~ Drømmen om nummer to ~

Ja det er godt mulig, synes å huske deg og :) Lille vennen vår er så snill og god at vi sikkert kunne fått 10 sånne, så da hopper vi rett og slett bare i det, og håper på en til så fort som mulig :) Med vår flaks blir det nok kolikk og hele pakka :p Tusen takk :) Hvor ligger du i løypa?

Første mi var/er snill og god hun og.. Så jeg forventer kjempesjokk på neste :p Men satser på at dere heller er like heldige neste gang :)

Er nettopp påbegynt pp16 her nå, venter bare på gyntime og på at sykehuset skal svare på sambos henvisning :)
 
Første mi var/er snill og god hun og.. Så jeg forventer kjempesjokk på neste :p Men satser på at dere heller er like heldige neste gang :)

Er nettopp påbegynt pp16 her nå, venter bare på gyntime og på at sykehuset skal svare på sambos henvisning :)

Hehe, vi får bare håpe nestemann blir lik første, da er jo det å få barn en lek ;) Blir dere henvist til ivf da eller? Vi brukte 15 mnd sist, og skulle egentlig til utredning for infertilitet i det offentlige bare noen uker etter det kaffet, så jeg er glad vi valgte å prøve privat først siden det tar så himla lang tid! Veldig spent på denne runden, om vi får det til selv, eller må ha pergo eller noe annet igjen.
 
Hehe, vi får bare håpe nestemann blir lik første, da er jo det å få barn en lek ;) Blir dere henvist til ivf da eller? Vi brukte 15 mnd sist, og skulle egentlig til utredning for infertilitet i det offentlige bare noen uker etter det kaffet, så jeg er glad vi valgte å prøve privat først siden det tar så himla lang tid! Veldig spent på denne runden, om vi får det til selv, eller må ha pergo eller noe annet igjen.

Vi er i første omgang bare henvist for utredning. Det offentlige tar jo så HIMLA LANG TID, som du skriver :p tok legen hans 2 mnd å sende henvisning! Og sykehuset har ikke svart, enda det er over 1 mnd siden de fikk den..
Og gyntimen min skulle jeg ha for en måned siden, men ble flytta så mye..

Hvor lang tid tenker dere det "skal" få gå, før dere evt spør om pergo igjen? :)
 
Vi er i første omgang bare henvist for utredning. Det offentlige tar jo så HIMLA LANG TID, som du skriver :p tok legen hans 2 mnd å sende henvisning! Og sykehuset har ikke svart, enda det er over 1 mnd siden de fikk den..
Og gyntimen min skulle jeg ha for en måned siden, men ble flytta så mye..

Hvor lang tid tenker dere det "skal" få gå, før dere evt spør om pergo igjen? :)

Hehe ja man må ha god tålmodighet i det offentlige, og det finnes ikke her for å si det sånn :p Mannen her fikk faktisk henvisning til sykehuset for sædprøve via min private gyn, så vi fikk litt fortgang i det, og slapp å vente i ørten mnd til :p Så frustrerende da! Er det privat gyn du skal til?

Jeg vet ikke, stresser igrunnen ikke så mye denne gangen, og har heller ikke fått tilbake mensen etter fødsel enda, så håper den snart dukker opp, og at det ikke blir så mye kluss i syklusen som sist, så får vi bare se an hvor fort vi blir utålmodige :)
 
Hehe ja man må ha god tålmodighet i det offentlige, og det finnes ikke her for å si det sånn :p Mannen her fikk faktisk henvisning til sykehuset for sædprøve via min private gyn, så vi fikk litt fortgang i det, og slapp å vente i ørten mnd til :p Så frustrerende da! Er det privat gyn du skal til?

Jeg vet ikke, stresser igrunnen ikke så mye denne gangen, og har heller ikke fått tilbake mensen etter fødsel enda, så håper den snart dukker opp, og at det ikke blir så mye kluss i syklusen som sist, så får vi bare se an hvor fort vi blir utålmodige :)

Her har vi ikke annet valg... bor ca 5 timer med bil unna nærmeste private.. (.. Men for sædprøven må han likevel såpass langt da.). Men altså.. ringer de og utsetter enda en gang, blir jeg ublid.. :p

Veldig bra at du klarer ta det med ro! Mulig du ikke føler like mye stress ettersom du allerede har en liten å styre med? Men så er det vel kanskje fort gjort at man heller stresser etterhvert dersom det drøyer..
 
