Drømmen om et søsken.

Det er bare at det var utvannet urin på kvelden på mandag. Angrer meg sååå for at jeg ikke har testet mer! Det er klart at der er grenser for hvor høyt det kan ha vært på mandag. Hvis man ser på halveringstiden burde det vært 87 da, og der ville man sett selv om det var utvannet urin. Så må bare anta at det var lavere enn halveringstiden tilser. Men får jo bare hvordan den her utvikler seg da :bag: håper så inderlig!!!
Skjønner skikkelig godt at det er frustrerende å ikke vite sikkert om det kan være strek etter Ovitrelle, men det høres jo ut som det er grunn til optimisme i alle fall. Håper med deg! Når tenker du å ta ny test? :Heartred

Skjønner skikkelig godt at det er frustrerende å ikke vite sikkert om det kan være strek etter Ovitrelle, men det høres jo ut som det er grunn til optimisme i alle fall. Håper med deg! Når tenker du å ta ny test? :Heartred
Jeg tenker jeg må ta en i morgen. Siden streken er så svak i dag så bør den være negativ i morgen hvis det er Ovitrelle. Og da er det jo fremdeles godt tid til at det kan komme en baby strek… burde holdt meg til planen om å teste 12dpo :laughing002

9dpo. Testet morgen, midt på dag og kveld i går. Og igjen i dag. Synes fremdeles det er en svak stek i dag. Orker ikke prøve å gjette om det er Ovitrelle eller at kroppen produserer Hcg. Innstiller meg på det første. Sov utrolig dårlig i natt. Antakelig begynt å stresse meg opp over om dette går eller ikke. Litt svimmel og uvel på morgenen og formiddagen, og så varm og klam!. Støl/murringer i magen. Minner litt om mens-murring, men ikke helt. Blir tullete at dette her.
Heldigvis er det mange dager igjen som det kanskje skje noe på før testedag :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_8588.jpeg
    IMG_8588.jpeg
    465,2 KB · Visninger: 37
  • IMG_8587.jpeg
    IMG_8587.jpeg
    525,2 KB · Visninger: 13
Last edited:
Så spennende! Håper du får sterkere strek i løpet av de neste dagene! Jeg er like gammel som deg og fikk også mitt første barn i mai 2023 - og nå prøver vi på en nr 2. jeg er 8dpo i dag - så dette er spennende dager for oss begge! :Heartpink :joyful:

Så spennende! Håper du får sterkere strek i løpet av de neste dagene! Jeg er like gammel som deg og fikk også mitt første barn i mai 2023 - og nå prøver vi på en nr 2. jeg er 8dpo i dag - så dette er spennende dager for oss begge! :Heartpink :joyful:
Oi så spennende!! Hadde jo vært knall om begge fikk positiv test denne syklusen da :hello2:Heartpink
Jeg håper selvsagt veldig at streken ikke er Ovitrelle. Men etter forrige syklus med positive tester som aldri ble sterkere, og så mange forsøk med helt blenda tester, så synes jeg det er vanskelig å ha trua på at jeg skal få skikkelig graviditetstester igjen. Synes hele opplegget begynner å bli ganske tøft. Meeen, kan ikke gi opp enda:Heartpink:bag:

Oi så spennende!! Hadde jo vært knall om begge fikk positiv test denne syklusen da :hello2:Heartpink
Jeg håper selvsagt veldig at streken ikke er Ovitrelle. Men etter forrige syklus med positive tester som aldri ble sterkere, og så mange forsøk med helt blenda tester, så synes jeg det er vanskelig å ha trua på at jeg skal få skikkelig graviditetstester igjen. Synes hele opplegget begynner å bli ganske tøft. Meeen, kan ikke gi opp enda:Heartpink:bag:
Skjønner hva du mener. Det er jo «så mye» som kan gå gale, selv om det er større sjanse for at det skal gå bra selvfølgelig. Men det er lett å miste litt håpet når man opplever motgang. Jeg hadde en kjemisk graviditet i desember, så det har satt sine spor i meg. Det gjør det vanskelig å skulle glede seg over en positiv graviditetstest, og så kan jeg kjenne på litt tristhet rundt nettopp det - at man ikke kan klare å være 100% glad dersom man opplever ny positiv test. Ikke bare bare dette her :Heartpink

