Dine symptomer

Hodepine er det som tar knekken på meg nå, og ubehag i magen generelt. Alt klemmer og det stikker både her og der. Kan virkelig ikke huske det var slik med de andre to:wtf:
 
Har plutselig ikke ømme bryster lenger. Ellers har kvalmen også avtatt i kveld. Håper alt står bra til fordiom:(
 
Hodepine er det som tar knekken på meg nå, og ubehag i magen generelt. Alt klemmer og det stikker både her og der. Kan virkelig ikke huske det var slik med de andre to:wtf:

Mye verre her også enn de andre gangene....
hodepine og kvalme daglig
 
Er 5+3.

Første jeg merket var at brystene ble helt ømme og såre. En god del murring og verk ut i hoftene/rumpen. Haha. En del svimmel, sykt trøtt til tider. Pleier aldri å sove middag, men det gjorde jeg i helgen. Haha. Ting lukter og smaker rart!
 
Last edited:
Er veldig svimmel og ør, sykt trøtt, ømme pupper, ømfintlig nese, luftig og treg mage, litt stikking nede i magen som kommer og går..og en del bekkensmerter:confused: Hadde bekkenløsning med storebror fra uke 15...veldig spent på hvordan det skal gå denne gangen:oops:
 
Går å klager nå på lukter som samboer ikke kjenner, synes kjøleskapet lukter stygt, brakk meg av matsøpla. :hilarious: Vet aldri hva jeg vil ha, I det ene øyeblikket vil jeg ha knekkebrød med kremost, I det andre blir jeg uggen av tanken. Og sånn går no dagan!! :hilarious:
 
Går å klager nå på lukter som samboer ikke kjenner, synes kjøleskapet lukter stygt, brakk meg av matsøpla. :hilarious: Vet aldri hva jeg vil ha, I det ene øyeblikket vil jeg ha knekkebrød med kremost, I det andre blir jeg uggen av tanken. Og sånn går no dagan!! :hilarious:

Haha kjenner meg så igjen - vi måtte vaske kjøleskapet forrige helg fordi jeg insisterte på at det luktet så fælt
 
Jeg brekker meg hele tiden, men jeg får det ikke ut :depressed: det kommer opp, men stopper bak i halsen og jeg får det ikke ut... Andre med samme problem? Noen tips?
 
Uggen/småkvalm følelse i kroppen, men ikke brekninger foreløpig. Har sykt såre/følsomme brystvorter. Dusjstrålen og bhen gjør vondt!
 
6+1, og var som en bryter ble skrudd på i går. Jeg er kvalm heeeele tiden, samt sulten hele tiden. Lyst på alt mulig, trøtt og helt tom for overskudd. Måtte ta fri fra jobb i dag og i morgen, for jeg henger ikke med..
 
Noen som føler seg tappet for energi? Liker å trene og gå tur, men finner mange dager liksom ikke energien til det :/
Ja!! Dagene går med til å komme seg gjennom jobbdagen, og sofaen resten.. :( Håper energinivået blir litt bedre snart :)
 
6+4 :)
Er ofte trøtt igjennom hele dagen, så en hel dag på jobb tar på. Hviler gjerne litt etter jeg kommer hjem om det er rom for det. Enkelte dager er jeg uvel og kvalm (spyr ikke og håper jeg slipper akkurat det, orker ikke tanken). Ømme bryster, særlig på kvelden. Og flyr på do i ett sett. :)
 
(6+4 ifølge appen) Så lenge jeg spiser jevnt nå så blir jeg ikke dårlig eller kvalm. Har ligament smerter av og til. Niplene har blitt litt såre :nailbiting: noe jeg aldri har hatt før da jeg ikke har kjertler som produserer melk:hilarious: men artig å kjenne noe, for ellers er jeg i ganske fin form og håper det varer :D blir selvfølgelig litt fortere sliten og sånt men ikke noe jeg ikke klarer å leve med :)
 
5+6, kjent aller mest på hodepine, som jeg ser flere av dere andre også sliter litt med. Og litt ubehag i magen fra tid til annen :happy8
 
Jo forresten så er ikke huden min, min bestevenn om dagen heller. Fått flere vonde kviser, som jeg helst vil slippe å ha :crybaby2
 
Så langt bare at jeg må tisse hele tida. Kun 3+5, så får se i dagene fremover :D
 
Jeg jobber nattskift og sliter veldig med å holde meg våken fra i 3-tiden. Føler meg så trett og slapp, nesten febersyk i den tiden. Men I går hadde jeg masse energi, dro på trening og møbelshopping som endte i at vi skrudde møbler til langt ut på natten. Kroppen er rar :)
 
Back
Topp