Her har vi ikke annet valg... bor ca 5 timer med bil unna nærmeste private.. (.. Men for sædprøven må han likevel såpass langt da.). Men altså.. ringer de og utsetter enda en gang, blir jeg ublid.. :p

Veldig bra at du klarer ta det med ro! Mulig du ikke føler like mye stress ettersom du allerede har en liten å styre med? Men så er det vel kanskje fort gjort at man heller stresser etterhvert dersom det drøyer..

Åå, ja da blir det fort litt mer tungvint. Får håpe det går fort, og at alt er som det skal ;) Det var det merkelig nok hos begge her, selv om det tok såpass lang tid. Kun ustabile sykluser med dårlige eggløsninger, så pergoen gjorde nok susen :)

Ja nå vet vi jo at vi kan få barn, og koser oss sånn med han vi har, så skulle det ta litt tid gjør det ikke så mye :) Vil jo gjerne få en til i løpet av 2017, så får se nå da hvor lang tid det tar før jeg blir utålmodig :p
 
Åå, ja da blir det fort litt mer tungvint. Får håpe det går fort, og at alt er som det skal ;) Det var det merkelig nok hos begge her, selv om det tok såpass lang tid. Kun ustabile sykluser med dårlige eggløsninger, så pergoen gjorde nok susen :)

Ja nå vet vi jo at vi kan få barn, og koser oss sånn med han vi har, så skulle det ta litt tid gjør det ikke så mye :) Vil jo gjerne få en til i løpet av 2017, så får se nå da hvor lang tid det tar før jeg blir utålmodig :p

Ikke sant :p
Håper på en lettvint løsning i alle fall her! :)

Får håpe du slipper rekke bli utålmodig ;)
 
Innom og tørker støv av denne såkalla dagboka mi, glemmer jo at jeg har den :p Men i vertfall, her skjer det fint lite.. Ammer bare sånn 3/4 ganger per dag for tiden, så synes kroppen kan begynne å oppføre seg litt snart! Venting er ikke noe for meg :p Vil jo bare ha en bebi til nå som lillemann har blitt så stor ❤️
 
CD 1 - PP 1

Plutselig bestemte tanta seg for å ta turen igjen, nesten 7 mnd etter fødsel. Begynte såvidt å spotte igår, og i dag er det ingen tvil, så nå får vi se da hvordan dette går! Superspennende blir det iallefall, og jeg er glad vi slapp å vente noe lenger :) At syklusen blir stabil er vel heller tvilsomt, så det blir spennende å se hvordan det blir i tiden fremover :)
 
CD 1 - PP 1
Plutselig bestemte tanta seg for å ta turen igjen, nesten 7 mnd etter fødsel. Begynte såvidt å spotte igår, og i dag er det ingen tvil, så nå får vi se da hvordan dette går! Superspennende blir det iallefall, og jeg er glad vi slapp å vente noe lenger :) At syklusen blir stabil er vel heller tvilsomt, så det blir spennende å se hvordan det blir i tiden fremover :)
Så gøy! Da får vi si velkommen tilbake til tanta, også blir det moro å følge deg videre :)
 
CD 25 - PP 1
Glemmer jo helt at jeg har denne dagboka ser jeg, men her skjer igrunnen ikke så veldig mye. Dagene går, og det har vært veldig mye som har skjedd siste månedene så hodet har vært en helt annen plass enn der det burde være, så vi har igrunnen ikke tenkt baby i det hele tatt.

