Dovendyr eller morgenfugl??

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
Er dere en dovendyr eller morgenfugl??

Jeg er 100% dovendyr.. Liker å være oppe lenge og sove lenge.. har alltid vært det og kommet vel til å forbli slik for alltid [emoji23]

Dovendyr [emoji197]
Må hentes opp av senga og lokkes med kaffe om det ikke står noe på dagsplanen [emoji14]

Definitivt dovendyr:)

Morgenfugl [emoji14] elsker å stå opp tidlig på morgenen i helgene og ta en kopp kaffe [emoji14]

Missforstå meg rett, jeg er glad i å sove og [emoji14]

Kunne ønske at jeg kunne være slik og men, men har funnet ut at det ikke går [emoji23]
Jeg var slik når jeg var ungdom og. Også kom det en periode på noen år hvor jeg sov lenge, men var nok mest fordi jeg hadde snudd døgnet litt pga jobben :)
Så har jeg plutselig blitt slik jeg er nå siste årene igjen [emoji14]

Jeg var slik når jeg var ungdom og. Også kom det en periode på noen år hvor jeg sov lenge, men var nok mest fordi jeg hadde snudd døgnet litt pga jobben :)
Så har jeg plutselig blitt slik jeg er nå siste årene igjen [emoji14]
Har ikke klart å snudd jeg [emoji1] vært slik siden ungdomstiden [emoji23]

Ikke alltid, jobber turnus så vanskelig å stå opp om morgenen [emoji12] er bare 164 i å [emoji12]
Den perioden jeg kunne sove lenge så jobba jeg til 22.30, så måtte jeg kjøre 4 min hjem, så snudde døgnet litt der. Så forstår absolutt situasjonen din [emoji14]

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal kalle meg[emoji28] Jeg sitter alltid lenge oppe. Men uansett hvor sent det blir så våkner jeg tidlig [emoji854]

Dovendyr, har alltid vært og vil alltid være det ;)

Helt klart dovendyr! Kunne sovet hele dagen! [emoji23] og sånn har jeg alltid vært [emoji14]

Back
Topp