Drømmen om et søsken.

Jeg tror jeg venter til i morgen. Jeg har drukket så lite på formiddagen i dag, at jeg må litt påfyll nå utover ettermiddagen/kvelden.Jeg har uansett såpass lite tro på at det er reelle streker, så jeg kan vente :bag:
Det skjønner jeg, jeg har fått skyggestreker som har kommet og godt helt til 11 dpo de gangene jeg har tatt ovitrielle.

Det skjønner jeg, jeg har fått skyggestreker som har kommet og godt helt til 11 dpo de gangene jeg har tatt ovitrielle.
Ikke sant. Det kan like godt være det. Sist runde med IVF testet jeg det ut, og da var det ute på 7dpo. Må huske på å teste det ut neste runde det er hvertfall sikkert :angelic:

Last edited:
Krysser fingrene for dagens test :Heartred
Tusen takk :Heartpink
Dagens tester er dessverre negativ/like svake som i går.
Det ville vel vært litt for godt til å være sant. Historien om det ene lille egget.
Sitter igjen med følelse av at dette aldri kommer til å gå. Men håper å finne motivasjon til å forsøke igjen.

Chat gpt er mer optimist enn meg da :bag: :laughing002

Klarer jo ikke slutte å teste da. Synes det er svak stek på alle i dag også, men bare veldig veldig svakt i dag også.

Vedlegg

• IMG_8702.jpeg
    IMG_8702.jpeg
    897,6 KB · Visninger: 44
  • IMG_8720.jpeg
    IMG_8720.jpeg
    900,3 KB · Visninger: 41
  • IMG_8727.png
    IMG_8727.png
    640,4 KB · Visninger: 33
  • IMG_8728.png
    IMG_8728.png
    339,5 KB · Visninger: 35
  • IMG_8749.jpeg
    IMG_8749.jpeg
    991 KB · Visninger: 24
Last edited:
Ikke sant. Det kan like godt være det. Sist runde med IVF testet jeg det ut, og da var det ute på 7dpo. Må huske på å teste det ut neste runde det er hvertfall sikkert :angelic:
Ja, jeg har også testet det ut, men likevel opplevd at det dukker opp igjen skyggestreker selv om det har vært ute. Mange over 40 har jo litt hcg naturlig i kroppen også så det sammen med ovitrielle kan nok gi skyggestreker. Opplevd det så mange ganger. Utrolig kjipt.

Dagens tester er dessverre negative.
Det ville vel vært litt for godt til å være sant. Historien om det ene lille egget.
Sitter igjen med følelse av at dette aldri kommer til å gå. Men håper å finne motivasjon til å forsøke igjen.

Så utrolig kjipt! Hadde sååå troa på dette egget!!!

Klarer jo ikke slutte å teste da. Synes det er svak stek på alle i dag også, men bare veldig veldig svakt i dag også.
Jeg synes jo fremdeles jeg ser noe i alle fall på de to nederste. Ville vel forventet noe sterkere i dag kanskje, men helt negative er de ikke, det er jeg enig med deg (og Chat GPT) i. Har du noe håp igjen selv eller tenker du at det er helt kjørt?

Jeg synes jo fremdeles jeg ser noe i alle fall på de to nederste. Ville vel forventet noe sterkere i dag kanskje, men helt negative er de ikke, det er jeg enig med deg (og Chat GPT) i. Har du noe håp igjen selv eller tenker du at det er helt kjørt?
Jeg tenker at jeg tester til testdato, men antar at det er evt. en kjemisk denne gangen også :bored:

Å, jeg har ikke fått med meg dette- men som jeg håpet for deg når jeg leste gjennom dagboka di!

Jeg kjenner så godt igjen følelsen som kommer etter negativ test :Heartred Men vit at det bare er en følelse, ikke sannhet. Selvom det føles håpløst, betyr ikke at det ER håpløst. Sender deg masse varme tanker:Heartred

Sender deg gode klemmer❤️Det skal ikke være enkelt med alle de negative testene. Motivasjonen kommer, men nedturen er ganske stor. Sitter daglig på følelsen at forsøk 2 kommer til å gå like dårlig som forsøk 1. Samboeren min er mer positiv som chatgpt. :hilarious: Heier på deg❤️

Å, jeg har ikke fått med meg dette- men som jeg håpet for deg når jeg leste gjennom dagboka di!

Jeg kjenner så godt igjen følelsen som kommer etter negativ test :Heartred Men vit at det bare er en følelse, ikke sannhet. Selvom det føles håpløst, betyr ikke at det ER håpløst. Sender deg masse varme tanker:Heartred
Sender deg gode klemmer❤️Det skal ikke være enkelt med alle de negative testene. Motivasjonen kommer, men nedturen er ganske stor. Sitter daglig på følelsen at forsøk 2 kommer til å gå like dårlig som forsøk 1. Samboeren min er mer positiv som chatgpt. :hilarious: Heier på deg❤️

Jeg hadde også skikkelig trua denne gangen. Og det bruker jeg aldri å tillate meg selv. Men testen i dag er også negativ, og da er det ikke gått denne gangen heller.
Man sitter jo med følelsen at når en blasto med 67% sannsynlighet for hvertfall å feste seg, ikke engang klarer det… hvordan skal der noen gang klaffe.
Og jeg er kjempeheldig, jeg har en datter, og har egentlig ikke lov å klage. Men i dag er det skikkelig tøft og vondt og vanskelig å se noe lys i enden av dette prosjektet.

