~ Drømmen om nummer to ~

Jeg bare innrømmer det med en gang.. Jeg er et svakt svakt menneske :rolleyes: Meen, fikk denne nå ista på noe utvannet skvip, skjønner ikke hvorfor jeg gadd en gang, men streken kom innen tidsfristen og er ganske tydelig. Trenger ikke vri og vende for å se den. Den er også veldig lik den første jeg tok da jeg ble gravid med lillemann, men frykter det bare er en skygge dette også..

Viser bedre på ekte enn på bilde ser jeg
IMG_4966.JPG
 
Kjedelig med pausemåneder altså. Man vil jo ikke ha det i babylagingen Håper du får positiv test snart.
Jeg sniker hele tiden og ser på alle testene. Vi er av samma ulla du og jeg. De testene skriker når jeg er hjemme og jeg VET jeg er i dpo-land [emoji23]

Kan jeg forøvrig spørre om du fikk noen bivirkninger av letrozol? [emoji4] Jeg reagerte på de og gruer meg til å ta de i tre dager til!! [emoji85][emoji13]
 
Kjedelig med pausemåneder altså. Man vil jo ikke ha det i babylagingen Håper du får positiv test snart.
Jeg sniker hele tiden og ser på alle testene. Vi er av samma ulla du og jeg. De testene skriker når jeg er hjemme og jeg VET jeg er i dpo-land [emoji23]

Kan jeg forøvrig spørre om du fikk noen bivirkninger av letrozol? [emoji4] Jeg reagerte på de og gruer meg til å ta de i tre dager til!! [emoji85][emoji13]
Ja jeg hadde jo ikke lyst til det liksom :p Hehe ja det er noe med det altså. Hadde det vært opp til testetøsa hadde det blitt test hver gang jeg er på do :p

Nei jeg merka ingenting :) Hvordan reagerer du da?
 
PP 8 - CD 28
Ny test idag, og skyggen på plass. En del sterkere da, men tror ikke det er noen mageboer inni der, da burde strekene ha blitt sterkere, så nå synes jeg tanta kan ta å komme snart så vi får prøvd på nytt :)
April er jo en kjempefin mnd å få baby på, så krysser fingrene for det :)

IMG_4991.JPG
 
Ja jeg hadde jo ikke lyst til det liksom [emoji14] Hehe ja det er noe med det altså. Hadde det vært opp til testetøsa hadde det blitt test hver gang jeg er på do [emoji14]

Nei jeg merka ingenting :) Hvordan reagerer du da?

Pausemåneder, det er liksom et av de verste ordene man kan høre når man prøver på en liten en [emoji13]
Mhmm! Selv før jeg er ferdig med letrozol kuren så sniker den testetøsa seg inn på meg bakfra [emoji23] "skader jo ikke å ta en el-test. Du er tross alt på CD 5 idag og er ikke engang ferdig med å blø...[emoji48]" [emoji23] Håpløst!

Jeg ble skikkelig dårlig [emoji13] Uvel, trøtt, kvalm, intens hodepine, nummen i armen. Ser ut til at det har roet seg idag da. Bare litt rar i hodet, men ikke noe mer enn det [emoji4]

Er du forresten helt sikker på at den testen du har tatt er skygge? Jeg synes den begynner å bli sterkere nå altså! [emoji4] Spent på dine vegne! Og hvis ikke så kan vi jo komme inn i april begge to [emoji16]
 
PP 8 - CD 28
Ny test idag, og skyggen på plass. En del sterkere da, men tror ikke det er noen mageboer inni der, da burde strekene ha blitt sterkere, så nå synes jeg tanta kan ta å komme snart så vi får prøvd på nytt :)
April er jo en kjempefin mnd å få baby på, så krysser fingrene for det :)

Vis vedlegget 228342
Jeg synes det der ser ut som mer enn bare en skygge! ;)
 
Pausemåneder, det er liksom et av de verste ordene man kan høre når man prøver på en liten en [emoji13]
Mhmm! Selv før jeg er ferdig med letrozol kuren så sniker den testetøsa seg inn på meg bakfra [emoji23] "skader jo ikke å ta en el-test. Du er tross alt på CD 5 idag og er ikke engang ferdig med å blø...[emoji48]" [emoji23] Håpløst!

Jeg ble skikkelig dårlig [emoji13] Uvel, trøtt, kvalm, intens hodepine, nummen i armen. Ser ut til at det har roet seg idag da. Bare litt rar i hodet, men ikke noe mer enn det [emoji4]

Er du forresten helt sikker på at den testen du har tatt er skygge? Jeg synes den begynner å bli sterkere nå altså! [emoji4] Spent på dine vegne! Og hvis ikke så kan vi jo komme inn i april begge to [emoji16]
Nei pausemnd er bare tull :p Haha, story of my life det der, klarer bare ikke å la tester ligge :p

Åh, såpass ja! Så kjipt da, får håpe det går fort over :)

Nja, er litt rart de ikke har blitt sterkere enn de har på så mange dager, men de er jo ganske tydelige ja. Men tror ikke på de før de har klar stigning :p Vi får håpe på april ja! En kjempefin mnd å få baby i ;)
 
Nei pausemnd er bare tull [emoji14] Haha, story of my life det der, klarer bare ikke å la tester ligge [emoji14]

Åh, såpass ja! Så kjipt da, får håpe det går fort over :)

Nja, er litt rart de ikke har blitt sterkere enn de har på så mange dager, men de er jo ganske tydelige ja. Men tror ikke på de før de har klar stigning [emoji14] Vi får håpe på april ja! En kjempefin mnd å få baby i ;)

Enig. Nei til pausemåneder!! [emoji107]
Haha, det er godt jeg ikke er alene i galskapen [emoji1]

April er en nydelig måned! Og da har vi hele våren og sommeren på å trille turer og kose oss [emoji7] Og høsten! Min personlige favoritt årstid! Men først skal vi ikke se om du får en i mars [emoji6]
 
Enig. Nei til pausemåneder!! [emoji107]
Haha, det er godt jeg ikke er alene i galskapen [emoji1]

April er en nydelig måned! Og da har vi hele våren og sommeren på å trille turer og kose oss [emoji7] Og høsten! Min personlige favoritt årstid! Men først skal vi ikke se om du får en i mars [emoji6]
Vi får ha protest og fakkeltog mot pausemnd :hilarious:

Ja mini er født i april og det har vært helt supert å ha permisjon hele sommeren og i jula, og slippe å begynne å jobbe igjen midt på svarteste vinteren. I tillegg er han omtrent 1,5 år når han begynner i bhg, så det er kun fordeler med termin i april ;)
 
Venter på samlebilde eller ny test!
 
Venter på samlebilde eller ny test!
Det blir nok begge deler :hilarious: Om ca 2 timer er jeg hjemme, og jeg kjenner jeg nesten er litt nervøs :p Har gått å følt at mensen har komt i hele kveld, så har løpt på do med tampongen i hånda opptil flere ganger :hilarious:
 
Det blir nok begge deler :hilarious: Om ca 2 timer er jeg hjemme, og jeg kjenner jeg nesten er litt nervøs :p Har gått å følt at mensen har komt i hele kveld, så har løpt på do med tampongen i hånda opptil flere ganger :hilarious:

Håper for deg ❤️
 
Back
Topp