mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
CD 5 og tanta er på vei ut døren igjen Nå håper jeg hun forblir borte de neste 9 mnd'ene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 5 og tanta er på vei ut døren igjen Nå håper jeg hun forblir borte de neste 9 mnd'ene
Legger igjen et spor her siden jeg leser dagboken din hverdag uten å legg igjen noe spor
Vi ligger likt ser jeg og er i samme IKM gruppen igjen, er cd 4 idag å tanta har reist, håper hun holder seg borte i 9 mnders tid for oss begge
Godt at tanta er vekk Nå skal den holde seg unna til oktober ish, for oss begge
Takk, søta
Tenk at du nå ruger på en liten spire Når skal du teste?
Håper for oss, hadde vært veldig greit å gå sammen flere "kjente fjes" i samme termingruppe
Jeg har fortalt meg selv at jeg skal vente til fredag.. men, jeg HAR jo en million tester liggende, skader vel ikke å begynne før ...
Haha. Jeg er nå 7 "dpo", eller 3+0 dersom spiren har festet seg. Ikke noe vits i å teste før om noen dager uansett. Tror egentlig fredag er dagen jeg vil kunne få positiv test om det er noe, så.. nei, får se.
Det er ikke mange dagene til fredag men er jo moro med litt 'prøvetesting' også Ååååh, jeg er så spent på dine vegne
Ja, sant. Sjekke at.. eh.. testene virker.
Håper alt går bra med deg og dere! Kjipt at du glemte å legge det inn, men det går jo helt fint uten også Håper el kommer tidligere for deg denne gangen! Min kom CD27 denne gangen Det gjorde det da jeg ble gravid en gang før også faktisk!CD9 og alt er bare kaos om dagen, føler jeg. Mye som skjer på privaten. Så mye at jeg har glemt å sette opp ny syklus på monitoren Så fikk ikke testa med den som planlagt idag. Måtte restarte den. Så den kan først brukes om 2 dager. Man må huske å sette opp ny syklus mellom CD 1-4, nå er jeg på CD 9 Så nå går jeg kanskje glipp av østrogenøkning, den pleier å komme på CD10...Jaja, da gikk det sånn denne gang.
Vis vedlegget 346417
Håper alt går bra med deg og dere! Kjipt at du glemte å legge det inn, men det går jo helt fint uten også Håper el kommer tidligere for deg denne gangen! Min kom CD27 denne gangen Det gjorde det da jeg ble gravid en gang før også faktisk!
Kjenner til den Åh, kanskje el er på vei allerede da? Det hadde jo vært fantastisk! IKM er 27/1 her Bare 4dpo her, men det går fort!Jada, bare vært sykt hektisk og en del rundt 2 av barna, men det går bra Hadde murringer og en god del el-slim i sta, så vi får nå se
Åååh, som jeg håper du bærer på en liten spire nå, frøken Når er IKM?
Kjenner til den Åh, kanskje el er på vei allerede da? Det hadde jo vært fantastisk! IKM er 27/1 her Bare 4dpo her, men det går fort!
Forventer du kort eller lang syklus denne gang (tror du)?