Drømmen om en til i familien♡

Tok en til, men har jo drukket en del vann, så den var ikke like sterk den heller, men dette er heller ikke en tidligtest som den andre:rolleyes:
20210107_151752.jpg

Wææææ! :bag::bag::bag: Den skal jo ikke slå ut om det ikke er hcg i blodet. Skyggestrek er en ting, men det er jo ikke det der? Kanskje ting bare skjedde litt senere denne gangen? Håper uansett for deg :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Nei, jeg skjønner det ikke helt. Kanskje egget har gått i dvale noen dager? Jeg stoler litt mer på Ladycomp'n nå, så da tror jeg at jeg er 11 dpo:) testet med en vanlig test over her, ikke tidligtest. Den slo ut også.

Nei, jeg skjønner det ikke helt. Kanskje egget har gått i dvale noen dager? Jeg stoler litt mer på Ladycomp'n nå, så da tror jeg at jeg er 11 dpo:) testet med en vanlig test over her, ikke tidligtest. Den slo ut også.
Jeg virkelig troa på at dette er babystrek :woot: Hurra! Ja, den er jo ikke billig, så burde jo holde det den lover :p

Jeg virkelig troa på at dette er babystrek :woot: Hurra! Ja, den er jo ikke billig, så burde jo holde det den lover :p

Tok nå en babyplan stavtest på 10mlu som var helt negativ. Holdt meg en time og ikke drukket noe. Så må ha vært noe rart med testene?! Så da er jeg nok ikke gravid likevel:)

Tok en babyplan stavtest på 10mlu og den ble negativ. Ikke drukket på en time. Så da konkluderer jeg med at jeg ikke er gravid. Må ha vært noe gærli med testene?!:confused004 Har mensenmurringer og håper da TR kommer imorgen:)

Tok nå en babyplan stavtest på 10mlu som var helt negativ. Holdt meg en time og ikke drukket noe. Så må ha vært noe rart med testene?! Så da er jeg nok ikke gravid likevel:)
Hvis det er tilfelle er det ekstremt dårlig gjort! Boikotter Babyplan snart :wideyed: Håper fortsatt for deg :rolleyes:

Veldig rart hvis dette ikke er babystrek. Det kan jo være du har hatt for utvannet urin til at det ble plukket opp på de siste testene. Jeg har troa på ar du har ny strek i morgen tidlig :)

Hvis det er tilfelle er det ekstremt dårlig gjort! Boikotter Babyplan snart :wideyed: Håper fortsatt for deg :rolleyes:

Jeg har ikke mer håp, nå som testene er negative.. det må ha vært noe feil med testene:confused013 Håper det blir oktoberspire:love017

Veldig rart hvis dette ikke er babystrek. Det kan jo være du har hatt for utvannet urin til at det ble plukket opp på de siste testene. Jeg har troa på ar du har ny strek i morgen tidlig :)

Synes det er meget merkelig, for når jeg først har fått positiv test førhen, så har de forblitt positive utover dagen fordet om. Så jeg tviler sterkt. Regner med negative tester imorgen også. Satser på oktoberspire:love017

Synes det er meget merkelig, for når jeg først har fått positiv test førhen, så har de forblitt positive utover dagen fordet om. Så jeg tviler sterkt. Regner med negative tester imorgen også. Satser på oktoberspire:love017
Samtidig rart at det gjelder to tester, og til og med jeg uten streksyn ser det.
Kan jo være annerledes denne gangen.
Krysser fingrene for at det er baby :happy:

men skjønner at du velger ikke å legge til grunn. Uansett håper jeg det klaffer snart for deg :happy:

Oi, dette var spennende. Har du demontert stavtesten og sjekket om det er en svak strek der? Én times urin er jo ikke veldig konsentrert akkurat, og så tidlig er det jo ikke rart om den blir negativ da. Ser jo strek på de to andre testene dine :)
Men jeg skjønner godt at du ikke har store forhåpninger hvis du har opplevd noe annet før!
Skal du teste mer i morgen?

Oi, dette var spennende. Har du demontert stavtesten og sjekket om det er en svak strek der? Én times urin er jo ikke veldig konsentrert akkurat, og så tidlig er det jo ikke rart om den blir negativ da. Ser jo strek på de to andre testene dine :)
Men jeg skjønner godt at du ikke har store forhåpninger hvis du har opplevd noe annet før!
Skal du teste mer i morgen?

Det er alltid skygge på stavtestene, men det var ikke rosa, så da var ikke den positiv. Jeg tar tester igjen imorgen, men blir meget overrasket om de blir positive:rolleyes: Jeg pleier å teste positivt senest 9 dpo. Jeg er hvertfall 11 dpo idag. Og når testen først er blitt positiv, så blir den ikke negativ igjen, selv med kun en timegammel urino_O

Åh, så spennende! :wideyed:Dette er jo tydelige streker jo!! Vent minst 4t uten å ha tisset/drukket før du tester igjen? Kroppen er en finurlig sak- alt kan skje liksom! Håååååper for deg!!!!:joyful:

Det er alltid skygge på stavtestene, men det var ikke rosa, så da var ikke den positiv. Jeg tar tester igjen imorgen, men blir meget overrasket om de blir positive:rolleyes: Jeg pleier å teste positivt senest 9 dpo. Jeg er hvertfall 11 dpo idag. Og når testen først er blitt positiv, så blir den ikke negativ igjen, selv med kun en timegammel urino_O

Men du har jo en helt annen mengde hcg i en time gammel urin, så det kan så absolutt skje det. :)
Uansett, krysser fingrene og håper for at du blir positivt overrasket i morgen :)

Krysser fingrene for deg :Heartred
Spennende at dere skal prøve på nr 5. Håper den sitter snart.
Kjekt å se at du har fått nr 4 også:playful:

Klem fra en gammel bruker fra september 2012 forumet:love7

Den må jo være positiv! :HeartredEr jo så tydelig strek! Holde meg oppdatert, kjære deg! Er såååå spent for deg og krysser fingrene!! :joyful:

Ja, men har bare fått negative tester etter det. Testa flere ganger ikveld, og drukket lite, men testene fortsetter å være negative. Eneste jeg kan eventuelt tenke meg er at det har vært en streifero_O Takk for at du håper, da:Heartred

Men du har jo en helt annen mengde hcg i en time gammel urin, så det kan så absolutt skje det. :)
Uansett, krysser fingrene og håper for at du blir positivt overrasket i morgen :)

Takk:Heartred Tviler, men vi får nå se:)

Krysser fingrene for deg :Heartred
Spennende at dere skal prøve på nr 5. Håper den sitter snart.
Kjekt å se at du har fått nr 4 også:playful:

Klem fra en gammel bruker fra september 2012 forumet:love7

Takk:Heartred Så hyggelig du er tilbake igjen:joyful: Er dere prøvere igjen? Hva var nicket ditt før? Evt send på en PM, om du ikke vil legge inn her:p

Back
Topp