Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

20230602_124527.jpg

20230615_184216.jpg

Over 2 år siden vi sa hadet til vår kjære Rosie etter 10 år som bestevenn i alt, med alt og alle❤️:sad010som vi SAVNER henne:sad002

Så NÅ tok jeg steget og har satt oss på liste hos oppdretter til neste kull; så innen 1 år har vi ei tispevalp i huset igjen:love017

Last edited:
Screenshot_20251104_070243_Gallery.jpg

Screenshot_20251104_065512_Preggers.jpg
Screenshot_20251104_065647_Preglife.jpg

Da går jeg jaggu meg inn i en ny uke:gen0148+0 og inn i min 9'ende uke:smiley-bounce015:dance008:dance011:gen014 Har ligget syk med covid-19 igjen i 3 dager, tydeligvis 2 covid-19-virus gående= resmittet:arghh: Føler meg heldigvis bedre, men er SÅ sliten og slapp i kroppen:bag:

Om 30 dager skal jeg på OTUL, så ikke så altfor lenge til det heller. Om 2 dager er det privat ultralyd igjen! Kvalmen holdes stort sett i sjakk av afipran og stemetil, men føler meg småuggen:dead:

Vis vedlegget 473674
Vis vedlegget 473675Vis vedlegget 473676

Da går jeg jaggu meg inn i en ny uke:gen0148+0 og inn i min 9'ende uke:smiley-bounce015:dance008:dance011:gen014 Har ligget syk med covid-19 igjen i 3 dager, tydeligvis 2 covid-19-virus gående= resmittet:arghh: Føler meg heldigvis bedre, men er SÅ sliten og slapp i kroppen:bag:

Om 30 dager skal jeg på OTUL, så ikke så altfor lenge til det heller. Om 2 dager er det privat ultralyd igjen! Kvalmen holdes stort sett i sjakk av afipran og stemetil, men føler meg småuggen:dead:

Åå, 8 uker ❤️❤️ håper på fin UL om et par dager!

Åå, 8 uker ❤️❤️ håper på fin UL om et par dager!

Begynner å gå litt unna nå:nailbiting::smiley-bounce012:smiley-bounce022 Har gått så langsomt hittil, synes jeg:bag: Jeg er egentlig ganske så rolig og har trua❤️ Er så kvalm av og på, og kjenner på kroppen jeg er gravid:angelic: Og jeg blør ikke heller denne gangen(det har ikke skjedd siden før jeg ble konisert i 2017, altså da sist med gutten i 2012)*bank i bordet*

Begynner å gå litt unna nå:nailbiting::smiley-bounce012:smiley-bounce022 Har gått så langsomt hittil, synes jeg:bag: Jeg er egentlig ganske så rolig og har trua❤️ Er så kvalm av og på, og kjenner på kroppen jeg er gravid:angelic: Og jeg blør ikke heller denne gangen(det har ikke skjedd siden før jeg ble konisert i 2017, altså da sist med gutten i 2012)*bank i bordet*
Ja, de første ukene er trege, men det skjer et skifte når man begynner å la seg selv tro på at det kommer til å gå bra..!
Har troa på spiren din ❤️ men hjelper alltids med fin UL!!

ber om å måle hCG igjen når jeg er der på torsdag- synes det er så spennende å se hva det ligger på! Aldri målt så sent i graviditet før:angelic: JA, jeg er lysten på baby jeg altså:love7

Er så utrolig hyggelig med julepynten oppe:greet008 Liker også de ordentlige amerikanske julerød og grønn❤️ Skal få tatt bilder å legge ut her inne, men har ligget syk nå i 2 dager igjen med covid-19(resmittet)... Er så dårlig:arghh:

Uff, er kjipt å ligge syk med influensa. Man har 0 energi, ikke lett med små barn:bag: Ønsker dere en riktig god bedring❤️❤️❤️❤️
Ja, det er jo spennende.. Litt morro å vite hvor mye den kan ligge :love017 Og jeg håper du endelig få den den etterlengta Lille bamsemumsen din :love017

Det er det som er ekte fin Jul, blir så koselig med de fargene. Hjemmet blir så sykt koselig, lunt og varmt :love7elske jula..

Æsj, kjedelig med Covid. Håper dere begynner å bli bedre nå. Finnes ikke noe mere grusomt en å være syk..

Vis vedlegget 473663
Vis vedlegget 473664

Over 2 år siden vi sa hadet til vår kjære Rosie etter 10 år som bestevenn i alt, med alt og alle❤️:sad010som vi SAVNER henne:sad002

Så NÅ tok jeg steget og har satt oss på liste hos oppdretter til neste kull; så innen 1 år har vi ei tispevalp i huset igjen:love017
Åååh, så fin ❤️ me måtte ta farvell med denne kjekke karen ifjor haust❤️
Screenshot_20251106_001735_Gallery.jpg

Blir ikkje noko ny dachs her med det første, men hatt dachs store deler av livet så skal me ha hund igjen blir det nok ein slik, på sikt❤️

Håper baby har vokst seg stor og sterk til i morgen så dokk klare sjå litt meir på UL :smiley-angelic001 og at du blir frisk snart ❤️
Og at du legge ut litt julebilder til oss som endo ikkje har tillatelse til å pynte til jul:hilarious:

Åååå vi har alltid hatt strihåret dachs , elsker dachsen er sååå mye personlighet , til tider litt for mye :smiley-bounce016kunne tenkt meg ny men det blir ikke nå

Ble konstatert MA 8+2.. tatt hCG-måling også settes det igang til uka om ingenting har skjedd selv.

Takk, dere❤️ Min største frykt ble virkelighet! Måtte tydeligvis gjennom en MA og, som om jeg ikke har vært gjennom nok!

Back
Topp