Drømmen om vår lille sitrusfrukt

Sprøytedag 9 - ny UL-kontroll
Var ganske rolig når jeg møtte opp i dag og positiv til at alt går som det skal. Folliklene har vokst som forventet og hun var relativt fornøyd, men telte etterhvert litt for mange spesielt rundt 12-14mm (de 5-6 største var 17-18). Så dermed begynte hun å snakke om totalfrys gitt.. Litt vanskelig å forutsi enda virka det som, men hun sa jeg måtte være forberedt på det. Skal sette ovitrelle lørdag kveld 21.15, og uttak mandag morgen. Kjenner at jeg klarer bare ikke å innstille meg på at det ikke blir innsett, så jeg må bare håpe det jeg kan på at det blir under 15 egg ut!
Også håper jeg så veldig at de ikke plukker ut en haug umodne egg, slik at det teller til totalfrys men blir lite befruktning.. noen som vet om de lar være å tømme poser under enn viss størrelse?

I utgangspunktet planlegger de alltid innsett av 2-dagers når man har uttak på mandag så vi er satt opp til det. Men spurte om 3-dagers, litt av praktiske hensyn og mest fordi jeg tenker at det kanskje er bedre? Hun mente sjangsen var helt lik, men at jeg kunne velge litt selv. Må gi beskjed på mandag så får ikke se an hvor mange som evt utvikler seg. Noen som har innspill?

Og hvor lenge må man vente på fryseforsøk tro etter totalfrys?

Så mange spørsmål i etterkant som jeg glemmer å stille når jeg er der :wtf: Må bare vente i syk spenning til mandag..
 
To sykluser etter totalfrys tror jeg..
 
Jeg tror du bare trenger en pausesyklus, men det spørs jo alltid på kapasitet også. :shifty:

Håper du er som meg - da teller de flere egg enn det som kommer ut. :)

Jeg tror sjansen for graviditet er tilnærmet lik ved to og tre dagers innsett ja.
 
Jeg fikk totalfrys i fjor, men ble fulgt opp og de så jeg hadde liten grad av overstimulering og fikk derfor sette inn i første syklus etterpå. Håper du slipper å vente lenge på innsett. Selv om jeg gråt og var svært skuffet over totalfrys den gang, har jeg vært veldig takknemlig for det i ettertid, med fryseren full og mye enklere å bare tine opp og ha fryseforsøk enn å må gjennomgå hele runden igjen og igjen. Håper på mange sterke fine egg hos deg[emoji1374]
 
Jeg tror du bare trenger en pausesyklus, men det spørs jo alltid på kapasitet også. :shifty:

Håper du er som meg - da teller de flere egg enn det som kommer ut. :)

Jeg tror sjansen for graviditet er tilnærmet lik ved to og tre dagers innsett ja.

Tusen takk for svar :Heartred Håper jeg også. Tror det blir to-dagers om vi får innsett, greit å bare følge standard opplegg tenker jeg kanskje. Og blir det ikke får vi håpe vi slipper å vente lenger enn til starten av oktober da.. sukk, høres villt lenge ut nå!
 
Jeg fikk totalfrys i fjor, men ble fulgt opp og de så jeg hadde liten grad av overstimulering og fikk derfor sette inn i første syklus etterpå. Håper du slipper å vente lenge på innsett. Selv om jeg gråt og var svært skuffet over totalfrys den gang, har jeg vært veldig takknemlig for det i ettertid, med fryseren full og mye enklere å bare tine opp og ha fryseforsøk enn å må gjennomgå hele runden igjen og igjen. Håper på mange sterke fine egg hos deg[emoji1374]

Åh, så fint at du fikk slippe å vente! Det hjelper litt at den muligheten kanskje fins. Tror jeg blir veldig skuffet på mandag om det ender med frys, men samtidig er det mye i det du sier. Vi skal jo være veldig takknemlige om vi får en del på frys, så det viktigste er å få mange fine egg, tross alt :Heartred
 
Da er Ovitrelle satt og nedtellingen til uttak om 35 timer i gang! Jeg er så vanvittig spent, spesielt på om det blir totalfrys.. men prøver å ta det med ro, gjøre koselige ting og tenke positivt. Nå er det hvertfall ikke så lenge til vi vet mer!
 
Da er Ovitrelle satt og nedtellingen til uttak om 35 timer i gang! Jeg er så vanvittig spent, spesielt på om det blir totalfrys.. men prøver å ta det med ro, gjøre koselige ting og tenke positivt. Nå er det hvertfall ikke så lenge til vi vet mer!

Jeg tenker positive tanker sammen med deg. :)
 
12 timer igjen, tida snegler avgårde og jeg eeer så klar for uttak! Gruer meg litt til selve prosedyren, men mest vanvittig spent på utfallet. Skal takle eventuell smerte greit bare alt går bra! Pliiiis la det bli (færre enn 15) fiiiine egg :smiley-angelic001
 
Åh. Kort tid igjen nå. :Heartred
 
Masse lykke til med uttak[emoji173]️
 
Masse lykke til med uttak! Fant dagboken din nå, blir spennende å følge deg mot drømmen:) håper dere lykkes med engang nå! :)
 
Masse lykke til med uttak! Fant dagboken din nå, blir spennende å følge deg mot drømmen:) håper dere lykkes med engang nå! :)

Masse lykke til i morgen! Jeg fant også dagboken din nå [emoji4]

Så hyggelig at dere vil følge med, og tusen hjertelig takk for lykkeønskninger! Det kommer godt med, fikk litt angst for morgendagen nå som jeg skulle legge meg og mannen har dratt på jobb.. Godt å vite at man ikke er alene:Heartred
 
Så hyggelig at dere vil følge med, og tusen hjertelig takk for lykkeønskninger! Det kommer godt med, fikk litt angst for morgendagen nå som jeg skulle legge meg og mannen har dratt på jobb.. Godt å vite at man ikke er alene:Heartred

Det går nok helt fint [emoji173]️ Få deg en god natt søvn hvis du klarer [emoji257]
 
Back
Topp