mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Ja, de er ganske heavy. Men gir seg ila dag 3ish hos meg iallefallUff ja, luftsmertene var ille ja! Måtte ha varmeposer på magen og skuldrene i et par dager.
Takk for oppklaringen av forkortelsen, jeg trodde det var noe sånt Åh, så utrolig kjipt at du måtte oppleve det.. Får håpe det var en koronagreie, og at det er noe bedre nå. Sånn sett glad jeg skal på Riksen og ikke Ullevål, at jeg ikke risikerer å bli flyttet til Ahus (håper jeg i hvert fall).
Jeg håper jeg kommer meg fort igjen etter KS’et. Synes forøvrig det er skikkelig kjipt at man ikke engang kan få sykemelding etter KS, og at man må bruke permisjonen på å være sengeliggende og bli bra.
Hadde en skikkelig grineseanse her i sta hormoner + det du skrev om det datteren din opplever og hva du opplevde etter KS, også leste jeg i Vg om hun som hadde KS som ble skjært i før spinalbedøvelsen funket.
A-hus er utrolig presset på personell og økonomi- alt skal spares på, og behandlingen blir deretter. Ikke nok folk på jobb, til å kunne ta imot og ta vare på alle pasientene. Helt tragisk! Og det gjør meg sint. Er spent på hvordan mitt siste pks og tiden etter blir?
Ja, det er sånt det er lagt opp, dessverre. Og merkelig man ikke får sykemelding iom mange ikke klarer å ta seg av den lille I ukene etterpå, og en del har store smerter. Igjen, kvinnehelse er visst nok ikke så viktig?!
Uff, håper da ikke jeg skremte deg? Var virkelig ikke meningen Sikker på at du får en god fødselsopplevelse️ Tenker og håper jeg bare har vært jævlig uheldig, på flere fronter!