Drømmen om en til i familien♡

Ja, håper du våkner i morgen og bare et helt overbevist :love7

Ser dessverre ut som testene ikke øker i styrke:-/ Så venter egentlig kun på blødning❤️

14dpo/IKM:
Detta går ikke veien, dessverre:confused:Fryktelig trist, men sånn er det. Har begynt med lys blødning/spotting. Så satser jeg på det tar seg opp, så jeg slipper å gå å vente på ordentlig blødning. Har skikkelig mensenmurringer og smerter i korsryggen, har hatt det siden positive tester. Så har vært veldig obs og kjent at dette går ikke veien, også grunnet så innmari dårlig stigning på testene til å være meg. Takk for alle gratulasjoner og godord:Heartred:smiley-angelic003
20250110_063301.jpg
20250111_090523.jpg

Nåårh, så koselig du titter innom❤️ Takk, takk❤️ Ikke helt planlagt, men veldig velkomment fordet om:love7 Vi får se hva som skjer, men synes strekene er litt for svake og dårlig stigning:smiley-ashamed004 Håper lille klorer seg fast❤️
Klart jeg titter innom:love017 Fryktelig trist å se at det kan virke som det ikke går helt veien denne gangen. Krysser fingrene for at det blir lykketreff neste gang❤️

14dpo/IKM:
Detta går ikke veien, dessverre:confused:Fryktelig trist, men sånn er det. Har begynt med lys blødning/spotting. Så satser jeg på det tar seg opp, så jeg slipper å gå å vente på ordentlig blødning. Har skikkelig mensenmurringer og smerter i korsryggen, har hatt det siden positive tester. Så har vært veldig obs og kjent at dette går ikke veien, også grunnet så innmari dårlig stigning på testene til å være meg. Takk for alle gratulasjoner og godord:Heartred:smiley-angelic003
Vis vedlegget 452413Vis vedlegget 452414
Åh, så innmari leit :( Var jo ikke sånn det skulle gå. Det er så kjipt med kjemisk. Håper du blir fort gravid igjen og at den sitter hele veien neste gang :Heartpink

Åh, hei på du, søta❤️ :smiley-angelic003 Alt vel?❤️ Tusen takk for det:love017 Veldig nytt og overveldende, men veldig takknemlig:sad010:love017:Heartred

Her er alt vel! Håper bare på litt mer søvn og bedre sovestilling, da dette gutten liker å klenge på mammaen sin :hilarious: men vi storkoser oss❤️ tiden flyr!
Ble veldig lei meg av siste updaten din... mange klemmer ❤️❤️❤️
Lillebror ble til på første el etter kjemisk, håper kroppen går rett i syklus igjen ❤️

Takk for alle klemmer- setter veldig pris på omtanken❤️

CD1 idag og blør mye og er så smertefullt( men det er det gjerne når jeg har mens uansett):bag:

Vi starter prøvingen som planlagt den 1.april- ser så veldig fram til det, og gleder meg veldig til å sette igang med prøvingen på vårt syvende barn:love017:smiley-bounce012 Håper vi slipper å prøve så lenge før spiren sitter igjen, og at det da blir en terminspire❤️:happy119:smiley-angelic001

Screenshot_20250111_220128_Email.jpg

Sender deg masse varme tanker, og håper lille frø sitter fort igjen fra april og vokser seg stor og sterk :love7

Høres helt herlig ut, spesielt med AC:hilarious: Jeg tåler ikke varme noe særlig godt:dead::p Hvordan har jula vært der nede? Utrolig kult, jeg er mektig imponert over deg og familien:smiley-angelic003:love7
Vell, det har eg funnet ut at eg ikkje gjer heller, varmen e desidert det værste her. Har hatt SÅ mange mini breakdowns der eg berre har hatt lyst å reisa heim for det e så varmt :bag: men nå går det greit, e berre svett 70% av tio nå så ska klara å holda ut 4 veker til:hilarious:

Du, julo utgjekk egentlig! Eg fekk eik heftig infeksjon og hadde veldig vondt og gjekk på antibiotika, så prøvde å suck it up på julafto for kidso, så me reiste til eit hotell og kidso og maen bada i basseng og koste seg og så åt me god mat. Langt ifra noko som helst julefølelse! Så til neste år har me litt å ta igjen:santa

Men nå holde eg på å lansera www.neema.no og jobber stort sett kvar dag ganske mykje med å bygge opp bedriften og skape gode arbeidsforhold og rutiner. Har fått meg sekretær som skal være mi høgre hand her nede når eg reiser heim, hu e 18år og svært pliktoppfyllande! Har SÅ truo på hu! Hu mista mora si som liten og faren klare ikkje ta seg av dei (alkoholiker som mange andre her) så hu har hatt det ganske tøft, og først nå når hu er 18år kan hu flytte inn her på basen❤️ så veldig gla for at eg har kunna tilby hu jobb, så nå ska eg kjempa for at hu får beholde den og at Neema vil bestå:)

Lei meg for at du mista denne spira ❤️ tenke på deg og sender mykje styrke og spirestøv✨️ syns det er SÅ gøy at dere går for barn nr 7! Idag tenkte eg for første gang siden eg fødte at om eg hadde blitt gravid hadde det gått heilt fint. Men ingen verken EL eller mens i sikte, så sleppe heldigvis testa tanken IRL :hilarious:

Håpe det går fint med deg ❤️

Back
Topp