Ditt mest unødvendige kjøp til babyen?

Flasker er vel det eneste jeg har kjøpt som ikke har blitt brukt, da jeg har fullammet hele tiden :)

Samme her, men vi brukte dem til vann etterhvert, da mini vennet seg selv av med puppen, og hadde behov for mer væske. :)
 
Vugga, men den er arvet. Ellers var det omslagsbodyer. De virkelig hata vi.
Artig å se hvor forskjellige vi er!
Vi skulle gjerne hatt omslagsbodyer fremdeles, og mini er 1 år gammel. xD
 
Vugga, men den er arvet. Ellers var det omslagsbodyer. De virkelig hata vi.
Vittig - skulle til å skrive bodyer som IKKE er omslagsbodyer. Vi har helt nerver for å ta på henne noe som ikke er omslag! :eek: De bruker vi aaaaldri, og har måttet handle inn ekstra med omslag :p
 
Ammepute, brukte den sikkert 3 ganger :p

Ellers må jeg si at jeg elsket omslagsbodyer og strømpebukser!
 
Artig å se hvor forskjellige vi er!
Vi skulle gjerne hatt omslagsbodyer fremdeles, og mini er 1 år gammel. xD
Ja, derfor er det så fint det finnes så mye på markedet at alle finner noe de liker.
Vi fikk liksom ikke helt taket på de bodyene, og med en som hata stellebordet gikk det fortere med de andre :p
 
Vi fikk masse (!) klær i gave som vi ikke fikk bruk for.
Ellers fikk jeg heller ikke bruk for bilstolposen, eller ammeputa.. Vippestolen til Stokke derimot har vi brukt masse.
 
Vittig - skulle til å skrive bodyer som IKKE er omslagsbodyer. Vi har helt nerver for å ta på henne noe som ikke er omslag! :eek: De bruker vi aaaaldri, og har måttet handle inn ekstra med omslag :p
Syntes faktisk ikke det var noe problem, og med en som virkelig hata påklednkng og stellebordet og vi som ikke fikk helt taket på omslagsbodyene, gikk det mye fortere med vanlige bodyer :)
 
Ja, derfor er det så fint det finnes så mye på markedet at alle finner noe de liker.
Vi fikk liksom ikke helt taket på de bodyene, og med en som hata stellebordet gikk det fortere med de andre :p

Vår lille pode var så liten da han kom til, at vi knapt turte å ta i ham, så de bodyene var gull verdt for oss. :)
Nå er stellebordet det verste han vet, så påkledning skjer ofte i fanget, og da hadde det vært fint å slippe å tre noe over hodet, siden han hater det. :p
Barna vet tidlig hva de vil/ikke vil, hehe..
 
Babybjörn bæresele, den var ufattelig vond å ha på, og virka ubehagelig å henge i den, ble brukt to ganger...

Signerer den! Vi hadde også babybjørn bæresele, frøkna hatet den alle fire gangene vi prøvde, og den var stiv og ubehagelig å ha på:hungover:
 
Vi fikk masse (!) klær i gave som vi ikke fikk bruk for.
Ellers fikk jeg heller ikke bruk for bilstolposen, eller ammeputa.. Vippestolen til Stokke derimot har vi brukt masse.
Bilstolposen og ammeputa er vel to av mine beste kjøp som jeg har brukt hele tiden fra hun ble født og fortsatt bruker hver dag! Er 6måneder 2uker nå :)
 
Den elektriske vugga ble brukt under 10 ganger, men de to gangene han sovnet i den var den gull verdt :)
Vi kjøpte unødvendig mye klær i små størrelser, som aldri ble brukt..
 
Back
Topp