Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off så forferdelig at det skal være så mye usikkerhet og bekymringer…!!!! Sender deg en stor klem og håper gyn har rett at dette går veien, han vet jo hva han snakker om, vi heier på lille spirenVis vedlegget 473428
Vis vedlegget 473430
7+2 og har vært på ultralyd hos gyn igjenMålt til 6+3. Igjen er det SÅ dårlig sikt inn at det bare ser ut som en svart, tom sekk. Må presse ned på livmoren utvendig(innvendig ultralyd) mens han prøver å få noen som helst bilder. Vi ser hjerteaktivitet, men maskinen får ikke målt pga 0 signaler
han telte til 107, men kan være mer. Skjønner ingenting, da jeg vet når EL var og hadde så vonde el-smerterog positive tester(som er bekreftet på venstre side). Og tempgraf.. han sa kroppen bare er sånn noen ganger, egget kan gå i dvale
Har jo hatt en dårlig følelse hele veien, og spørs om det er en grunn til det! Testet positivt 2.oktober, så kan ikke være kortere på vei heller! Problemet er at det 0 sikt inn i magen og får ikke opp hjerteslagene engang, for signalene går ikke gjennom
Gyn er veldig positiv og mener detta går veien, men det er dessverre ikke jeg. Og da er det dritt å slite med kvalme, for ingenting evt... faen, altså
Så skal det gå gærli, så kan det i grunnen bare gå gærli nå, synes jeg! Gidder ikke det skal dra ut heller
Tok ny hCG-måling, på tross av man ikke helt kan måle stigningen lenger, når en er så langt. Skal ligge på rundt 80.000, om den har steget som sist, men kan ligge på 50.000 å være greit også
Er lei allerede kjenner, jeg... mange uker med usikkerhet tar på... Ny ultralyd om en uke igjen...

Så mye bekymringer for deg, stakkars! Håper alt er i skjønneste orden med lille og at det bare er arrvev som gjør det vanskelig
Håper uken går fort og at du får bedre nyheter på neste ul![]()
Også håper jeg at det går bra
Off så forferdelig at det skal være så mye usikkerhet og bekymringer…!!!! Sender deg en stor klem og håper gyn har rett at dette går veien, han vet jo hva han snakker om, vi heier på lille spiren![]()
![]()
![]()
![]()
Så håper jeg bare det går bra med bebis I magen
Bra du holder motet oppe, virket ikke helt sånn igår så det er braEnn så lenge så er jeg gravid og det var hjerteslag, så forholder jeg meg til detSå håper jeg bare det går bra med bebis I magen
![]()

Når man har vært gjennom og mistet så blir man vel litt ekstra bekymret også, vil jeg tro, jeg tror iallefall jeg blir det, men man må jo bare håpe og tro, ikke så mye annet man får gjort 

Bra du holder motet oppe, virket ikke helt sånn igår så det er braNår man har vært gjennom og mistet så blir man vel litt ekstra bekymret også, vil jeg tro, jeg tror iallefall jeg blir det, men man må jo bare håpe og tro, ikke så mye annet man får gjort
![]()
Er så lei av tull, men får jo ikke gjort noe med det, SÅNN er det
Så får smøre meg med tålmodighet og håpe på det beste
Føler jeg ikke tør å knytte meg til den lille, før jeg er 23uker+
Tenker så masse på deg.. har du fått opptimistiske svar på hcg?![]()
Sorry, glemte å legge det inn her, har holdt på med julepynting
Han sa at når man er mer en 6 uker på vei, så kan man ikke måle hCG-stigning lenger, for da er det individuelt, men man kan se om det stiger. Så jeg måtte ikke bli redd om det da ikke hadde triplet seg. 6+2 var hCG 17.000, 7+2 var hCG 48.000Skjønner det er frustrerende!! MAn har jo bare lyst til å vite at alt er som det skal og at dette går bra! Det er lenge å gå uten å knytte seg da men…. Det er jo en naturlig beskyttelsesmekanisme når man har vært gjennom litt tidligere… Jeg aner ikke hvordan jeg vil reagere i neste graviditet, har lyst til å glede meg fra første stund, men det er kanskje lettere sagt enn gjort! Du vil sikkert finne roen mer og mer jo mer tydelige tegn på at alt er som det skal videre i graviditeten, men prøv å senke skuldrene og nyte at du faktisk er gravid og har en liten spire i maven (men vet det er lettere sagt enn gjort!!) sender deg en stor klemJeg var skikkelig lei, og dritsurEr så lei av tull, men får jo ikke gjort noe med det, SÅNN er det
Så får smøre meg med tålmodighet og håpe på det beste
Føler jeg ikke tør å knytte meg til den lille, før jeg er 23uker+
![]()

