~ Drømmen om nummer to ~

Håper du kan få prøve noe annet og at det fungerer! :) Og ja, temping høres uten tvil lurt ut :) Kroppen min var litt rar men ordnet seg helt av seg selv fra den PP-en jeg begynte med temping :hilarious:
 
Håper du kan få prøve noe annet og at det fungerer! :) Og ja, temping høres uten tvil lurt ut :) Kroppen min var litt rar men ordnet seg helt av seg selv fra den PP-en jeg begynte med temping :hilarious:
Ja det hadde vært fint :) Så greit da! Håper det blir tilfelle her også :hilarious:
 
PP 8 - CD 24
Idag hadde gyn prøvd å ringe mens jeg var på jobb, så hun sendte en melding og sa jeg tydeligis har hatt el denne mnd. Skulle gjerne snakka med henne, for jeg aner virkelig ikke når det har vært :p Så jeg er offisielt et sted i dpoland. Planen videre er visst å gå på dobbel letrozol annenhver mnd en stund til, men jeg kunne godt tenke meg å gå hver mnd. Jeg ringte ut så fort jeg så anropet, og de sa hun skulle ringe oppigjen, men har ikke hørt noe enda. Er jo merkelig at jeg har hatt positiv test i iallefall 6 dager også. Forstår virkelig ingenting :p
 
PP 8 - CD 24
Idag hadde gyn prøvd å ringe mens jeg var på jobb, så hun sendte en melding og sa jeg tydeligis har hatt el denne mnd. Skulle gjerne snakka med henne, for jeg aner virkelig ikke når det har vært :p Så jeg er offisielt et sted i dpoland. Planen videre er visst å gå på dobbel letrozol annenhver mnd en stund til, men jeg kunne godt tenke meg å gå hver mnd. Jeg ringte ut så fort jeg så anropet, og de sa hun skulle ringe oppigjen, men har ikke hørt noe enda. Er jo merkelig at jeg har hatt positiv test i iallefall 6 dager også. Forstår virkelig ingenting :p

Oi, så bra, da! :) Håper dere traff med aksjene og at det er spire på gang :D
 
Oi, så bra, da! :) Håper dere traff med aksjene og at det er spire på gang :D
Ja det er kjempebra! Men skikkelig rart at jeg ikke har merka det, og puppene har enda ikke blitt ømme, så det er noe rart med hele greia :p Regner med vi skal ha truffet godt med aksjene, så nå får det bare briste eller bære ;)
 
Jeg er allergisk mot å ha tester liggende, så må får ebaytestene bryne seg :p Vi er iallefall godt i gang med skygger ser jeg, for her kom det jaggu en tydelig en også! De er jo ikke til å stole på, og i tillegg aner jeg ikke hvor jeg er i dpoland, men vi får nå se i dagene fremover hva som skjer :)
IMG_4922.JPG
 
Oi, det er jo tydelig strek! Håper på babystrek :D
Jaa der er det, meen det er ebaytest, og jeg har fått massevis av streker før uten at det har betydd noe :meh: Meen det blir spennende å se :D
 
PP 8 - CD 24
Idag hadde gyn prøvd å ringe mens jeg var på jobb, så hun sendte en melding og sa jeg tydeligis har hatt el denne mnd. Skulle gjerne snakka med henne, for jeg aner virkelig ikke når det har vært :p Så jeg er offisielt et sted i dpoland. Planen videre er visst å gå på dobbel letrozol annenhver mnd en stund til, men jeg kunne godt tenke meg å gå hver mnd. Jeg ringte ut så fort jeg så anropet, og de sa hun skulle ringe oppigjen, men har ikke hørt noe enda. Er jo merkelig at jeg har hatt positiv test i iallefall 6 dager også. Forstår virkelig ingenting :p
Jeg er allergisk mot å ha tester liggende, så må får ebaytestene bryne seg :p Vi er iallefall godt i gang med skygger ser jeg, for her kom det jaggu en tydelig en også! De er jo ikke til å stole på, og i tillegg aner jeg ikke hvor jeg er i dpoland, men vi får nå se i dagene fremover hva som skjer :)
Vis vedlegget 228160

Oi! Så bra at du har hatt el :D :D Og jeg ser streken! ;) Shiiit, dette blir spennende! :Heartred:Heartred
 
Oi! Så bra at du har hatt el :D :D Og jeg ser streken! ;) Shiiit, dette blir spennende! :Heartred:Heartred
Ikke sant :D Skjønner bare ikke når det var :p Ja den viser godt, men det er en ebaytest, i tillegg har jeg åpnet den, så tar den med en stor spade salt :p Men det blir spennende ja :D
 
PP 8 - CD 25
Ny test idag, og samme skyggen som i går, bare enda svakere. Tok også et annet merke og der var det ikke så mye som antydning en gang, så håper bare dagene går fort frem til tanta kommer så jeg får testa temping :) Iallefall nå som jeg tydeligvis har hatt el uten å ane når :p

Tror ikke den viser på bilde en gang
IMG_4926.JPG
 
PP 8 - CD 25
Ny test idag, og samme skyggen som i går, bare enda svakere. Tok også et annet merke og der var det ikke så mye som antydning en gang, så håper bare dagene går fort frem til tanta kommer så jeg får testa temping :) Iallefall nå som jeg tydeligvis har hatt el uten å ane når [emoji14]

Tror ikke den viser på bilde en gang
Vis vedlegget 228196
Jeg ser en svak strek ja, men det kan se ut som en skyggestrek [emoji19] Men det kan alltids være starten på noe [emoji16] Krysser fingrene og tærne for deg!! [emoji7]
 
Ny test tatt litt utpå dagen idag, og tydelig skygge uten at jeg har demontert den. Fikk også skygge på bt, men ikke antydning en gang på noen jallatester som skal være sensitive på 10. Denne aner jeg ikke sensitiviteten på, men skyggen er der iallefall :) Måtte dagene gå fort fremover!
IMG_4943.JPG
 
Jeg ser en svak strek ja, men det kan se ut som en skyggestrek [emoji19] Men det kan alltids være starten på noe [emoji16] Krysser fingrene og tærne for deg!! [emoji7]
Ja mest trolig er det nok bare skygger, og jeg aner ikke hvor jeg ligget an i dpoland, så tiden får vise hva som skjer :)
 
Spennede da [emoji1] Jeg liker den siste testen! Jeg håper du kan sende tilbake termometeret altså! [emoji16]
Hihi ja det hadde vært noe sltså ;) Et bare så skummelt med de skyggene, får fort forhåpninger også blir det ingenting utav de :p
 
Back
Topp