13 dpo. Helt negativ test.
Jeg har nok innerst inne holdt på håpet helt til nå. For dette er første gangen jeg gråter.

Jeg klarer ikke helt se for meg at det som må klaffe, noen gang skal klaffe. Og tiden går og eggene blir dårligere.

I tillegg har datteren min som fyller 2 om 1,5 mnd begynt å si at hun «tegner søster» når hun tegner. Vi har selvsagt ikke snakket om at vi forsøker å lage et søsken rundt henne, så jeg skjønner ikke helt hvor det kommer fra, men det skjærer i hjerterota når hun sier det, og jeg vet innerst inne at jeg trolig ikke får gitt henne en bror eller søster.

Også sitter man med følelsen av at kroppen kanskje ikke var klar for innsett så fort etter en SA. Burde det heller vært totalfrys. Mye grubling. I dag er en vanskelig dag.Veldig glad jeg er sykmeldt og kan bruke formiddagen på å prosessere, så jeg er klar til å være påskrudd mamma etter barnehagen :Heartpink

Last edited:
Det er lov å være lei seg, det er noe skikkelig dritt :sorry: Kjenner meg veldig igjen i det at man håper til det siste, og det er så knusende når realiteten slår inn! Vil bare sende deg en stor og varm klem :Heartred ta vare på deg selv i dag :Heartred

Så utrolig leit og trist. I dag har du lov til å bare kjenne på sorg og skuffelse. Jeg er helt sikker på at motivasjonen og håpet finner veien tilbake til deg etter hvert, men den dagen er ikke i dag. Sender deg en stor klem :Heartred

Jeg hadde også skikkelig trua denne gangen. Og det bruker jeg aldri å tillate meg selv. Men testen i dag er også negativ, og da er det ikke gått denne gangen heller.
Man sitter jo med følelsen at når en blasto med 67% sannsynlighet for hvertfall å feste seg, ikke engang klarer det… hvordan skal der noen gang klaffe.
Og jeg er kjempeheldig, jeg har en datter, og har egentlig ikke lov å klage. Men i dag er det skikkelig tøft og vondt og vanskelig å se noe lys i enden av dette prosjektet.
Det er lov å klage selvom du har et barn fra før. For ønsket om et til er like stort som meg som ønsker første barn. ❤️ Jeg har så liten tro selv for det har jo ikke gått på over 3 år. Men vet du hva. Det er ikke over før det er null egg å hente tenker jeg. Lyset blir bare lyst når jeg lyser med en lommelykt for tiden. :laughing002 :banghead: Sender deg gode tanker og klemmer❤️Fikk med meg den siste posten din. Gråt i vei. Det er bare godt! Kroppen trenger å få det ut ❤️

Last edited:
Det er lov å klage selvom du har et barn fra før. For ønsket om et til er like stort som meg som ønsker første barn. ❤️ Jeg har så liten tro selv for det har jo ikke gått på over 3 år. Men vet du hva. Det er ikke over før det er null egg å hente tenker jeg. Lyset blir bare lyst når jeg lyser med en lommelykt for tiden. :laughing002 :banghead: Sender deg gode tanker og klemmer❤️Fikk med meg den siste posten din. Gråt i vei. Det er bare godt! Kroppen trenger å få det ut ❤️
Hehe. Du fikk meg til å dra på smilebåndet. Kjekt at det finnes lommelykter :laughing002

Det går litt bedre. Jeg er spent på å høre hva de tenker om neste forsøk. Jeg meldte fra i dag om negative hjemmetester. De vil jeg skal bruke Cyclogest fram til svar på blodprøven jeg skal ta på torsdag. Jeg har bare ut torsdag, og gidder faktisk ikke stresse for å få tak i en ny pakke for å ta én på fredag:angelic:

De skulle ringe meg på torsdag. Jeg grubler fælt på om det egentlig burde vært totalfrys. Jeg hadde 17 i hcg 10 dager før innsett. Og er usikker på hvor i balanse kroppen egentlig var. Så redd jeg har «kastet» bort en blastocyst. Men det var aldri snakk om å fryse, så antar de vet hva de gjør. Men klarer ikke helt legge fra meg tanken.

I tillegg har jeg følt meg så småkvalm, svimmel og uggen de siste to-tre dagene. Og det blir bare verre.

Hvordan går det med deg egentlig? Jeg har mistet oversikten i det siste :bag:

Last edited:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp