Drømmen om en til i familien♡

Prøver å unngå mest mulig karbs( så det var 97 g karbohydrater i 100 g. Men tenker det ikke er store forskjellen på kokosblomstsukker og gold sukrin, men det finner jeg iallefall snart ut:hilarious: Tusen takk for oppskriften, gleder meg til å teste den ut imorgen:happy::Heartred Wow, det ble mange karameller:D
Jepp- bruker du Sukrin gold er det jo enda færre kalorier totalt sett! :joyful: Jeg spiser laktosefritt, så brukte melkefritt smør (denne gangen Eldorado sitt faktisk), og det funket det! Pleier egentlig bake med soft flora blå. Smaker jo litt kokos da, men jeg liker det! Evt kan man bruke annen fløte-erstatning istede sikkert:) Men digg å tenke på at rett i underkant av 5 karameller har samme kaloriinnhold som et Wasa havre knekkebrød feks:happy: Da kan man jo kose seg litt innimellom:joyful:

Håper du får en fin helg og at TR kommer litt før for deg!

Jepp- bruker du Sukrin gold er det jo enda færre kalorier totalt sett! :joyful: Jeg spiser laktosefritt, så brukte melkefritt smør (denne gangen Eldorado sitt faktisk), og det funket det! Pleier egentlig bake med soft flora blå. Smaker jo litt kokos da, men jeg liker det! Evt kan man bruke annen fløte-erstatning istede sikkert:) Men digg å tenke på at rett i underkant av 5 karameller har samme kaloriinnhold som et Wasa havre knekkebrød feks:happy: Da kan man jo kose seg litt innimellom:joyful:

Håper du får en fin helg og at TR kommer litt før for deg!

Tenker jeg bruker bremykt sin, spiser litt kalorier, men holder meg unna karbs så best jeg bare kan:joyful: Jeg liker kokos jeg også, så det gjør meg absolutt ingen verdens ting:D Ja, tenk det a, det er jo helt vildt hvor lite kalorier det er i dem:joyful: Takk for at du delte den med meg:Heartred Nå håper jeg EL får ræva i gir og kommer hos deg, og at TR gjør det samme hos meg:thumleft

Ønsker deg og dine en fin helg, tuts:Heartpink

Tenker jeg bruker bremykt sin, spiser litt kalorier, men holder meg unna karbs så best jeg bare kan:joyful: Jeg liker kokos jeg også, så det gjør meg absolutt ingen verdens ting:D Ja, tenk det a, det er jo helt vildt hvor lite kalorier det er i dem:joyful: Takk for at du delte den med meg:Heartred Nå håper jeg EL får ræva i gir og kommer hos deg, og at TR gjør det samme hos meg:thumleft

Ønsker deg og dine en fin helg, tuts:Heartpink
Bare hyggelig- artig å dele oppskrifter! Er jo så mye spennende man kan teste som er både godt&sunt! :joyful:

Mye murringer i dag, så føler iaf EL nærmer seg! Men negative tester, så håper positiv snart! :rolleyes:

Sov godt! :Heartred

Bare hyggelig- artig å dele oppskrifter! Er jo så mye spennende man kan teste som er både godt&sunt! :joyful:

Mye murringer i dag, så føler iaf EL nærmer seg! Men negative tester, så håper positiv snart! :rolleyes:

Sov godt! :Heartred

Ja, så absolutt:happy119 Veldig glad for å få noen nye oppskrifter og inspirasjon:joyful:

Weee, vi heier på EL, søta:hello2

Jeg går å venter på tanta, da:p 15 dpo idag:rolleyes:
20210109_110422.jpg
20210109_110408.jpg

Ja, så absolutt:happy119 Veldig glad for å få noen nye oppskrifter og inspirasjon:joyful:

Weee, vi heier på EL, søta:hello2
Fortsatt negative ELtester hero_O Denne gangen har jeg testet med morgenurin kl.7 og et tilfeldig tidspunkt senere på dagen selv om jeg har drukket og ikke holdt meg etc. Regner med at testene vil fange opp en stigning allikevel selv om det egentlig skal gjøres mellom kl.10-20 etter minst 4t uten tissing/drikking? Kanskje jeg bør holde meg litt etc nå sol el nærmer seg da:rolleyes: Veeeeeenteeeeer! ;)

Fortsatt negative ELtester hero_O Denne gangen har jeg testet med morgenurin kl.7 og et tilfeldig tidspunkt senere på dagen selv om jeg har drukket og ikke holdt meg etc. Regner med at testene vil fange opp en stigning allikevel selv om det egentlig skal gjøres mellom kl.10-20 etter minst 4t uten tissing/drikking? Kanskje jeg bør holde meg litt etc nå sol el nærmer seg da:rolleyes: Veeeeeenteeeeer! ;)

Hvilken CD er du på nå? CD 22? EL-testene pleier å fange opp stigningen uansett. Vanskelig å holde seg, hvis man drikker mye, det gjør iallefall jeg:hilarious:

Fortsatt ingen TR:p

Hvilken CD er du på nå? CD 22? EL-testene pleier å fange opp stigningen uansett. Vanskelig å holde seg, hvis man drikker mye, det gjør iallefall jeg:hilarious:

Jepp, CD22 i dag:) De mndene jeg har testet etter EL har jeg fått EL CD24 (unntatt den eviglange syklusen jeg hadde for et par mnder siden hvor EL kom CD36 plutselig:hilarious:). Håper på el straks altså! :rolleyes:

Jepp, CD22 i dag:) De mndene jeg har testet etter EL har jeg fått EL CD24 (unntatt den eviglange syklusen jeg hadde for et par mnder siden hvor EL kom CD36 plutselig:hilarious:). Håper på el straks altså! :rolleyes:

Håper på positive el-tester idag:joyful:

Mensen kom med et brak idag. Blødde ut i senga, på vei til doen og på doen.. så var bare å hive seg i dusjen:p Så da var det endelig CD 1 igjen og en ny prøveperiode:smiley-bounce012

Det var da voldsomt! ;) Wohooo! Ny PP er igang! :joyful: Nå klaffer det! :)

Ny PP og sitter å nyter den første morgenkoppen med salvie-te:p Yes, blør mye de første 2-3 dagene:oops:

Fortsatt negative:wacky: CD23, så regner jo med at el er rett rundt hjørnet, men får jo bare fortsette som jeg gjør helt enkelt:rolleyes:

Ikke noe annet å gjøre enn å ta én dag om gangen:Heartred Nå er EL rett rundt hjørnet og kan komme når som helst:joyful: Satser på positive tester idag:D

CD 3 og har blødd mye som vanlig de første dagene. Satser på det avtar fra imorgen av:happy: Håper sånn på oktoberspire:rolleyes::smiley-angelic001:love7

Krysser fingrene for oktoberspire! :joyful: Håper du slipper lang syklus! Er på CD25 og ikke el enda:wacky:

Jaaa:rolleyes: Håper sånn:smiley-angelic001 Mhm, forbereder meg på en lang syklus, men får nå se:) Haff, nå må vel EL være rett rundt hjørnet vel, søta:happy119 Kjipt å vente SÅ lenge med å komme i dpoland:shifty:

Da er jeg på CD4 allerede. Dagene går heldigvis fort:) Har nok å gjøre med diverse møter og timeavtaler framover. Litt menssmerter idag også, men heldigvis er det bare en lett blødning idag:happy119

Back
Topp