-Drømmen om en liten spire-

Hvordan går det? Blir det testing i morgen? :)

Formen er enda laber, stigende kvalme utover dagen, sinnsyk halsbrann så og si hele dagen [emoji25] stikk i høyre lyske og nå ut på dagen har det vært noen tak med sterke menslignede smerter. Klarer nok ikke å holde meg mer enn til i morgen med testinga så [emoji23]
 
Formen er enda laber, stigende kvalme utover dagen, sinnsyk halsbrann så og si hele dagen [emoji25] stikk i høyre lyske og nå ut på dagen har det vært noen tak med sterke menslignede smerter. Klarer nok ikke å holde meg mer enn til i morgen med testinga så [emoji23]

Du må jo bare være gravid?! :wideyed: Gleder meg til testing! :D
 
Du må jo bare være gravid?! :wideyed: Gleder meg til testing! :D
Aner ikke :wideyed: Har liksom ikke noe følelse i dag på at det har klaffet. Kan være jeg som bare prøver å forberede meg mentalt på at det kan faktisk være at det ikke blir noe positiv test enda. Vi får se, kjenner jeg er spent på morgendagens test og om det kommer opp noen strek. :)
 
PP 2 | CD 29 | 9 DPO

Da har jeg overlevd to dager på jobb denne uken. Bare en vakt igjen så har jeg lang helg. Kjenner det skal bli godt dersom denne formen her skal fortsette. Hvis det ender med blenda i morgen, så har jeg hele helga på å furte på ;) I dag har egentlig symptomene vært av og på. Kvalmen har vært ok, bortsett fra et par ganger. Jeg har hatt ganske med halsbrann både i går og i dag, noe som har vært litt slitsomt. Ellers er brystene øm av og til. Tidligere på dagen var de ganske øm, men i skrivende stund finnes de ikke vonde i det hele tatt. Rart :hilarious: Nipplene finnes ikke ømme, noe som jeg tar som et godt tegn ettersom de pleier å være super sensitive en uke før tr. Det som kanskje gjør at jeg tviler mest er de menslignende smertene jeg får innimellom. Syntes de kan gå å ta seg en bolle!

17094226_10154128170697172_943174321_n.jpg

Litt ned på tempen i dag, men jeg er ikke så nervøs på den kjenner jeg :)
 
Æsj, nå begynner jeg å lure på om tr kommer tidlig:( Skikkelige menssmerter de siste to timene.. Begynner å se litt mørkt på dette her jeg:sorry:
 
Æsj, nå begynner jeg å lure på om tr kommer tidlig:( Skikkelige menssmerter de siste to timene.. Begynner å se litt mørkt på dette her jeg:sorry:

Det trenger ikke å være et dårlig tegn! :) Jeg har lest mange ganger i det siste at de som fikk positive tester ble overrasket fordi de hadde hatt så mye menssmerter i dagene før. Dårlig formulering men du ser kanskje hvor jeg vil :hilarious:
 
Det trenger ikke å være et dårlig tegn! :) Jeg har lest mange ganger i det siste at de som fikk positive tester ble overrasket fordi de hadde hatt så mye menssmerter i dagene før. Dårlig formulering men du ser kanskje hvor jeg vil :hilarious:
Joda :D Krysser fingrene for at tr holder seg langt unna! :)
 
Jeg trur det :) Jeg er livredd for at det er for tidlig enda :wideyed: Har bare litt panikk bare :hilarious:

Ja ser den! Men om den er negativ så gjør det ikke noe. Da er det bare for tidlig :) <3 jeg har troen ihvertfall! Skal vi ha test-date i morgen tidlig da?
 
Ja ser den! Men om den er negativ så gjør det ikke noe. Da er det bare for tidlig :) <3 jeg har troen ihvertfall! Skal vi ha test-date i morgen tidlig da?
Det er sant :)❤ Huff, får sikkert ikke sove noe særlig i natt jeg :hilarious: Yup! Høres bra ut det :happy:
 
Det er sant :)[emoji173] Huff, får sikkert ikke sove noe særlig i natt jeg :hilarious: Yup! Høres bra ut det :happy:

Hehe, nei det blir bare værre og værre for hver dag nå :eek:
Håper uansett du får sove godt :) jeg er veldig nervøs på tempen min i morgen :eek:
 
PP 2 | CD 30 | 10 DPO

Første test tatt.. kjenner jeg blir litt motløs. Helt blenda test, og det irriterer vettet av meg med tanke kvalmen og halsbrannen jeg har slitt med den siste uken. Er jeg kanskje syk likevel? Men samboer har ikke blitt dårlig.. Før jeg sovnet i går hadde jeg en merkelig følelse over livmoren. Akkurat som noen hadde lagt noen steiner oppå og at den ble dratt nedover på en måte. Kvalmen toppet seg også i natt med å nesten kaste opp, men det kan være nerver også. Jaja.. Blir nok ikke å teste før Søndag eller Mandag nå dersom ikke tr kommer før den tid[emoji25]
40bd08f7e33bf086cc2538c61e437222.jpg

Jøss, bildet ble skikkelig dårlig :rolleyes:

Laster også opp dagens graf:
17105660_10154129591187172_1016897776_n.jpg
 
Ser ikke testen mørkere ut der det skal være strek. Var det første jeg tenkte. Men ser ingen definert strek. Håper den kommer tydelig fram neste gang du tester, for du mååå jo bare være gravid. Når jeg var gravid sist så hadde jeg masse symptomer og sikker på jeg var gravid, tok test 10 dpo og den var blenda. Ventet til 12 dpo og da var det svak, men tydelig strek <3 heier på deg! Ikke mist håpet!
Nå skal jeg ta min test (som sikkert er blenda :p)
 
Ser ikke testen mørkere ut der det skal være strek. Var det første jeg tenkte. Men ser ingen definert strek. Håper den kommer tydelig fram neste gang du tester, for du mååå jo bare være gravid. Når jeg var gravid sist så hadde jeg masse symptomer og sikker på jeg var gravid, tok test 10 dpo og den var blenda. Ventet til 12 dpo og da var det svak, men tydelig strek <3 heier på deg! Ikke mist håpet!
Nå skal jeg ta min test (som sikkert er blenda :p)

Håper [emoji4] nei, det er nok bare bildet som får det til å se ut som det, men den tørka er helt blenda[emoji33]
 
spennende at du har begynt å teste!! Håper på babystrek på søndag da :Heartred:Heartred
 
Back
Topp