Hei dere flotte kvinner! 
Håper det er flere som blir gal av ventingen, trenger å ha noen som går igjennom det samme å snakke med og vil dele sine symptomer her!
Jeg er selv 7 dpo, helt ny til dette forumet, og forum rent generelt! Kjenner at jeg er besatt av å få tiden til å gå og snakke med andre som er i samme sko.
Hvor mange dpo's er du ? Hva er dine symtomer? ❤

Håper det er flere som blir gal av ventingen, trenger å ha noen som går igjennom det samme å snakke med og vil dele sine symptomer her!
Jeg er selv 7 dpo, helt ny til dette forumet, og forum rent generelt! Kjenner at jeg er besatt av å få tiden til å gå og snakke med andre som er i samme sko.
Hvor mange dpo's er du ? Hva er dine symtomer? ❤

(Eller kanskje du bare tenger mere Hcg i kroppen
)
Har du fått noen spennende symtomer?
Har ikke noe symptomer ennå som jeg klarer å kjenne.
Testet igår (6 dpo) den var negativ, men det er jo litt tidlig da.. kommer nok til å teste imorgen tidlig 
Men når den først er lokalisert og jeg kommer i dpo-land, så kan jeg slappe av
På søndag og 6 dpo ryker første test!
Ingen forventninger så tidlig vel og merke
Vet ikke om jeg har bommet helt på EL og at TR kommer hvert øyeblikk eller om det kan være festeblødning. Hvem vet...
som prøver er det myyyye følelser og prøvelser. Jeg har alltid vært åpen med mine nærmeste om prøving, det har hjolpe på at jeg ikke skal være så «ensom» i det. Men og fordi jeg ville hatt behov om å prate om det hvis jeg hadde vært gjennom en sa
så utålmodig som f