Skjønner hva du mener. Det er jo «så mye» som kan gå gale, selv om det er større sjanse for at det skal gå bra selvfølgelig. Men det er lett å miste litt håpet når man opplever motgang. Jeg hadde en kjemisk graviditet i desember, så det har satt sine spor i meg. Det gjør det vanskelig å skulle glede seg over en positiv graviditetstest, og så kan jeg kjenne på litt tristhet rundt nettopp det - at man ikke kan klare å være 100% glad dersom man opplever ny positiv test. Ikke bare bare dette her :Heartpink
Skjønner akkurat hva du mener. Jeg opplevde kjemisk/tidlig SA i mai i fjor og også nå forrige syklus. Og ellers har det kun vært blenda tester. Skjønner jo at det skyldes at eggene mine er gamle. Men det er vanskelig å tenke at det er igjen noen som faktisk er bra. Selv med utgangspunktet nå, så egentlig er det beste man kan ha ved IVF, så vet jeg jo at det er like stor sjanse for at det ikke går, som at det går. Så det er vanskelig å tenke positivt. Rett og slett. Kjenner jeg er skikkelig negativ i dag :bag:

10dpo. Negativ test. Så da var det bare rester etter Ovitrelle. Håper synker, da den realistiske delen av meg tenker at en blastocyst som allerede vet innsett hadde begynt å klekke burde ha festet seg og startet og produsere hcg innen nå.

Jeg er fremdeles støl og rar i magen. Unormalt varm, og generelt uvel.

Vedlegg

• IMG_8651.jpeg
    IMG_8651.jpeg
    887,7 KB · Visninger: 26
  • IMG_8653.jpeg
    IMG_8653.jpeg
    859,2 KB · Visninger: 26
Last edited:
Så leit med negativ test i dag. Skjønner så godt at håpet synker og at du innstiller deg på at det ikke går, det er nok kanskje lurt også hvis det hjelper deg å ikke få hele fallhøyden på en gang. Men jeg beholder håp og kryssede fingre for deg litt til :Heartred

Så leit med negativ test i dag. Skjønner så godt at håpet synker og at du innstiller deg på at det ikke går, det er nok kanskje lurt også hvis det hjelper deg å ikke få hele fallhøyden på en gang. Men jeg beholder håp og kryssede fingre for deg litt til :Heartred
Tusen takk :Heartpink:Heartpink alle her er så snille. Det hjelper litt når det er lett tøft inni hodet.

Lei meg for deg :Heartred skuffelsen er så hjerterå. Det burde jo helst vært en strek der nå, men det kan jo fortsatt dukke opp en.

Lei meg for deg :Heartred skuffelsen er så hjerterå. Det burde jo helst vært en strek der nå, men det kan jo fortsatt dukke opp en.
Åneeii.. denne skulle det jo gå bra med. :( Så utrolig trist. Sender masse trøsteklemmer ❤️
Ja, jeg gir ikke heeeelt opp før i morgen, men føler meg ganske resignert. Hadde faktisk tillat meg å tro at det kanskje kunne bli noe denne gangen. Tok en ny test i stad etter å ha gått tur. 3. urin er alltid mest konsentrert hos meg, av en eller annen grunn.
Synes jeg kan se noe hvis jeg legger godviljen til, men ikke noe jeg kan «feste blikket på» så vil tro det er mer det at jeg ønsker at jeg ser noe.
Tusen takk for godt ord. Dere er gode :Heartpink

Vedlegg

• IMG_8684.jpeg
    IMG_8684.jpeg
    1 MB · Visninger: 41
Ja, jeg gir ikke heeeelt opp før i morgen, men føler meg ganske resignert. Hadde faktisk tillat meg å tro at det kanskje kunne bli noe denne gangen. Tok en ny test i stad etter å ha gått tur. 3. urin er alltid mest konsentrert hos meg, av en eller annen grunn.
Synes jeg kan se noe hvis jeg legger godviljen til, men ikke noe jeg kan «feste blikket på» så vil tro det er mer det at jeg ønsker at jeg ser noe.
Tusen takk for godt ord. Dere er gode :Heartpink
Hmm.. vanskelig å si, men jeg synes da det er noe der jeg også. :eek: Det er så svakt at det kan være bare skygge. Men du får teste igjen i morgen og se hva som skjer da. Tipper du vil få mer klart svar da.

Hmm.. vanskelig å si, men jeg synes da det er noe der jeg også. :eek: Det er så svakt at det kan være bare skygge. Men du får teste igjen i morgen og se hva som skjer da. Tipper du vil få mer klart svar da.
Ja, jeg mistenker skygge. Men på begge to. Må jo uansett bare vente å se i morgen.
Den på morgenurinen var hvertfall definitivt blank. Jeg tør ikke håpe på noe som helst. :bored:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp