Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dollface skrev:
HerreguuuuuuuuuuuudLittleMonkey skrev:
vanskelig?
jeg skal gå ned og ha stirrekonk med ovnen igjen, men er tilbake med førstehjelp og bilde etterpå
LittleMonkey skrev:
Dollface skrev:
HerreguuuuuuuuuuuudLittleMonkey skrev:
vanskelig?
jeg skal gå ned og ha stirrekonk med ovnen igjen, men er tilbake med førstehjelp og bilde etterpå
Nåla er tykk og garnet er tynt.. Flott kombinasjon.
Kjenner jeg blir drit sur..
Da må jeg begynne på nytt da.... Hmmm.. Kanskje det er lettest å gjøre det.LittleMonkey skrev:
Men det er ikke så enkelt å få til noe her, for mini og hunden er uvenner, så jeg må være fredsmegler.....
Dollface skrev:
Bare nysgjerrig.. hva skal du hekle? ;)mammatileijente skrev:
det skal bli en jakke - babyjakke :) i følge min oppskrift iallefall.. haha..
mammatileijente skrev:
Dollface skrev:
Bare nysgjerrig.. hva skal du hekle? ;)mammatileijente skrev:
det skal bli en jakke - babyjakke :) i følge min oppskrift iallefall.. haha..
Hehe.. hørtes vanskelig ut;)
Da håper jeg at du LittleMonky har heklet før;) Eller er det lett å gå fra bestemorruter til jakke?
Håper på å se resultat når du er ferdig;)
Lykke til begge to;) Du også Dollface.. med å forklare over nett;)
Dollface skrev:
Da må jeg begynne på nytt da.... Hmmm.. Kanskje det er lettest å gjøre det.LittleMonkey skrev:
Men det er ikke så enkelt å få til noe her, for mini og hunden er uvenner, så jeg må være fredsmegler.....
hehe.. sett de i hvert sitt bånd? :P
vel, når du har fått til dette er det
3. runde:
Snu arbeidet og hekle 1 luftmaske
så hekler du 1 fastmaske i hver stav (de stavene du heklet på forrige runde altså) og 2 fastmasker i hver av buene som ble til når du heklet luftmasker på forrige runde. Dette gjør du hele veien ut, og totalt skal du hekle 78 fastmasker.
Åååh. Jeg får ikke 19Omganger!:p altså det går jo opp i opp å hoppe over 2 og 2 luftmasker mellom de neste stavene. Så da øker jeg jo ikke?!:oCurrrlysue skrev: