-Drømmen om en liten spire-

PP 2 - CD 20

Da ser det ut som det er EL på gang her :) Hadde sinnsyke EL smerter i går. I dag er det mest murringer. Har masse EL-slim som jeg føler bare renner og renner (sorry tmi:shy:). Er veldig gled for at jeg valgte å ha innlegg i dag, for å si det sånn! Ellers er jeg en del oppblåst og uhm.. Luftig :rolleyes: Dagens test på morgenen er gått over til å bli negativ. Den er fortsatt ganske sterk, men den er nok ikke like strek som kontrollstreken. Siden jeg forsov meg ganske kraftig ble det ikke noe testing med monitor eller noe temping på morningen i dag. Krysser fingrene for stigning i tempen i morgen! Kjenner jeg er meget klar for å komme i DPO-land nå:D
Vis vedlegget 219217

Se her, ja! :) Det virker som EL er i dag, da. Håper det vises på grafen i morgen og at dette er gullegget ❤

Nå blir det såå spennende fremover!
 
Wiii!!! DPO [emoji2] så spennende dette er! [emoji122]Ja, nå håper jeg du må skifte gruppe snart[emoji6]
Nå har det egget ingen valg, Finn deg ei sædcelle og borr deg fast! Det er en ordre!
 
Wiii!!! DPO [emoji2] så spennende dette er! [emoji122]Ja, nå håper jeg du må skifte gruppe snart[emoji6]
Nå har det egget ingen valg, Finn deg ei sædcelle og borr deg fast! Det er en ordre!
Har ingenting imot om å bytte gruppe, selv om jeg trives så sinnsykt godt med dere fantastiske BV jentene her inne ❤ Har jo et lite håp om at vi alle kan skifte gruppe snart :smug: Så det så!
 
Har ingenting imot om å bytte gruppe, selv om jeg trives så sinnsykt godt med dere fantastiske BV jentene her inne ❤ Har jo et lite håp om at vi alle kan skifte gruppe snart :smug: Så det så!

Jaa, det beste hadde vært om vi kunne dra sammen ❤
 
Har ingenting imot om å bytte gruppe, selv om jeg trives så sinnsykt godt med dere fantastiske BV jentene her inne ❤ Har jo et lite håp om at vi alle kan skifte gruppe snart :smug: Så det så!
Jeg er med hvis dere er med :joyful:
 
PP 2 - CD 21 - 1 DPO

Da er jeg endelig kommet meg over i DPO-land jeg også! Måtte dagene gå fort:hilarious: Tempen holder seg stabilt rundt 36,50 noe den gjorde forrige PP, så jeg tar det som om egget ha sluppet. Det bør det ha gjort med tanke på hvor vondt jeg hadde det til tider:wtf: Tester enda med EL-tester for å være sikker. Disse blir stadig svakere nå :) Eller ikke noe symptomer å melde, men det forventet jeg ikke heller :)
16901570_10154109765257172_519343728_n.jpg

PP 2, CD21.jpg
 
PP 2 - CD 22 - 2 DPO

Her har tempen steget ytterligere:joyful: Sist holdt den seg ganske stabilt hele lutefasen, så gjett om jeg ble overrasket at den hadde økt. Ser FF har satt et midlertidig kyss på CD 18, og dermed er 4 DPO i dag, men jeg er ikke helt enig i det kjenner jeg. Så jeg gå heller ut ifra El-testene mine denne mnd. Det er jo tydelig at egget har sluppet. Vi får se :) Blir litt forvirret av det her kjenner jeg :rolleyes:
16976449_10154111013962172_850738568_n.jpg
 
åå dette lover jo superbra!!! WIII!!:D Skjønner godt at du blir forvirret, så er helt enig i at du bare burde forholde deg til el testene mtp dpo! Blir veldig spennende å følge med på tempen framover da :happy::happy: Nå må egget klore seg fast :D
 
åå dette lover jo superbra!!! WIII!!:D Skjønner godt at du blir forvirret, så er helt enig i at du bare burde forholde deg til el testene mtp dpo! Blir veldig spennende å følge med på tempen framover da :happy::happy: Nå må egget klore seg fast :D
Krysser fingrene for at det går. Har ikke sånn kjempe følelse med tanke på at det ikke ble så mye aksjelegging :shy: Men vi får håpe det har klaffet :)
Oi! Dette er kult[emoji2] Jeg har trua på denne runden for deg[emoji254] Heia egget!
Takk for heiing! ❤:D
 
PP 2 - CD 23 - 3 DPO

And up we go! Kan ikke annet enn å si at dagens temp fascinerer meg litt:D Jeg føler at jeg går å oser varme nå, altså ikke sånn feberosing altså. Samboer klarte ikke ligge inntil meg i natt fordi han syntes jeg var for varm:hilarious: Det er jo litt artig å se hva EL og alt det her gjør med kroppen.

16996847_10154113423172172_769002708_n.jpg

Jeg vet ikke om det er jeg som leter etter symptomer eller hva, men jeg syntes jeg hadde sånne små krampelignende tak i nedre del av magen i går, og jeg hadde noe stikkinger i korsryggen. Noe lignende jeg hadde under EL, bare myyye svakere. Jeg slo dette ganske fort i fra meg da jeg jo tross alt bare var 2 DPO :rolleyes:
 
PP 2 - CD 23 - 3 DPO

And up we go! Kan ikke annet enn å si at dagens temp fascinerer meg litt:D Jeg føler at jeg går å oser varme nå, altså ikke sånn feberosing altså. Samboer klarte ikke ligge inntil meg i natt fordi han syntes jeg var for varm:hilarious: Det er jo litt artig å se hva EL og alt det her gjør med kroppen.

Vis vedlegget 219415
Jeg vet ikke om det er jeg som leter etter symptomer eller hva, men jeg syntes jeg hadde sånne små krampelignende tak i nedre del av magen i går, og jeg hadde noe stikkinger i korsryggen. Noe lignende jeg hadde under EL, bare myyye svakere. Jeg slo dette ganske fort i fra meg da jeg jo tross alt bare var 2 DPO :rolleyes:

Kroppen er fascinerende altså, og det er gøy hvor mye man kan lese ut av temping! Det er jo såå spennende :)

Hurra for DPO-land og heia egget ❤

Når tenker du å teste?
 
Kroppen er fascinerende altså, og det er gøy hvor mye man kan lese ut av temping! Det er jo såå spennende :)

Hurra for DPO-land og heia egget ❤

Når tenker du å teste?
Temping er kjempe spennende og så gøy!
Takk for heiing ❤
Jeg tenker kanskje første test ryker neste fredag, da er jeg vell 10 DPO. Forhåpentligvis klarer jeg å vente til da :D
 
Back
Topp