Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres bra ut [emoji1][emoji106]Dovendyr [emoji197]
Må hentes opp av senga og lokkes med kaffe om det ikke står noe på dagsplanen [emoji14]
Definitivt dovendyr![]()
Dovendyr [emoji1]
Kunne ønske at jeg kunne være slik og men, men har funnet ut at det ikke går [emoji23]Morgenfugl [emoji14] elsker å stå opp tidlig på morgenen i helgene og ta en kopp kaffe [emoji14]
Missforstå meg rett, jeg er glad i å sove og [emoji14]
Jeg var slik når jeg var ungdom og. Også kom det en periode på noen år hvor jeg sov lenge, men var nok mest fordi jeg hadde snudd døgnet litt pga jobbenKunne ønske at jeg kunne være slik og men, men har funnet ut at det ikke går [emoji23]
Har ikke klart å snudd jeg [emoji1] vært slik siden ungdomstiden [emoji23]Jeg var slik når jeg var ungdom og. Også kom det en periode på noen år hvor jeg sov lenge, men var nok mest fordi jeg hadde snudd døgnet litt pga jobben
Så har jeg plutselig blitt slik jeg er nå siste årene igjen [emoji14]
Men det er jo godt da [emoji14]Har ikke klart å snudd jeg [emoji1] vært slik siden ungdomstiden [emoji23]
Ikke alltid, jobber turnus så vanskelig å stå opp om morgenen [emoji12] er bare 164 i å [emoji12]Men det er jo godt da [emoji14]
Veksthormoner skilles jo bare ut når man sover, og det kan forklare hvorfor jeg aldri ble over 155 cm [emoji28]
Den perioden jeg kunne sove lenge så jobba jeg til 22.30, så måtte jeg kjøre 4 min hjem, så snudde døgnet litt der. Så forstår absolutt situasjonen din [emoji14]Ikke alltid, jobber turnus så vanskelig å stå opp om morgenen [emoji12] er bare 164 i å [emoji12]