Nei så leit, føler med degTakk for det, snille du Jeg har dessverre mistet trua, så jeg går bare å venter på blødning Testene er for svake og for lite stigning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei så leit, føler med degTakk for det, snille du Jeg har dessverre mistet trua, så jeg går bare å venter på blødning Testene er for svake og for lite stigning.
Ja, håper du våkner i morgen og bare et helt overbevist
Klart jeg titter innom Fryktelig trist å se at det kan virke som det ikke går helt veien denne gangen. Krysser fingrene for at det blir lykketreff neste gangNåårh, så koselig du titter innom Takk, takk Ikke helt planlagt, men veldig velkomment fordet om Vi får se hva som skjer, men synes strekene er litt for svake og dårlig stigning Håper lille klorer seg fast
Åh, så innmari leit Var jo ikke sånn det skulle gå. Det er så kjipt med kjemisk. Håper du blir fort gravid igjen og at den sitter hele veien neste gang14dpo/IKM:
Detta går ikke veien, dessverreFryktelig trist, men sånn er det. Har begynt med lys blødning/spotting. Så satser jeg på det tar seg opp, så jeg slipper å gå å vente på ordentlig blødning. Har skikkelig mensenmurringer og smerter i korsryggen, har hatt det siden positive tester. Så har vært veldig obs og kjent at dette går ikke veien, også grunnet så innmari dårlig stigning på testene til å være meg. Takk for alle gratulasjoner og godord
Vis vedlegget 452413Vis vedlegget 452414
Åh, hei på du, søta Alt vel? Tusen takk for det Veldig nytt og overveldende, men veldig takknemlig
Vell, det har eg funnet ut at eg ikkje gjer heller, varmen e desidert det værste her. Har hatt SÅ mange mini breakdowns der eg berre har hatt lyst å reisa heim for det e så varmt men nå går det greit, e berre svett 70% av tio nå så ska klara å holda ut 4 veker tilHøres helt herlig ut, spesielt med AC Jeg tåler ikke varme noe særlig godt Hvordan har jula vært der nede? Utrolig kult, jeg er mektig imponert over deg og familien