-Drømmen om en liten spire-

Ja okei, skjønner :) Da er vi 2 :hilarious: Har du hatt oversikt over EL før dere begynte å prøve? Har du lange sykluser eller kort LF?

Da skal jeg ta en titt :) Jeg synes det er såå mye greier i FF at det er sikkert masse jeg ikke vet om :hilarious:
Det er enda sykt mye som ikke jeg har fått med meg på FF også :hilarious: Må sette meg ned en dag jeg har mulighet og virkelig se igjennom den.

Dette er tredje syklusen jeg virkelig følger med, men ellers har jeg jo hatt en app som jeg har plotta inn tr. Har ikke vært sikker på EL de gangene da :) Tre siste gangene har syklusen min vært på 34-35 dager og EL rundt CD 19-22, så den har jo vært relativ stabil til tross for litt lengde. Har en normal lutefase.
 
Det er enda sykt mye som ikke jeg har fått med meg på FF også :hilarious: Må sette meg ned en dag jeg har mulighet og virkelig se igjennom den.

Dette er tredje syklusen jeg virkelig følger med, men ellers har jeg jo hatt en app som jeg har plotta inn tr. Har ikke vært sikker på EL de gangene da :) Tre siste gangene har syklusen min vært på 34-35 dager og EL rundt CD 19-22, så den har jo vært relativ stabil til tross for litt lengde. Har en normal lutefase.

Det viktigste er at den er stabil, synes jeg, selv om det blir noen dager ekstra å vente :)
 
PP 2 - CD 15

Dagens oppdatering! Monitoren sier fortsatt høy og EL-testene er svake som aldri før. Begynner muligens å nærme meg noe EL slim, men det er fortsatt noe hvit og litt klumpete (sorry tmi :shy:). Har egentlig hatt en ok dag, men kjenner at lufta har gått litt ut av meg i kveldingen. Er irritabel og humøret er liksom litt synkende. Tenker jeg blir å finne senga snart og bare sove bort resten av denne dagen. Dersom ikke samboer finner ut at orker litt kos ikveld da:hilarious:

16790903_10154093790352172_245318987_n.jpg

16809823_10154093790072172_1296863355_n.jpg
 
PP 2 - CD 15

Dagens oppdatering! Monitoren sier fortsatt høy og EL-testene er svake som aldri før. Begynner muligens å nærme meg noe EL slim, men det er fortsatt noe hvit og litt klumpete (sorry tmi :shy:). Har egentlig hatt en ok dag, men kjenner at lufta har gått litt ut av meg i kveldingen. Er irritabel og humøret er liksom litt synkende. Tenker jeg blir å finne senga snart og bare sove bort resten av denne dagen. Dersom ikke samboer finner ut at orker litt kos ikveld da:hilarious:

Vis vedlegget 218907
Vis vedlegget 218908

Håper EL kommer snikende! :) Hvis det hjelper så har jeg gått fra veldig svake til knallsterke tester bare i løpet av dagen de gangene jeg har fått utvilsomt positive tester :) Så kanskje den plutselig er der! Det viktigste er uansett at det er gullegget, ikke når det kommer :D

Håper humøret er bedre etter litt søvn :)
 
PP 2 - CD 17

Endelig er det litt helg på meg også! Etter seks dager på jobb skal det bli litt godt med en dag fri. Det er ikke så mye å melde fra denne fronten. EL nærmer seg forhåpentligvis om ikke så lenge. I dag fikk jeg den sterkeste EL-testen hittil (ikke at den er kjempe sterk altså), så nå må det da skje noe? Monitoren sier fortsatt høy. Tempen derimot sier noe helt annet. Plutselig gjorde tempen min et kjempe hopp i dag. Skulle nesten tru at jeg går inn i DPO-land i morgen ut i fra grafen, men det kan da umulig være tilfellet? Kan ikke helt komme på om andre ting som skulle ha gitt den tempøkningen. Jeg sov godt i natt, tempet til samme tid som alltid, ikke noe allergi/forkjølelse, lite makking ila natten.. Blir litt smårar av detta kjenner jeg:hilarious: Utenom at jeg har noen små stikk innimellom, har jeg ikke noe særlig med EL-symptomer heller.:rolleyes:
16809689_10154099901667172_2100609131_n.jpg

16831441_10154099901142172_63644299_n.jpg

16837780_10154099901347172_747873709_n.jpg
 
PP 2 - CD 17

Endelig er det litt helg på meg også! Etter seks dager på jobb skal det bli litt godt med en dag fri. Det er ikke så mye å melde fra denne fronten. EL nærmer seg forhåpentligvis om ikke så lenge. I dag fikk jeg den sterkeste EL-testen hittil (ikke at den er kjempe sterk altså), så nå må det da skje noe? Monitoren sier fortsatt høy. Tempen derimot sier noe helt annet. Plutselig gjorde tempen min et kjempe hopp i dag. Skulle nesten tru at jeg går inn i DPO-land i morgen ut i fra grafen, men det kan da umulig være tilfellet? Kan ikke helt komme på om andre ting som skulle ha gitt den tempøkningen. Jeg sov godt i natt, tempet til samme tid som alltid, ikke noe allergi/forkjølelse, lite makking ila natten.. Blir litt smårar av detta kjenner jeg:hilarious: Utenom at jeg har noen små stikk innimellom, har jeg ikke noe særlig med EL-symptomer heller.:rolleyes:
Vis vedlegget 219047
Vis vedlegget 219048
Vis vedlegget 219049

Hmm, så merkelig! Etter tempen var EL i så fall går men EL-testene stiger så gradvis og den var så svak i går at det høres tvilsomt ut at du har misset toppen. Men testen er jo endel sterkere i dag så kanskje det nærmer seg noe :) Det blir spennende å fremover.
 