.Skjønner det er frustrerende!! MAn har jo bare lyst til å vite at alt er som det skal og at dette går bra! Det er lenge å gå uten å knytte seg da men…. Det er jo en naturlig beskyttelsesmekanisme når man har vært gjennom litt tidligere… Jeg aner ikke hvordan jeg vil reagere i neste graviditet, har lyst til å glede meg fra første stund, men det er kanskje lettere sagt enn gjort! Du vil sikkert finne roen mer og mer jo mer tydelige tegn på at alt er som det skal videre i graviditeten, men prøv å senke skuldrene og nyte at du faktisk er gravid og har en liten spire i maven (men vet det er lettere sagt enn gjort!!) sender deg en stor klem![]()
Takk, gode du
Skjønner det er lang vei.
Roer meg alltid mer når jeg får spark og bevegelser daglig, er bare så lang vei dit ennåEr helt rett det du sier; må prøve å nyte at jeg er gravid, for jeg er jo det
Bare så veldig vanskelig å slappe av
Takk, gode du
![]()
Men du? Idag er det 01.november Skjønner det er lang vei![]()
Men du? Idag er det 01.november
It’s tiiiiiiiiiime
![]()
Vært i full gang med å julepynte hagen igår, og skal få opp siste rest idag også skal alle lysene tennes

ENDELIG
Hurra for juleforberedelserJaaaaaah, det er det vettu![]()
![]()
Vært i full gang med å julepynte hagen igår, og skal få opp siste rest idag også skal alle lysene tennes
ENDELIG
![]()
Vi skal henge opp julelys ute neste helg når bonuskidsa kommer, det blir kos 
Så godt at det stiger! Krysser fingrene for degTakk, kjære duSorry, glemte å legge det inn her, har holdt på med julepynting
️
️
Han sa at når man er mer en 6 uker på vei, så kan man ikke måle hCG-stigning lenger, for da er det individuelt, men man kan se om det stiger. Så jeg måtte ikke bli redd om det da ikke hadde triplet seg. 6+2 var hCG 17.000, 7+2 var hCG 48.000
Så det stiger iallefall
![]()
Kos deg masse med julepynting!!

Hurra for juleforberedelser![]()
Vi skal henge opp julelys ute neste helg når bonuskidsa kommer, det blir kos
![]()
Så godt at det stiger! Krysser fingrene for deg![]()
Kos deg masse med julepynting!!

Veldig kjedelig at det skal være så vanskelig å se, men så lenge det er hjerte slag så er det liv og du er gravid
Er så viktig å tenke positivt selv om det kan være vanskelig til tider, men det her skal gå bra! Lille skal vokse seg stor og sterk![]()
Blir i SÅ godt humør
Det var et lite hjerte som slo, ja
Og håper jo for alt i verden at dette skal gå veien, og den lille skal vokse seg stor og sterk

HCG din var også veldig fin. Min var på 28.000 når jeg mistet i fjor var i uke 8+0. så den stiger og er på vei i riktig retning. Det her skal gå så fintHar hatt en god dag idag, og vært i full gang med julepynting sammen med familienBlir i SÅ godt humør
Det var et lite hjerte som slo, ja
Og håper jo for alt i verden at dette skal gå veien, og den lille skal vokse seg stor og sterk
![]()
Neste gangs er du en aktiv liten baby i magenber om å måle hCG igjen når jeg er der på torsdag- synes det er så spennende å se hva det ligger på! Aldri målt så sent i graviditet førHCG din var også veldig fin. Min var på 28.000 når jeg mistet i fjor var i uke 8+0. så den stiger og er på vei i riktig retning. Det her skal gå så fintNeste gangs er du en aktiv liten baby i magen
Så kos med Julepyntingen. Jeg skal få starta med Julevasken en dag denne uken. Må bare få litt energi først.. føler meg helt utslitt etter 1 uke med influensa..
Jeg er veldig glad i rød Jul, må liksom ha de typisk klassiske fargene. Gleder meg også veldig til å sette opp Juletre.
JA, jeg er lysten på baby jeg altså
Liker også de ordentlige amerikanske julerød og grønn
Ønsker dere en riktig god bedring