-Drømmen om en liten spire-

Gah! Akkurat nå er jeg litt skeptisk på morgendagens temp! Rett før jeg var ferdig på jobb i kveld begynte nesa selvfølgelig å tette seg igjen. Dritt allergi! :sorry: Det er i slike situasjoner som gjør at jeg angrer litt på at jeg ikke temper vaginalt :wacky:
 
PP 2 - CD 24 - 4 DPO

Tempen holder seg foreløbig høy. Knaska i meg noen allergitabletter før jeg gikk i seng, og heldigvis har det åpna seg opp ila natten. I dag er jeg helt ukjørt. Jeg føler meg rett og slett crappy. Jeg orker nesten ikke opp av sofaen og alt er et ork. Godt jeg har samboer som kan skjemme meg litt bort på sånne dager. Om det er at jeg er overarbeidet eller noe annet får tiden vise!

16996706_10154116153692172_1160464326_n.jpg

Jeg endra litt på tempen på CD 20 (den dagen jeg selvfølgelig ikke fikk tempet) og nå er krysset kommet der jeg vil ha den:)
 
PP 2 - CD 24 - 4 DPO

Tempen holder seg foreløbig høy. Knaska i meg noen allergitabletter før jeg gikk i seng, og heldigvis har det åpna seg opp ila natten. I dag er jeg helt ukjørt. Jeg føler meg rett og slett crappy. Jeg orker nesten ikke opp av sofaen og alt er et ork. Godt jeg har samboer som kan skjemme meg litt bort på sånne dager. Om det er at jeg er overarbeidet eller noe annet får tiden vise!

Vis vedlegget 219508
Jeg endra litt på tempen på CD 20 (den dagen jeg selvfølgelig ikke fikk tempet) og nå er krysset kommet der jeg vil ha den:)

Spennende [emoji1]
 
Du ligger én dag foran meg ser jeg! Herregud disse dagene går sakte!
 
Sist PP gikk DPO dagene ganske fort syntes jeg, denne gangen går det sinnsykt sakte! :yuck: Måtte dagene fram til testing gå fort! Når tenker du å teste?`:)

Hadde tenkt å vente til 10 dpo, men frykter det er altfor lenge til! Hehe
Du da?
 
Gleder meg til du skal teste :D Får leve på deg nå som det ikke gikk veien for meg :hilarious:
 
Gleder meg til du skal teste :D Får leve på deg nå som det ikke gikk veien for meg :hilarious:
Ja, det blir jo spennende :) Jeg vet ikke helt om jeg har trua på denne PP'n enda, men vi får se ;) Du skal se at neste PP så sitter spiren hos deg :joyful:
 
PP 2 - CD 25 - 5 DPO

Og dagens graf ser sånn ut:
17028889_10154118403587172_2061105809_n.jpg

Altså, en liten dropp i tempen, men den er fortsatt høy så jeg er ikke noe bekymret :) Ikke enda i alle fall! Det skal sies at jeg ikke har sovet så mange timer som jeg burde og jeg våknet jo en halvtime før jeg skulle tempe uten dyne og iskald:rolleyes: Samboer er skikkelig gnien og vil helst ha begge dynene selv:hilarious: Ellers er jeg fortsatt trøtt, men ikke så ille som det var i går. Jeg trur jeg lett kunne sovet hele dagen i går. Ellers er det ikke så mye å rapportere. Det er et fantastisk vær her i nord, så i dag har jeg og bikkja vært borte hos svigers litt lenger borti bygda og kosa med en 9 ukers gammel valp ❤
 
PP 2 | CD 26 | 6DPO

17012710_10154120484057172_1753988145_n.jpg

Hmm, skal tru hvor tempen er på tur henne.. :p Ellers er jeg meeget kvalm om dagen. Går rundt og gulper og raper om hverandre. Kan jo være omgangsyka som går i bygda, men nå har jeg liksom vært kvalm i to dager uten at det har kommet ut noe i fra den ene eller den andre veien, så jeg tviler litt på den. Jeg pleier aldri å være kvalm utenom sykdom :wideyed: Ellers har jeg jo disse stikkingene enda :)
 
Back
Topp