Drømmen om en til i familien♡

Jeg har ingen spesielle favoritt oppskrifter. Så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg.

Ah, okei:) Kunne jo hende du hadde noen tips til noen gode oppskrifter:joyful:

Da er nye tester bestilt på billigetester, så får jeg fylt på litt med stavtester igjen:) Imorgen er det å være med mannen å ta nye blodprøver også handle litt, siden jeg er begynt på lavkarbo igjen:p

13 dpo og venter nå bare på TR:p Jeg er klar som et egg på en ny PP, og gleder meg faktisk til å drikke salvie-te igjen:hilarious: Så godt med honning og melk i:joyful:(nå blir honningen byttet ut med fiber sirup grunnet lavkarbo, men håper den er like god:hilarious:

20210107_094909.jpg

20210107_094858.jpg

13 dpo og venter nå bare på TR:p Jeg er klar som et egg på en ny PP, og gleder meg faktisk til å drikke salvie-te igjen:hilarious: Så godt med honning og melk i:joyful:(nå blir honningen byttet ut med fiber sirup grunnet lavkarbo, men håper den er like god:hilarious:

Vis vedlegget 345490
Vis vedlegget 345491
Se, der sank tempen ja:) :Heartred Hehe, bra du gleder deg- det blir jo mange kommer! :hilarious: Jeg er også en av de som faktisk liker smaken- selv uten noen i! :rolleyes: Spennende å se om du får el litt tidligere nå også! :)

Wæææh, jeg skjelver og ble veldig overrasket og ikke minst redd:wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::nailbiting::nailbiting::nailbiting::excited001:excited001:excited001:confused004 Da stoler jeg på Lady-comp maskina mi og ikke FF. 11 dpo idag, tror den er positiv...
20210107_115542.jpg

Se, der sank tempen ja:) :Heartred Hehe, bra du gleder deg- det blir jo mange kommer! :hilarious: Jeg er også en av de som faktisk liker smaken- selv uten noen i! :rolleyes: Spennende å se om du får el litt tidligere nå også! :)

Ehm ja, tempen sank, men jeg har hatt ligamentstrekk igår og idag, så tok en test nå... tror den er positiv????

Hurra! Håper for deg!

Så spennende å følge med på deg, titter innom hver dag:nailbiting::) jeg har stor tro på at dette er en babystrek:hello2

Hmmm.. jeg tok en digital, som viste ikke gravid? Så godt mulig det var en defekt test i sta? Tester igjen i orden tidlig:) Har drukket en del vann.

Tørket ser den sånn ut? Mulig den var defekt:)
20210107_134058.jpg

Ååååååå se på den der da???? :) :) :) ÅÅÅÅå så utrolig gøy :) :) :)

Tror dessverre det var en defekt test, for fikk negativ digital nå nettopp:) Så ble litt skuffet, men tar en siste test imorgen tidlig, men satser på at TR da kommer om noen dager:rolleyes:

Wæææh, jeg skjelver og ble veldig overrasket og ikke minst redd:wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::nailbiting::nailbiting::nailbiting::excited001:excited001:excited001:confused004 Da stoler jeg på Lady-comp maskina mi og ikke FF. 11 dpo idag, tror den er positiv...Vis vedlegget 345504
Wææææ! :bag::bag::bag: Den skal jo ikke slå ut om det ikke er hcg i blodet. Skyggestrek er en ting, men det er jo ikke det der? Kanskje ting bare skjedde litt senere denne gangen? Håper uansett for deg :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Back
Topp