Hmm, så merkelig! Etter tempen var EL i så fall går men EL-testene stiger så gradvis og den var så svak i går at det høres tvilsomt ut at du har misset toppen. Men testen er jo endel sterkere i dag så kanskje det nærmer seg noe :) Det blir spennende å fremover.
Ja, blir liksom ikke helt klok på den tempen denne PP :D Regner EL kommer ila uka dersom det fortsetter som dette:) Blir i alle fall spennende! Spent på tempen min i morgen jeg da :hilarious:
 
Kan se ut som EL nærmer seg nå ja på testene:) Det ligner litt på den stigningen jeg hadde sist. [emoji4]Temping kan jeg ikke noe om dessverre. Krysser fingrene! [emoji92]
 
Kan se ut som EL nærmer seg nå ja på testene:) Det ligner litt på den stigningen jeg hadde sist. [emoji4]Temping kan jeg ikke noe om dessverre. Krysser fingrene! [emoji92]
Joda, det kan se ut som det nærmer seg nå noe som stemmer ganske bra med tidligere EL :) Takk! ❤
 
PP 2 - CD 18

Da var tempen kommet ned igjen til det normale igjen :D Lurer virkelig på hva som gjorde at den tok et såpass hopp opp:wacky:
Jaja, EL-testene er fortsatt sterkere noe jeg er kjempe fornøyd med! Monitoren sier enda høy. Jeg er litt spent på den i morgen jeg. De to syklusene jeg har brukt den har jeg fått max på CD 19 og 20. Jeg lurer litt på om dette faktisk har vært tilfelle at jeg har hatt EL i disse dagne, eller om den rett og slett har satt det av prinsipp :rolleyes: Vi får se!
16837777_10154101355752172_1525286662_n.jpg

16809536_10154101355717172_1481798219_n.jpg
 
PP 2 - CD 19

Da ser det ut som EL er i morgen el i natt. Positiv EL-test og max på monitoren :D Kroppen føles skikkelig tung og jeg har de siste 4 timene hatt skikkelig EL smerter i livmorsområdet. Stikkinger og murring har jeg så og si hatt i hele dag og korsryggen har verket som bare fy. Hadde jeg ikke visst at EL nærmet seg hadde jeg nesten trudd at tr kom tidlig, har aldri hatt sånne symptomer rundt EL i det hele tatt. Kroppen fungerer i alle fall :hilarious: Tempen derimot lever i sin egen lille verden. Stigning igjen i dag.. Jaja, så lenge den stiger eller fortsatt er høy i morgen så er jeg fornøyd altså ;) Blir spennende!

16901798_10154104294772172_28415251_n.jpg

16839814_10154104294527172_1200043078_n.jpg

16830196_10154104294407172_451870829_n.jpg

16837752_10154104294307172_2140899917_n.jpg
 
PP 2 - CD 19

Da ser det ut som EL er i morgen el i natt. Positiv EL-test og max på monitoren :D Kroppen føles skikkelig tung og jeg har de siste 4 timene hatt skikkelig EL smerter i livmorsområdet. Stikkinger og murring har jeg så og si hatt i hele dag og korsryggen har verket som bare fy. Hadde jeg ikke visst at EL nærmet seg hadde jeg nesten trudd at tr kom tidlig, har aldri hatt sånne symptomer rundt EL i det hele tatt. Kroppen fungerer i alle fall :hilarious: Tempen derimot lever i sin egen lille verden. Stigning igjen i dag.. Jaja, så lenge den stiger eller fortsatt er høy i morgen så er jeg fornøyd altså ;) Blir spennende!

Vis vedlegget 219159
Vis vedlegget 219163
Vis vedlegget 219161
Vis vedlegget 219162

Hurra! :D Heia egget :D

Håper tempen er medgjørlig og øker slik at du får bekreftet EL, i hvert fall :)
 
PP 2 - CD 20

Da ser det ut som det er EL på gang her :) Hadde sinnsyke EL smerter i går. I dag er det mest murringer. Har masse EL-slim som jeg føler bare renner og renner (sorry tmi:shy:). Er veldig gled for at jeg valgte å ha innlegg i dag, for å si det sånn! Ellers er jeg en del oppblåst og uhm.. Luftig :rolleyes: Dagens test på morgenen er gått over til å bli negativ. Den er fortsatt ganske sterk, men den er nok ikke like strek som kontrollstreken. Siden jeg forsov meg ganske kraftig ble det ikke noe testing med monitor eller noe temping på morningen i dag. Krysser fingrene for stigning i tempen i morgen! Kjenner jeg er meget klar for å komme i DPO-land nå:D
PP2, CD 20.jpg
 
Back
Topp