Ditt mest unødvendige kjøp til babyen?

Kjoler :p Har ikke kjøpt selv, men fikk 4 flotte kjoler til jul da hun var 3 mnd. Alle kjolene ble bare brukt 1 gang hver...vanskelig å holde babyen med de på og de bare klumpet seg under armene :p

Ellers brukte vi aldri "anti-klore-votter" vi kjøpte..
Fant fort ut selv at kjoler er håpløst når de er så små, fikk så mange fine med venninner og familie. Men de har kun blitt hatt på ei lita stund, tatt bilde av og så har hun vært i body og bukse igjen ;)
 
Helt enig, har for det meste bare brukt ull undertøy i hele vinter! Så mye enklere å få på ;)
Ja, det ble med ullbukser, sparkebukser og joggebukser. Strømpebukser var noe mark å få på en liten baby. :p
 
Strømpebukser! Haha. Brukt ytterst få ganger
 
Litt tykk vinterdress ble lite brukt. Ikke kunne den brukes i bilstolen pga tykkelsen og i vognen hadde han en mye deiligere og romsligere ullpose.
 
Vi har egentlig ikke kjøpt/fått noe vi ikke har hatt bruk for. Men hvis jeg skulle komme på noe måtte det være smokker. Lille her nekter å ta smokk, og vi har prøvd alle typene.

Både bilstolpose, bilstoladapter og bæresele er ting vi har brukt mye! Vet ikke hva vi skulle gjort uten
 
Smokk og flasker:p
Hun leker litt med de da..hehe

Ellers har jeg stort sett kjøpt ting etterhvert som jeg har følt behovet, så føler ikke noe har vært unødvendig:)
 
Da har dere nok kjøpt feil type. Vi har en babybjørn carrier one, og den er helt fantastisk. Kommet ut best i test og er minst like bra som ergobaby!
Aldri eid en babybjørn ;) babybjørn one er ikke like bra som ergo nei, bb er ikke ergonomisk. Ikke engang bb one. Er en grunn hvorfor ingen med god erfaring innen bæretøy anbefaler babybjørn :) babyen skal sitte i en M med beina å rumpa, det gjør de ikke i bb. Se selv ;)
Selv anbefaler jeg manduca!

http://www.aftenposten.no/familieogoppvekst/Dyreste-bareseler-er-best-575548_1.snd
http://www.adressa.no/familieogoppvekst/article575548.snd
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1458507183.537209.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1458507183.537209.jpg
    117,4 KB · Visninger: 65
Last edited:
Sprinkelsenga :)

Men også kortarmede bodyer og bodyer man må tre over hode (de første mnd. vell og merke, så ble de vanlige greier å bruke). Sånn sovepose sak (han hatet den). Strømpebukse (de første mnd.). Flasker.
 
Artig å se at flere av tingene som går igjen som bilstolpose og adapter til bilstol også er det andre ikke hadde klart seg uten :)
 
bilstolpose. brukte bare ullklær og pledd
 
Bedside crib som hun ikke vil ligge i :rolleyes: Svøpesjalet er også noe vi aldri bruker..6 safa ullstrømpebukser i størrelse 60 når snuppa sjeldent bruker strømpebukse da hun er veldig varm av seg.
 
Back
Topp