~ Drømmen om nummer to ~

Ikke så galt at det ikke er godt for noe. Får håpe det går fint med prøvene og at ting kan gå litt slag i slag nå
Veldig greit at tanta kom når den først skulle komme, men veldig rart 12 dpo! Men det spiller jo ingen rolle sånn egentlig. Håper det går fort :)
 
Blææ! Du skulle videre du! Men bra du får tatt prøvene dine i alle fall!
Her får jeg kanskje dommen på MR i morgen, kjenner jeg gruver! :eek:
Det blir nok ikke noe før ivf desverre, må bare finne meg i det, men det er tungt.. Superspent på dine vegne! Håper drt finnes en easyfix så du kan bli gravid snart ❤️
 
Virkelig.. Sykt å tenke på at vi nå har prøvd enda lenger enn vi gjorde med førstemann :(
Håper virkelig at det klaffer på første forsøk med ivf, så ventetiden tar slutt <3
Jeg fikk også i april16 og er i 1pp nå på nr 2. Spennende og nervepirrende tid! Så kan ikke tenke meg hvordan det har vært for deg de siste 15 mnd! :(
 
Håper virkelig at det klaffer på første forsøk med ivf, så ventetiden tar slutt <3
Jeg fikk også i april16 og er i 1pp nå på nr 2. Spennende og nervepirrende tid! Så kan ikke tenke meg hvordan det har vært for deg de siste 15 mnd! :(
Vi får håpe på det :) Åå så spennende! Håper du slipper å holde på lenge :) Tok det lang tid på første? Ja det har vært hardt, men var jo sikker på jeg kom til å være gravid innen det var gått 15 mnd, men sånn ble det ikke desverre..
 
Vi får håpe på det :) Åå så spennende! Håper du slipper å holde på lenge :) Tok det lang tid på første? Ja det har vært hardt, men var jo sikker på jeg kom til å være gravid innen det var gått 15 mnd, men sånn ble det ikke desverre..
Mistet to ganger først. En tidlig SA og MA i uke 12. Etter det brukte vi 4pp. Så redselen for å miste igjen var tilstede under hele svangerskapet. Tøft svangerskap og fødselen endte i keisersnitt. Skrev ned noen tanker rundt alt, og skrev at jeg aldri skulle igjennom dette igjen! Men her er vi :)
 
Det blir nok ikke noe før ivf desverre, må bare finne meg i det, men det er tungt.. Superspent på dine vegne! Håper drt finnes en easyfix så du kan bli gravid snart [emoji173]️

Ja, men vi var sammen på april16, så vi skal sammen denne gangen også!
Sikkert derfor vi plages like mye, for vi skal videre sammen også [emoji173]️
Men ja som jeg håper det ikke er super ille oppi der!!!
 
Mistet to ganger først. En tidlig SA og MA i uke 12. Etter det brukte vi 4pp. Så redselen for å miste igjen var tilstede under hele svangerskapet. Tøft svangerskap og fødselen endte i keisersnitt. Skrev ned noen tanker rundt alt, og skrev at jeg aldri skulle igjennom dette igjen! Men her er vi :)
Åå såpass :( Endte i ks her også, men har heldigvis ikke tatt skrekken, men vet jo ikke hvordan det blir når man evt nærmer seg fødsel igjen, det får vi ta da :) Krysser fingrene for at det går knirkefritt for dere denne gangen :)
 
Ja, men vi var sammen på april16, så vi skal sammen denne gangen også!
Sikkert derfor vi plages like mye, for vi skal videre sammen også [emoji173]️
Men ja som jeg håper det ikke er super ille oppi der!!!
Ja det skal vi, uansett ❤️ Krysser alt for gode nyheter og at du bare trenger litt drahjelp for å få el :)
 
Håper virkelig ting kan gå fort og på skinner utover!
 
Det håper jeg og, for nå er jeg lei! At det skal være så vanskelig å få til det mest naturlige i verden..
Ja, det kan en lure på.
 
Skal finne og følge deg der og!
 
Back
Topp