveis, men pustet meg gjennom og ting gikk relativt fort. Var full av håp om at det ikke skulle bli for mange når de fikk ut seks egg på venstre side, men så endre det med tolv på høyre og dermed 18 totalt. Et supert resultat på ett vis, men kjenpeskuffende å ikke skulle få innsett nå. Holdt maska helt til vi begynte å snakke om fryseforsøk. Jeg sa at jeg var bekymra for naturlig syklus fordi jeg får el på alt fra dag 13-17, og da så overlegen på meg med et litt oppgitt blikk og sa litt sånn himlende at «men altså, det er jo bare snakk om en måned da, om det blir avbrutt». Da følte jeg bare så uendelig sterkt at ingen skjønner hvor mye tid har å si for oss som er i denne prosessen, og at alt man uansett har gjort til nå er å vente, vente, vente.. Så begynte såklart å strigråte uten å egentlig klare å komme på noe mer å si.

Får bare håpe alt vi kan på noen fine blastoer i fryseren nå da, får vite på mandagen. Og ikke minst at syklus funker i forhold til innsett etterhvert. Man blir liksom aldri ferdig med å leve i spenning!
 
Huff. Det er egentlig helt håpløst at de forstår oss så dårlig når de bare jobber med oss... :shifty: En måned er ingenting utenfor denne boblen, men det er jo ca 44 000 minutter hvor man fremdeles ikke er gravid. Fremdeles ikke kan telle ned til termin. Fremdeles må håpe på noe frem i tid uten å vite noe om hvor lang veien skal bli. Det er bare andre som har opplevd som vet hvordan det er.

Jeg håper du om et års tid kan tenke at frysegullet ditt kom akkurat da hen skulle, sommerbaby. :Heartred
 
Huff. Det er egentlig helt håpløst at de forstår oss så dårlig når de bare jobber med oss... :shifty: En måned er ingenting utenfor denne boblen, men det er jo ca 44 000 minutter hvor man fremdeles ikke er gravid. Fremdeles ikke kan telle ned til termin. Fremdeles må håpe på noe frem i tid uten å vite noe om hvor lang veien skal bli. Det er bare andre som har opplevd som vet hvordan det er.

Jeg håper du om et års tid kan tenke at frysegullet ditt kom akkurat da hen skulle, sommerbaby. :Heartred

Så fine ord, og så helt sant, takk:Heartred godt å ha dere her inne hvertfall som skjønner på en prikk.
 
Sender deg gode klemmer[emoji173]️[emoji173]️ håper gullegget er blant de 18!![emoji173]️ og at du neste sommer får et lite ivf-mirakel[emoji173]️

Helt håpløst at de er så lite forståelsesfulle[emoji17][emoji17] håper du har ting å gjøre fremover slik at tiden frem til fryseforsøk ikke blir altfor lang[emoji8]
 
Sender deg gode klemmer[emoji173]️[emoji173]️ håper gullegget er blant de 18!![emoji173]️ og at du neste sommer får et lite ivf-mirakel[emoji173]️

Helt håpløst at de er så lite forståelsesfulle[emoji17][emoji17] håper du har ting å gjøre fremover slik at tiden frem til fryseforsøk ikke blir altfor lang[emoji8]

Takk for klemmer! Tydelig at de ikke har vært gjennom det selv ja.. Håper hvertfall det er et eller flere gullegg blandt disse 18:) må jammen finne på noe i høst! Tror det blir mye jobb (som jeg liker godt), litt innsats for å gå litt ned i vekt og forhåpentligvis mye høstkos med vin og venner og strikking. Har jo fått tida til å gå før, man blir vant til det i denne prøverbobla;)
Håper det går fint med deg, enn at du endelig har kommet så langt da!! :Heartred
 
Masse klemmer sendes din vei [emoji173]️ Totalfrys er superkjipt, og enda verre at de kan få seg til å si sånt.. En mnd her og en mnd der, plutselig har åra gått liksom.. Håper ventetiden ikke blir for lang [emoji173]️
 
