-Drømmen om en liten spire-

Så fine
Blir litt enklere hjemme, men er ganske typisk nyfødt-boble
Åh så fine!!
Synes det var noe helt annet å komme hjem, virkelig!
Takk ❤️ Det blir nok bedre når vi kommer hjem ja! Da slipper vi en del av de leddene som å veie både før og etter mat. Det er liksom småting som de som tar litt tid per nå. I alle fall når vi ikke har vekt på rommet og må gå litt borti gangen for å bruke den :smiley-ashamed004
Åh, det tar meg tilbake (på en ikke helt positiv måte) til tiden rundt når kommende storebror var nyfødt. Husk på å ta vare på deg selv litt oppi dette, og få inn noen timer (5 kanskje?) med sammenhengende søvn helst. Du trenger det også oppi den bobla :)
Vi sover når vi kan når vi har de hele døgnet, men vi kan heldigvis ha de inne på fellesstua med personalet dersom vi trenger litt avlastning ila natten hvis vi trenger det. Da kommer de kun inn dersom de viser veldig tegn på at de vi amme. :)❤️
 
Veldig fine jenter! :Heartbigred
 
Så fine jenter ❤️

Har dere fått forespeilet hjemreise eller er det usikkert ennå?
Tusen takk ❤️ Det er fortsatt litt usikkert i forhold til hjemreise. Vi kunne nok ha kommet litt tidligere hjem hvis vi hadde vært med på et sånt tidlig hjem prosjekt, men vi er ganske usikker på om vi blir å gjøre det. Da hadde vi evt blitt sendt hjem med sonde ernæring og opplæring på å legge ned sonde selv, men vi føler oss ikke trygg på det med tanke på at vi bor så sykt langt i fra alt. I tillegg til at det er vinter:wideyed: Så vi blir nok her til de er klar for å tas av sonden og spiser selv :smiley-ashamed004
Veldig fine jenter! :Heartbigred
Tusen takk ❤️
 
Ja vet du hva, jeg holdt på å gå meg ihjel i de gangene der etter ks! 90% av tiden fikk jeg de som jobbet der til å skifte bleie for jeg maktet virkelig ikke gå så mye!
 
Tusen takk ❤️ Hvordan går det med deg?

TENK at du er tobarnsmor :Heartred

Det går greit, litt utålmodig :p Venter bare på å få mensen nå, sånn at jeg kan ringe det inn til sykehuset og vi kan komme i gang med IVF :nailbiting: Tenker kanskje å lage meg dagbok inne på assistert når det begynner å skje litt :)
 
Ja vet du hva, jeg holdt på å gå meg ihjel i de gangene der etter ks! 90% av tiden fikk jeg de som jobbet der til å skifte bleie for jeg maktet virkelig ikke gå så mye!
Skjønner jeg godt! Skjønner ikke hvorfor det ikke er stellebord på rommene inne på barsel:wideyed: Det var i alle fall ikke det på rommet jeg lå på :smiley-ashamed004
TENK at du er tobarnsmor :Heartred

Det går greit, litt utålmodig :p Venter bare på å få mensen nå, sånn at jeg kan ringe det inn til sykehuset og vi kan komme i gang med IVF :nailbiting: Tenker kanskje å lage meg dagbok inne på assistert når det begynner å skje litt :)
Deg er helt sykt å tenke på altså:wideyed: ❤️Det har ikke helt gått opp for meg helt enda:hilarious:
Oii, det høres virkelig ut som det skjer litt på deres side da! Håper dere er fort igang og jeg gleder med til å følge dere videre inne på assistert :) ❤️❤️
 
Siden jeg har vært i julenyttårsbobla så har jeg jammen ikke fått GRATULERT deg/dere <3 Høres ut som dere får god hjelp og at det er godt for dere å være der, til tross for ekstra tidsbruk.
Kos dere masse!
 
