~ Drømmen om nummer to ~

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Siden det tok oss 15 mnd etter pilleslutt og en runde med pergo å bli gravid med lille vennen vår, har vi bestemt oss for å droppe prevensjon og håper på å bli gravid igjen så fort som mulig :)

Lille ble født i april og vi kunne rett og slett ikke fått en snillere baby ❤️ Jeg derimot fikk en haug plager, inkludert bekkenløsning og svangerskapsforgiftning, og ble til slutt igangsatt, og det endte i katastrofesnitt da pulsen og hjerterytmen hans dalte. Alt gikk heldigvis fint og vi har det helt supert som ganske så nybakte foreldre :) Til tross for plagene jeg har hatt, inkludert to brystbetennelser nå i ettertid er ønsket om å få en til veldig stort :)

Vi har med andre ord ikke fått skrekken til tross for mye styr, så nå håper vi bare kroppen vil sammarbeide bedre enn det gjorde sist runde, med ustabile sykluser og mye tull.

Det var litt om meg og min historie, så nå får vi bare vente til kroppen kommer i syklus igjen. Jeg fullammer enda, så vi får bare nyte hverandre og livet som en egen liten familie i mellomtiden ❤️
 
Så gøy at dere er så smått i gang igjen :D Håper ikke dere trenger å vente så lenge denne gangen ❤
 
Så koselig å høre at det ga mersmak å få baby og at dere vil ha enda en tiltross for at dere er ferske foreldre.
Ønsker dere masse lykke til:)
 
Så gøy at dere snart skal prøve på en til, skal se d går fort denne gangen;) Masse lykke til!!
 
Så gøy at dere er så smått i gang igjen :D Håper ikke dere trenger å vente så lenge denne gangen ❤

Jaa nesten litt sånn skrekkblandet fryd :rolleyes: Men det er jo bare det beste som finnes, så kunne nok fått 10 sånne! Hihi ❤️
 
Så koselig å høre at det ga mersmak å få baby og at dere vil ha enda en tiltross for at dere er ferske foreldre.
Ønsker dere masse lykke til:)

Ja tenker de kan få mye glede av hverandre om vi skulle være så heldige å få en til ganske så tett :) Tusen takk :D
 
Så gøy at dere snart skal prøve på en til, skal se d går fort denne gangen;) Masse lykke til!!

Håper virkelig det altså! Tusen takk :D Hvordan går det med deg? Ting begynner vel snart å skje? :D
 
Håper virkelig det altså! Tusen takk :D Hvordan går det med deg? Ting begynner vel snart å skje? :D

:)

Takk som spør, d går bare fint her:) Er i fin fin form, termin i dag, men ser ut som lille lar vente på seg;)
 
:)

Takk som spør, d går bare fint her:) Er i fin fin form, termin i dag, men ser ut som lille lar vente på seg;)

Ojojoj så spennende da! Kan skje når som helst nå da, håper du slipper å vente så mye lenger iallefall! Masse lykke til med absolutt alt, du har så mye fint i vente ❤️
 
Så spennende at dere er klar for å prøve igjen :) Heier på deg ❤
 
Så spennende :) Kanskje vi kommer i samme termingruppe denne gangen ;)

Jaa det hadde vært veldig gøy :D Håper du blir gravid før vi kommer igang igjen da! Er titt og ofte innom dagboken din og sniker, håper det kaffer for dere snarest ❤️
 
Jaa det hadde vært veldig gøy :D Håper du blir gravid før vi kommer igang igjen da! Er titt og ofte innom dagboken din og sniker, håper det kaffer for dere snarest ❤️

Dere har noen måneder på dere ;) IVF blir nok i september vil jeg tro :D Kan jo håpe jeg får starte rett på i august da ❤️
 
Dere har noen måneder på dere ;) IVF blir nok i september vil jeg tro :D Kan jo håpe jeg får starte rett på i august da ❤️

Oj, har ikke fått med meg svaret ditt ser jeg. Spennende tider for deg nå framover da :D Men satser på dere klarer det på egenhånd i mellomtiden ❤️
 
Venteventevente.. Kjenner jeg er klar for å etterhvert begynne å trappe ned ammingen. Det har jo vært utrolig mye styr, med to betennelser som har blitt abcsesser, mange turer innom sykehus for tømming, og nå sist på bds, der de tok mammografi og ultralyd. Der fjerna de litt væske som var igjen fra første runde med abcsess, og tok en biopsi da hun fant en svulst. Heldigvis var den godartet, men jeg skal til kontroll igjen tre mnd etter jeg er ferdig med ammingen :)

Misforstå meg rett, amming er helt fantastisk, og jeg nyter den nærheten med lillemann. Men siden jeg hele tiden har måtte bruke brystskjold er det litt mer styr enn om ikke jeg måtte bruke det, og etter mye vondt pga betennelser, melkespreng som følge av pumping pga det osv, kjenner jeg det skal bli godt å få puppene i fred igjen, haha :p Etterhvert som ammingen blir trappet ned kommer vel kroppen også sakte men sikkert i syklus igjen, så vi får muligheten til å bli gravid igjen ❤️
 
Oj, har ikke fått med meg svaret ditt ser jeg. Spennende tider for deg nå framover da :D Men satser på dere klarer det på egenhånd i mellomtiden ❤️

Ble dessverre ikke IVF ennå, men skal ha inseminasjon om noen uker om alt går fint :)
 
Back
Topp