Takk for klemmer! Tydelig at de ikke har vært gjennom det selv ja.. Håper hvertfall det er et eller flere gullegg blandt disse 18:) må jammen finne på noe i høst! Tror det blir mye jobb (som jeg liker godt), litt innsats for å gå litt ned i vekt og forhåpentligvis mye høstkos med vin og venner og strikking. Har jo fått tida til å gå før, man blir vant til det i denne prøverbobla;)
Håper det går fint med deg, enn at du endelig har kommet så langt da!! :Heartred

Helt sikker på at det er et eller flere gullegg blant dem[emoji7] og det virker jo som du har ting å finne på også, så dette skal gå bra[emoji7][emoji8]

Her går alt fint! Som deg så håper jeg tiden fremover går fort! Ivrig på å møte lillegutt[emoji173]️[emoji173]️
 
Gratulerer med overstått uttak! Håper du kommer over skuffelsen med totalfrys fort. Tipper tiden mot innsett kommer til å gå fint! Kan være greit å ha kroppen tilbake til normalen før innsett også. Fryseforsøk var en drøm i forhold til ferskforsøk for meg.
 
Masse klemmer sendes din vei [emoji173]️ Totalfrys er superkjipt, og enda verre at de kan få seg til å si sånt.. En mnd her og en mnd der, plutselig har åra gått liksom.. Håper ventetiden ikke blir for lang [emoji173]️
Helt sikker på at det er et eller flere gullegg blant dem[emoji7] og det virker jo som du har ting å finne på også, så dette skal gå bra[emoji7][emoji8]

Her går alt fint! Som deg så håper jeg tiden fremover går fort! Ivrig på å møte lillegutt[emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer med overstått uttak! Håper du kommer over skuffelsen med totalfrys fort. Tipper tiden mot innsett kommer til å gå fint! Kan være greit å ha kroppen tilbake til normalen før innsett også. Fryseforsøk var en drøm i forhold til ferskforsøk for meg.

Takk for gode ord dere! Får satse på at tida går fort og at kroppen en mer enn klar for fryseforsøk og helst en lang graviditet når den tid kommer :Heartred
 
Hurra for masse fine egg [emoji173]️ Kjipt med totalfrys, håper tiden frem mot innsett går fort [emoji257]
 
Hvordan er formen i dag? :p

Åh, formen har vært litt dritt faktisk! Har vært på jobb i går og i dag men mye magevondt når jeg beveger meg og blir en ballong hvis jeg prøver å spise! Også er jeg sliten, men heldigvis ikke kvalm eller ordentlig dårlig i formen da. Bare stikker så syykt mye i magen! Hvordan går det med deg?
 
Åh, formen har vært litt dritt faktisk! Har vært på jobb i går og i dag men mye magevondt når jeg beveger meg og blir en ballong hvis jeg prøver å spise! Også er jeg sliten, men heldigvis ikke kvalm eller ordentlig dårlig i formen da. Bare stikker så syykt mye i magen! Hvordan går det med deg?
Mye av det samme.. bortsett fra at jeg har holdt meg hjemme.. blir sinnsykt rik på sims4 uten pengekoder gitt :p
Er en ballong hele tiden
 
Ja.. alt for upresist for min hjerne :hilarious:
Min også :eek:
Hadde noe farget slim i går kveld, og jeg kjente at livmortappen begynte å åpne seg, så er jo lov til å håpe det går fort!
 
Min også :eek:
Hadde noe farget slim i går kveld, og jeg kjente at livmortappen begynte å åpne seg, så er jo lov til å håpe det går fort!

Oooj, det er jo bra da! Her føles liksom kroppen bare som det er evigheter til tr, har samme symptomer som rett etter el på en måte. Men håper noe plutselig kan skje!
 
Endelig fredag og i morgen blir forhåpentligvis noen fine eskimoer lagt i fryseren:Heartred Så ufattelig rart og fint å tenke på, egentlig. Har heldigvis kommet gjennom uka uten å høre at alle har falt fra, så det er håp! Utrolig spent på å få vite på mandag.

Det har gått fire dager siden uttak og det føles allerede så lenge siden.. Har fortsatt tidvis vondt i magen og mye oppblåst, men det går framover og kroppen er tydelig i ferd med å normalisere seg. Ingen tegn på at/når tr har tenkt å komme og tiden kan virkelig ikke gå fort nok.. Men, nå skal jeg prøve å nyte helga og fokusere på mandagens resultat i første omgang :smiley-angelic001
 
Back
Topp