Dine symptomer

Kan sikkert sove 3 lurer til dagen og det er allikavel ikke nok :woot: Kjenner jeg sliter på jobb for tia :hilarious: Vil helst bare hjem og sooove :sleep011
Jeg har bare halve dager akkurat nå, så jeg går seriøst å teller timene til jeg kan dra hjem for å ta meg en lur :hilarious:
 
Jeg har bare halve dager akkurat nå, så jeg går seriøst å teller timene til jeg kan dra hjem for å ta meg en lur :hilarious:
Det skjønner jeg godt! Jeg har 7 timers vakter og det er helt grusomt på slutten :woot: Kanskje jeg kan spør om tilrettelegging for å sove en halvtime midt på dagen :hilarious:
 
Her kan jeg heldigvis styre litt dagen selv på jobb, men har mye tungt bæring og hardt arbeid også så må vel si ifra til sjefen etter TUL om ståa:rolleyes: så jeg får tilrettelagt arbeidet mitt litt mer fremover. Har planer om å jobbe hele svangerskapet så langt jeg klarer :smug:
 
Det skjønner jeg godt! Jeg har 7 timers vakter og det er helt grusomt på slutten :woot: Kanskje jeg kan spør om tilrettelegging for å sove en halvtime midt på dagen :hilarious:
Lurer på hvordan jeg skal komme meg igjennom den kommende uka med fulle dager altså :hilarious: Haha, kanskje det er det som er tingen :hilarious::hilarious:
 
4+4❤️ Hatt ømme bryster og nippler noen dager, og litt stikkinger,ellers ikke noe spesielt.
Hadde ingen andre symptomer elr «plager» før i uke 28/29 sist, annet enn en voksende mage, håper jeg er like heldig nå, er noen år eldre:angelic:
 
Trøtt, trøtt, trøtt. Har hatt ganske vonde smerter både på høyre og venstre side nede i magen. Hadde ikke dette første gangen. Jobben min er krevende, mest psykisk, og kjenner dette er tungt allerede. Men håper jeg kan stå i jobb så lenge som mulig, er målet mitt :)
Og ekstremt følsom, gråter av ingenting. Både jobb og privat:p
 
Noen som føler seg tappet for energi? Liker å trene og gå tur, men finner mange dager liksom ikke energien til det :/
Jepp, akkurat likt her. Kjenner at jeg etter en dag på jobb har mer enn nok med å holde meg våken resten av dagen :rolleyes:
 
Noen som føler seg tappet for energi? Liker å trene og gå tur, men finner mange dager liksom ikke energien til det :/
Ja, føler det også sånn. Plutselig går luften ut av meg, og jeg velger heller å sove/slappe av enn den planlagte treningsøkta.
 
6+4 her. Noe trøttere enn vanlig, og kjenner kvalmen om jeg er sliten eller med matlukt. Ømme bryster.
 
Nei nei nei.. nå er jeg blitt kvalm, også sånn små kvalm uten å måtte spy, men sånn sykt ubehagelig. Tidligere bare litt kvalm på ettermiddagen, men nå traff den meg midt i fleisen i morges.
Veldig uvant da jeg i forrige svangerskap hadde null symptomer, og bare fløt igjennom svangerskapet..
 
Ja her er jeg helt elendig i dag:hungover: problemet er at mye av maten finner jeg ekkel allerede. Må finne noe lett å spise imellom måltidene som ikke gjør meg enda mer kvalm:hilarious:xsmile5
 
Andre som sliter med dårlig matlyst? Får knapt i meg noe mat:(
 
Andre som sliter med dårlig matlyst? Får knapt i meg noe mat:(
Ja eller dårlig matlyst i den fatning at jeg kun vil ha suppe, skive og ingenting annet. Pasta smakte rart i går. Nå småspiser jeg bare hele tiden for å holde kvalmen i sjakk
 
Ja eller dårlig matlyst i den fatning at jeg kun vil ha suppe, skive og ingenting annet. Pasta smakte rart i går. Nå småspiser jeg bare hele tiden for å holde kvalmen i sjakk
Åh, suppe hadde vært godt nå! Jeg takler ikke brødmat lenger, så får begynne å ha med litt mer spennende niste på jobb:p
 
Jeg er bare helt sykt sliten, tror jeg aldri har vært så sliten i mitt liv, fra jeg våkner til jeg legger meg, går rundt som en zombie...:dead:
 
Back
Topp