Ditt mest unødvendige kjøp til babyen?

Her også var vuggen helt uaktuell men du en var heldigvis arvet! Hadde masse unødvendig klær også..
 
I etter tid nå ser jeg at ammepute hadde vært greit de første ukene. Men ikke nå lenger.

Vi kjøpte heller ikke vugge men vippestolen til Tiny love som vi trudde var litt mere interessant. Men L trives ikke i den kjeder seg for fort. Men baby bjørn vippestolen vi arvet fra en vennine er GULL vært og den skulle jeg ha hatt fra starten av.

Omslag body skulle jeg ha flere av å starten men nå trer vi alt ting over hode

Uro kunne vi ha ventet med.
 
Bedside crib funka ikke for oss. Våknet hver gang jeg prøvde å legge henne der, så hun ble bare liggende hos meg.

Vugga stod bare og tok plass i stua, men den var arvet. Men den tar plass, skulle bare droppet å få den halt over halve landet til oss...
 
Ammepute til nr1!
Bilstolpose til nr2!
Og nå med nr3 ingenting :p hadde alt vi trengte fra før, så ikke handla noe særlig :p
 
Bilstolposen har vi ikke brukt i det heletatt. Den ble strikket til oss på min bestilling. En diger kurv vi arva og fikk pusset opp og sydd kappe til, den har stått på loftet hele tiden nesten. Den tar enorm plass i forhold til hvor mye plass det faktisk er i den, og stativet var ødelagt så den måtte stå på gulvet. Det var for tungt for meg, med vond rygg, å skulle løfte henne opp og legge henne nedi den.
 
Flaskevarmer og gensere med hetter på ;o

Nå til nummer to har jeg bare kjøpt omslagsbodyer og bukser med fot, kun 4 strømpebukser sånn til nødstilfelle. Gidder virkelig ikke å kjøpe så mye unødvendige dilldallklær som er helt umulig å få på ungen, og som ikke er særlig behagelig heller :p merker jeg går for enkelhet denne gangen :p
 
Må si vugga jeg og. Vi fikk låne vugge til første mann, brukte den kjempe mye. Til nr 2 kjøpte vi, hun likte den ikke. Så er nesten ikke brukt. Men tydeligvis forskjellig fra barn til barn
 
Hva brukte du i stede for? Spesielt på vinteren?
Bukser :p

Inne behøvde hun aldri mer enn et lag, så en sparkebukse eller joggebukse var nok. Når vi dro ut hadde hun strikka ullbukser over. :)

Eneste gangene vi hadde stilongs under buksene var på reise om vinteren hvis det kunne være kaldt inne på flyplass eller liknende. Da ble det for varmt med ullbukse over joggebukse.
 
Tenker som det knaker, men har til nå hatt bruk for alt (og jeg kjøpte mye før han i det hele ble født) :) men fikk en del sånne kosebamse - kluter som ikke har blitt brukt. Han tar tutt, og jeg er redd for å la han sove med koseklut eller bamser.

Bildtolpose, bæresjal, strømpebukser og bedside crib er mine desidert beste kjøp :D
 
Strømpebukser/bukser med fot. Sparker de bare av seg. Myke bukser uten fot og med litt lange sokker er mye bedre!!
Ellers har vi ikke fått brukt newborn setet til tripp trappen enda, da han kun vil være på meg. Kjøpte brukt da. Moby wrap får jeg heller ikke til å funke, den fikk vi av ei venninne.
 
Smokker!! Nå er han 8mnd og vil fremdeles ikke ha :p
Hadde hamstra en hel haug jo..
 
Veldig forskjellig. Nr 1 hata å bli bært i bæresele, mens nr 2 elsket det, så ble gullkjøp allikevel Nr 1 ville ikke ligge i vippestol, mens nr 2 elsket å ligge i vippestol Ellers var jeans uten stretch noe som ble lite brukt det første året da det hemmet bevegelsen og ble plagsomt.
 
Sprinkelseng og babybjørn bæresele.
 
Smokker!! Nå er han 8mnd og vil fremdeles ikke ha :p
Hadde hamstra en hel haug jo..
Hos oss tok det 7-8 mnd før han ville ha smokk, og selv om vi hadde kjøpt 10 forskjellige typer, vil han helst bare ha én type. :p
Man må prøve flere ganger hver dag, så de blir vant til det, men det beste er jo om de ikke trenger det. :)
 
Back
Topp