Siden jeg har vært i julenyttårsbobla så har jeg jammen ikke fått GRATULERT deg/dere <3 Høres ut som dere får god hjelp og at det er godt for dere å være der, til tross for ekstra tidsbruk.
Kos dere masse!
Tusen takk ❤️ Ja, de tar virkelig godt vare på oss her. De som jobber her er helt fantastisk! :)
 
Nå er jentene hele 3 uker gammel og de er nå offisielt sondefri begge to!:D Største tøtta har vært uten noen dager allerede, noe som går helt supert! Minste sin sonde ble fjernet i går kveld, så vi var spente alle sammen på å se hvordan vekta hennes var i mårres. Hun har heldigvis gått opp i vekt, så nå er det like før det bli hjemreise på oss! Regner med vi blir holdt noen få dager til for å være sikker på at den positive trenden fortsetter.

Ellers går ting bare bedre og bedre her. Jeg har så og si sluttet å pumpe da jentene spiser hver 3.-4. Time uansett, og etter det har de fått ut mye større mengder fra puppen og kan omtrent fullammes per nå. Det hender vi må fylle på noen ml erstatning innimellom. Det har også ført til bedre tid mellom måltidene og det kjennes meget godt for å si det sånn! Det eneste som ikke er helt greit enda er magen til minste frøkna. Hun sliter veldig med treg mage, så det blir mye knøing og våking på henne til tider. Vi får håpe det løsner seg! :)
 
Så herlig oppdatering!

Og magen til minste løser seg sikkert med litt mer modning. Min terminfødte har tidvis hatt litt treg mage med dertil uro, går bedre med det nå. :)

Blir nok godt å dra hjem tenker jeg!
 
Herlig oppdatering. Lykke til med hjemreise snart
 
Så godt å høre:)
Blir godt å komme hjem igjen snart kan jeg tenke meg❤️
 
5 uker gammel

Kanskje på tide å oppdatere litt her. Jentene er nå snart 6 uker gammel og det er nå to uker siden vi reiste i fra sykehuset. Tiden her hjemme har vært travel og preget av oppussing av bad og besøk. Siden badet vårt ikke var ferdig til vi kom hjem har vi måtte, til min store fortvilelse, bodd hos svigers. Heldigvis kom min mor nordover en tur også. Hadde det ikke vært for at hun var der, hadde jeg seriøst blitt sprø! Men nå er vi endelig kommet oss i hus og vi koser oss veldig. Min mor dro igjen i dag etter to uker her nord, så nå skal vi bare slappe helt av og bygge opp våres rutiner.

Ellers går alt bra med jentene. De spiser og legger på seg og på Mandag veide O 2,8 kg, mens lille E veide 2,4 kg. Så på 10 dager hadde de lagt på seg 400 g hver. Det er vi meget fornøyd med! :D Ammingen har vært litt så som så, noe som har begynt å sette sine spor i melkeprodusjonen min. O er endelig begynt å suge litt ordentlig etter at vi sluttet å bruke skjold, mens E er fortsatt litt sugesvak. Så slik det er nå har jeg ikke nok melk til å fullamme ett barn. Meeen vi prøver å få opp produksjonen igjen så godt det lar seg gjøre. Det blir litt pumping i mellom ammingene, så vi får se hvor lenge jeg klarer å holde på slik. Jeg kjenner jo at det er litt sårt å ikke ha nok melk til i alle fall en av de, men jeg har jo vært klar over at tvillingene kom til å bli flaskebarn etterhvert. Men jeg er i alle fall veldig stolt og takknemlig for det jeg har fått til til nå og jeg er såå happy over at begge to fortsatt tar puppen selv om de også er begynt med flaske:)
 
Åh kjære deg, så fint at dere har fått ordnet badet! Hurra!
Ang ammingen og sånt, får du ikke opp produksjonen så er det ikke krise, det blir mennesker av flaskebarn også! Vi er virkelig ikke langt ifra at vår blir flaskebarn, hun plages så utrolig mye mindre med magen når hun får morsmelk på flaske enn pupp pga overproduksjonen min :p
 
Back
Topp