Ditt mest unødvendige kjøp til babyen?

Det ble vugga til 4500 kroner :O den hata hun virkelig!
 
Moby wrap som nesten ikke ble brukt. Kjøpte den brukt da, så den var ikke så dyr :)
 
Flasker er vel det eneste jeg har kjøpt som ikke har blitt brukt, da jeg har fullammet hele tiden :)
 
Vår elsker å ligge i vugga, sover så godt der i nestet sitt når hun skal ta dagduppene sine :)
Åh. Misunnelig :p men kan ha noe med at hun hadde kolikl selvfølgelig :p og har alltiv vært ekstremt vanskelig å legge. Vugga ble bare ikke..godkjent :p
 
Vugga ble nesten ubrukt men den er arvet da! Ellers så har vi ikke kjøpt så mange ting som vi ikke måtte ha før han ble født og istedenfor sett ann behovene vi har og kjøpt det da :)
 
Babybjörn bæresele, den var ufattelig vond å ha på, og virka ubehagelig å henge i den, ble brukt to ganger...
 
Åh. Misunnelig :p men kan ha noe med at hun hadde kolikl selvfølgelig :p og har alltiv vært ekstremt vanskelig å legge. Vugga ble bare ikke..godkjent :p
Så kjedelig da :( Hun her roet seg alltid når hun ble vugget i søvn, vet ikke hva jeg skulle gjort til tider om jeg ikke hadde fått den vugga:rolleyes: Var en overraskelse fra mamma da vi kom hjem fra sykehuset :angelic:
 
Det babysetet til stokke flexibath, han sklei bare ut av det så måtte kjøpe en annen badestol.

Medela sin flaskevarmer, enten ble det ikke varmt eller så ble det for varmt.
 
Kjoler :p Har ikke kjøpt selv, men fikk 4 flotte kjoler til jul da hun var 3 mnd. Alle kjolene ble bare brukt 1 gang hver...vanskelig å holde babyen med de på og de bare klumpet seg under armene :p

Ellers brukte vi aldri "anti-klore-votter" vi kjøpte..
 
Strømpebukser!

Kunne ikke fordra strømpebukser på babyen. :p
 
Bleiebøtte. :p
Det mest geniale, var understell til bilsetet. :)
 
Back
Topp