Drømmen om en til i familien♡

CD 5 og tanta er på vei ut døren igjen:joyful: Nå håper jeg hun forblir borte de neste 9 mnd'ene:rolleyes:

Legger igjen et spor her siden jeg leser dagboken din hverdag uten å legg igjen noe spor :hilarious:
Vi ligger likt ser jeg og er i samme IKM gruppen igjen, er cd 4 idag å tanta har reist, håper hun holder seg borte i 9 mnders tid for oss begge :D :Heartred

Moro vi ligger helt likt i løypa:D Hyggelig du følger meg på veien mot barn nr 5:Heartred masse lykke til:Heartbigred

Godt at tanta er vekk ♥️ Nå skal den holde seg unna til oktober ish, for oss begge ;)

Allerede CD 8 og ser fram til å være i dpoland igjen, men er jo en liiiten stund til ennå:rolleyes:

20210117_195755.jpg

Takk, søta:Heartbigred

Tenk at du nå ruger på en liten spire:rolleyes::love7 Når skal du teste?

Håper for oss, hadde vært veldig greit å gå sammen flere "kjente fjes" i samme termingruppe ♥️

Jeg har fortalt meg selv at jeg skal vente til fredag.. men, jeg HAR jo en million tester liggende, skader vel ikke å begynne før ... :P
Haha. Jeg er nå 7 "dpo", eller 3+0 dersom spiren har festet seg. Ikke noe vits i å teste før om noen dager uansett. Tror egentlig fredag er dagen jeg vil kunne få positiv test om det er noe, så.. nei, får se. :P

Håper for oss, hadde vært veldig greit å gå sammen flere "kjente fjes" i samme termingruppe ♥️

Jeg har fortalt meg selv at jeg skal vente til fredag.. men, jeg HAR jo en million tester liggende, skader vel ikke å begynne før ... :p
Haha. Jeg er nå 7 "dpo", eller 3+0 dersom spiren har festet seg. Ikke noe vits i å teste før om noen dager uansett. Tror egentlig fredag er dagen jeg vil kunne få positiv test om det er noe, så.. nei, får se. :p

Det er ikke mange dagene til fredag:joyful: men er jo moro med litt 'prøvetesting' også:p Ååååh, jeg er så spent på dine vegne:Heartred:smiley-bounce012

CD9 og alt er bare kaos om dagen, føler jeg. Mye som skjer på privaten. Så mye at jeg har glemt å sette opp ny syklus på monitoren:schocked028 Så fikk ikke testa med den som planlagt idag. Måtte restarte den. Så den kan først brukes om 2 dager. Man må huske å sette opp ny syklus mellom CD 1-4, nå er jeg på CD 9:hilarious: Så nå går jeg kanskje glipp av østrogenøkning, den pleier å komme på CD10...Jaja, da gikk det sånn denne gang.

20210118_113143.jpg

CD9 og alt er bare kaos om dagen, føler jeg. Mye som skjer på privaten. Så mye at jeg har glemt å sette opp ny syklus på monitoren:schocked028 Så fikk ikke testa med den som planlagt idag. Måtte restarte den. Så den kan først brukes om 2 dager. Man må huske å sette opp ny syklus mellom CD 1-4, nå er jeg på CD 9:hilarious: Så nå går jeg kanskje glipp av østrogenøkning, den pleier å komme på CD10...Jaja, da gikk det sånn denne gang.

Vis vedlegget 346417
Håper alt går bra med deg og dere! :Heartred Kjipt at du glemte å legge det inn, men det går jo helt fint uten også:) Håper el kommer tidligere for deg denne gangen! Min kom CD27 denne gangen:hilarious: Det gjorde det da jeg ble gravid en gang før også faktisk!:rolleyes:

Håper alt går bra med deg og dere! :Heartred Kjipt at du glemte å legge det inn, men det går jo helt fint uten også:) Håper el kommer tidligere for deg denne gangen! Min kom CD27 denne gangen:hilarious: Det gjorde det da jeg ble gravid en gang før også faktisk!:rolleyes:

Jada, bare vært sykt hektisk og en del rundt 2 av barna, men det går bra:happy119 Hadde murringer og en god del el-slim i sta, så vi får nå se:rolleyes:

Åååh, som jeg håper du bærer på en liten spire nå, frøken:love7:smiley-angelic001 Når er IKM?

På CD 9 og kom en god del el-slim i sta og har småmurringer:joyful:

Jada, bare vært sykt hektisk og en del rundt 2 av barna, men det går bra:happy119 Hadde murringer og en god del el-slim i sta, så vi får nå se:rolleyes:

Åååh, som jeg håper du bærer på en liten spire nå, frøken:love7:smiley-angelic001 Når er IKM?
Kjenner til den:Heartred Åh, kanskje el er på vei allerede da? Det hadde jo vært fantastisk! IKM er 27/1 her:joyful: Bare 4dpo her, men det går fort! :)

Kjenner til den:Heartred Åh, kanskje el er på vei allerede da? Det hadde jo vært fantastisk! IKM er 27/1 her:joyful: Bare 4dpo her, men det går fort! :)

Ja, litt vel hektisk noen ganger:rolleyes:

Aner ikke, men er kun på CD 9, men:) Vi får nå se de neste dagene. Har drukket salvie-te fra CD 1 denne gang, forrige pp begynte jeg først da jeg var på CD 4, og da fikk jeg positiv eltest på CD 13. Vi får se tenker ikke så mye på prøving akkurat nå:angelic:

Åååh, det er dritspennende da, søta:D Den neste uka går fort den vettu:Heartred Håper, håper og håper litt mer på at du nå bærer en liten spire i magen din:love7

CD 10 og begynt med EL-testing:)

20210119_090635.jpg

20210119_090539.jpg

Forventer du kort eller lang syklus denne gang (tror du)? :)

Forrige gang var kort, så har pleid å ha kort/lang hver annen PP om du skjønner? Så nå forventer jeg vel egentlig lang syklus, men jeg aner ikke!?:hilarious:

CD 11 og har hatt EL-slim nå i 3 dager og mange murringer i magen, spesielt på venstre side:rolleyes:

Spent på om det blir kort- eller lang syklus denne gang:) Negativ el-test.

20210120_111052.jpg

20210120_114157.jpg

Last edited:
Back
Topp