Overtenker40
Forelsket i forumet
Samboer mener han også ser. Så vi får se i morgenMulig jeg har streksyn, men jeg syns jeg jo absolutt jeg ser noe på begge to![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samboer mener han også ser. Så vi får se i morgenMulig jeg har streksyn, men jeg syns jeg jo absolutt jeg ser noe på begge to![]()
Det skjønner jeg, jeg har fått skyggestreker som har kommet og godt helt til 11 dpo de gangene jeg har tatt ovitrielle.Jeg tror jeg venter til i morgen. Jeg har drukket så lite på formiddagen i dag, at jeg må litt påfyll nå utover ettermiddagen/kvelden.Jeg har uansett såpass lite tro på at det er reelle streker, så jeg kan vente![]()
Ikke sant. Det kan like godt være det. Sist runde med IVF testet jeg det ut, og da var det ute på 7dpo. Må huske på å teste det ut neste runde det er hvertfall sikkertDet skjønner jeg, jeg har fått skyggestreker som har kommet og godt helt til 11 dpo de gangene jeg har tatt ovitrielle.
Tusen takkKrysser fingrene for dagens test![]()
Takk. Lykke til i dagUff.. sender deg masse gode klemmer.![]()
Ja, jeg har også testet det ut, men likevel opplevd at det dukker opp igjen skyggestreker selv om det har vært ute. Mange over 40 har jo litt hcg naturlig i kroppen også så det sammen med ovitrielle kan nok gi skyggestreker. Opplevd det så mange ganger. Utrolig kjipt.Ikke sant. Det kan like godt være det. Sist runde med IVF testet jeg det ut, og da var det ute på 7dpo. Må huske på å teste det ut neste runde det er hvertfall sikkert![]()
Så utrolig kjipt! Hadde sååå troa på dette egget!!!Tusen takk
Dagens tester er dessverre negative.
Det ville vel vært litt for godt til å være sant. Historien om det ene lille egget.
Sitter igjen med følelse av at dette aldri kommer til å gå. Men håper å finne motivasjon til å forsøke igjen.
Chat gpt er mer optimist enn meg da![]()
![]()
Jeg hadde også det. Selv om jeg ikke ville håpe. Så ja, en tung og dum dag. Får bare håpe det kommer flere egg.Så utrolig kjipt! Hadde sååå troa på dette egget!!!
Jeg synes jo fremdeles jeg ser noe i alle fall på de to nederste. Ville vel forventet noe sterkere i dag kanskje, men helt negative er de ikke, det er jeg enig med deg (og Chat GPT) i. Har du noe håp igjen selv eller tenker du at det er helt kjørt?Tusen takk
Dagens tester er dessverre negativ/like svake som i går.
Det ville vel vært litt for godt til å være sant. Historien om det ene lille egget.
Sitter igjen med følelse av at dette aldri kommer til å gå. Men håper å finne motivasjon til å forsøke igjen.
Klarer jo ikke slutte å teste da. Synes det er svak stek på alle i dag også, men bare veldig veldig svakt i dag også.
Jeg tenker at jeg tester til testdato, men antar at det er evt. en kjemisk denne gangen ogsåJeg synes jo fremdeles jeg ser noe i alle fall på de to nederste. Ville vel forventet noe sterkere i dag kanskje, men helt negative er de ikke, det er jeg enig med deg (og Chat GPT) i. Har du noe håp igjen selv eller tenker du at det er helt kjørt?
Sender deg gode klemmerTusen takk
Dagens tester er dessverre negativ/like svake som i går.
Klarer jo ikke slutte å teste da. Synes det er svak stek på alle i dag også, men bare veldig veldig svakt i dag også.
Å, jeg har ikke fått med meg dette- men som jeg håpet for deg når jeg leste gjennom dagboka di!
Jeg kjenner så godt igjen følelsen som kommer etter negativ testMen vit at det bare er en følelse, ikke sannhet. Selvom det føles håpløst, betyr ikke at det ER håpløst. Sender deg masse varme tanker
![]()
Sender deg gode klemmerDet skal ikke være enkelt med alle de negative testene. Motivasjonen kommer, men nedturen er ganske stor. Sitter daglig på følelsen at forsøk 2 kommer til å gå like dårlig som forsøk 1. Samboeren min er mer positiv som chatgpt.
Heier på deg
![]()
Det er lov å klage selvom du har et barn fra før. For ønsket om et til er like stort som meg som ønsker første barn.Jeg hadde også skikkelig trua denne gangen. Og det bruker jeg aldri å tillate meg selv. Men testen i dag er også negativ, og da er det ikke gått denne gangen heller.
Man sitter jo med følelsen at når en blasto med 67% sannsynlighet for hvertfall å feste seg, ikke engang klarer det… hvordan skal der noen gang klaffe.
Og jeg er kjempeheldig, jeg har en datter, og har egentlig ikke lov å klage. Men i dag er det skikkelig tøft og vondt og vanskelig å se noe lys i enden av dette prosjektet.
Hehe. Du fikk meg til å dra på smilebåndet. Kjekt at det finnes lommelykterDet er lov å klage selvom du har et barn fra før. For ønsket om et til er like stort som meg som ønsker første barn.Jeg har så liten tro selv for det har jo ikke gått på over 3 år. Men vet du hva. Det er ikke over før det er null egg å hente tenker jeg. Lyset blir bare lyst når jeg lyser med en lommelykt for tiden.
![]()
Sender deg gode tanker og klemmer
Fikk med meg den siste posten din. Gråt i vei. Det er bare godt! Kroppen trenger å få det ut
![]()