Er iallefall spent på hvordan syklusene blir fremover. Er jeg superheldig (noe jeg garantert ikke er), harjeg ikm allerede nå på fredag, men nå tirsdag hadde jeg plutselig masse elslim, så ikm blir vel heller tirsdag/onsdag neste uke, om el kom rett etterpå. Husker jo ikke hvordan det var lenger med el og alt det her, selvom vi holdt på med prøvingen i langt over et år :p Men om el var forrige tirsdag eller etter det er sjansene små, da siste sengevals var søndagsmorgen. Vi får se :) Det beste hadde igrunnen vært termin i september eller etter det, for da rekker jeg å jobbe de 6 av de 10 mnd, og dermed komme bedre ut av det ved neste permisjon :)
 
Husk at foreldrepenger(permisjon med lønn) er som å jobbe, så kanskje du ikke trenger å tenke på det med september og jobbing? :)
 
Husk at foreldrepenger(permisjon med lønn) er som å jobbe, så kanskje du ikke trenger å tenke på det med september og jobbing? :)

Ja det vet jeg, men om jeg hadde rukket å jobbe i de 6 mnd får jeg mer i foreldrepenger enn jeg gjør nå, da jeg skal ut i en 100% stilling nå, og det hadde jeg ikke før jeg gikk ut i permisjon :) Men så er det jo det med bhgplass da når barnet evt blir født etter 1 september.. Skal ikke være enkelt :p

Hvordan går det med deg da? Du er jo kommet et stykke på vei allerede :D
 
Ja det vet jeg, men om jeg hadde rukket å jobbe i de 6 mnd får jeg mer i foreldrepenger enn jeg gjør nå, da jeg skal ut i en 100% stilling nå, og det hadde jeg ikke før jeg gikk ut i permisjon :) Men så er det jo det med bhgplass da når barnet evt blir født etter 1 september.. Skal ikke være enkelt :p

Hvordan går det med deg da? Du er jo kommet et stykke på vei allerede :D
Åh, da skjønner jeg :p Men du har klart deg nå, så du vil klare deg da også :D

Går veldig bra her :) Er 16+3 i dag. OUL om 10 dager :eek: Dette går så fort!
 
Åh, da skjønner jeg :p Men du har klart deg nå, så du vil klare deg da også :D

Går veldig bra her :) Er 16+3 i dag. OUL om 10 dager :eek: Dette går så fort!

Jada, det går veldig fint, men hvem sier nei til mere penger liksom, hihi :p

Shit, er du kommet så langt alt? Føder jo snart da :D
 
CD 27 - PP 1
Det er så rart å måtte gå inn å sjekke appen for å finne ut hvor jeg er i syklusen, når jeg sist runde hadde stålkontroll hele tiden :p Men nå er det iallefall ingen tvil om at jeg er et sted i dpoland, for puppene har blitt skikkelig ømme, for første gang siden sist jeg ble gravid faktisk. Kjenner det ekstra godt når jeg ammer eller bærer rundt på lillemann :p Siden jeg ikke aner hvor jeg er i dpo land, men kanskje ca muligens rundt 7ish, får jeg vel smøre meg med litt tålmodighet enda. Klarer jo ikke å lavære å teste da, men får bare skygger, og det er sykt irriterende!

Idag skal vi en tur på babybading, så det blir gøy :) Resten av dagen får vi bare slappe av, for jeg har visst bursdag! Knis :)
 
Gratulerer så mye med dagen på etterskudd :D :D Håper den ble fin! Og veldig artig at dere så smått er i gang igjen. Det må være sært å hoppe på prøverkarusellen igjen etter å ha fått barn. Jeg kan ikke akkurat si jeg gleder meg når den tid kommer :p Håper spira sitter kjapt for dere ❤
 
Gratulerer så mye med dagen på etterskudd :D :D Håper den ble fin! Og veldig artig at dere så smått er i gang igjen. Det må være sært å hoppe på prøverkarusellen igjen etter å ha fått barn. Jeg kan ikke akkurat si jeg gleder meg når den tid kommer :p Håper spira sitter kjapt for dere ❤
Tusen takk :D Ja det er veldig rart, vi var jo her nettopp liksom.. Tiden går så altfor fort! Mannen er jo litt mer gira enn meg da, så vi får se hvor lang tid det går før jeg blir like opphengt i det som sist, haha :p Det håper jeg også, og helst uten altfor mye prøving :)
 
Back
Topp