Dine symptomer

Batuuli

Gift med forumet
Februarbarna 2020
Kan sikkert sove 3 lurer til dagen og det er allikavel ikke nok :woot: Kjenner jeg sliter på jobb for tia :hilarious: Vil helst bare hjem og sooove :sleep011
Jeg har bare halve dager akkurat nå, så jeg går seriøst å teller timene til jeg kan dra hjem for å ta meg en lur :hilarious:

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Jeg har bare halve dager akkurat nå, så jeg går seriøst å teller timene til jeg kan dra hjem for å ta meg en lur :hilarious:
Det skjønner jeg godt! Jeg har 7 timers vakter og det er helt grusomt på slutten :woot: Kanskje jeg kan spør om tilrettelegging for å sove en halvtime midt på dagen :hilarious:

Minlillenr3

Elsker forumet
Februarbarna 2020
Her kan jeg heldigvis styre litt dagen selv på jobb, men har mye tungt bæring og hardt arbeid også så må vel si ifra til sjefen etter TUL om ståa:rolleyes: så jeg får tilrettelagt arbeidet mitt litt mer fremover. Har planer om å jobbe hele svangerskapet så langt jeg klarer :smug:

Batuuli

Gift med forumet
Februarbarna 2020
Det skjønner jeg godt! Jeg har 7 timers vakter og det er helt grusomt på slutten :woot: Kanskje jeg kan spør om tilrettelegging for å sove en halvtime midt på dagen :hilarious:
Lurer på hvordan jeg skal komme meg igjennom den kommende uka med fulle dager altså :hilarious: Haha, kanskje det er det som er tingen :hilarious::hilarious:

Mrs_F

Gift med forumet
Februarbarna 2020
♡Julekulene 2021♡
4+4❤️ Hatt ømme bryster og nippler noen dager, og litt stikkinger,ellers ikke noe spesielt.
Hadde ingen andre symptomer elr «plager» før i uke 28/29 sist, annet enn en voksende mage, håper jeg er like heldig nå, er noen år eldre:angelic:

Pinsvinfrua

Blir kjent med forumet
Trøtt, trøtt, trøtt. Har hatt ganske vonde smerter både på høyre og venstre side nede i magen. Hadde ikke dette første gangen. Jobben min er krevende, mest psykisk, og kjenner dette er tungt allerede. Men håper jeg kan stå i jobb så lenge som mulig, er målet mitt :)
Og ekstremt følsom, gråter av ingenting. Både jobb og privat:p

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Noen som føler seg tappet for energi? Liker å trene og gå tur, men finner mange dager liksom ikke energien til det :/
Jepp, akkurat likt her. Kjenner at jeg etter en dag på jobb har mer enn nok med å holde meg våken resten av dagen :rolleyes:

Tiika

Blir kjent med forumet
6+4 her. Noe trøttere enn vanlig, og kjenner kvalmen om jeg er sliten eller med matlukt. Ømme bryster.

Pinsvinfrua

Blir kjent med forumet
Nei nei nei.. nå er jeg blitt kvalm, også sånn små kvalm uten å måtte spy, men sånn sykt ubehagelig. Tidligere bare litt kvalm på ettermiddagen, men nå traff den meg midt i fleisen i morges.
Veldig uvant da jeg i forrige svangerskap hadde null symptomer, og bare fløt igjennom svangerskapet..

Minlillenr3

Elsker forumet
Februarbarna 2020
Ja her er jeg helt elendig i dag:hungover: problemet er at mye av maten finner jeg ekkel allerede. Må finne noe lett å spise imellom måltidene som ikke gjør meg enda mer kvalm:hilarious:xsmile5

V

Vivi

Guest
Andre som sliter med dårlig matlyst? Får knapt i meg noe mat:(

Minlillenr3

Elsker forumet
Februarbarna 2020
Andre som sliter med dårlig matlyst? Får knapt i meg noe mat:(
Ja eller dårlig matlyst i den fatning at jeg kun vil ha suppe, skive og ingenting annet. Pasta smakte rart i går. Nå småspiser jeg bare hele tiden for å holde kvalmen i sjakk

V

Vivi

Guest
Ja eller dårlig matlyst i den fatning at jeg kun vil ha suppe, skive og ingenting annet. Pasta smakte rart i går. Nå småspiser jeg bare hele tiden for å holde kvalmen i sjakk
Åh, suppe hadde vært godt nå! Jeg takler ikke brødmat lenger, så får begynne å ha med litt mer spennende niste på jobb:p

Forglemmegei20

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2020
September To Remember
Jeg er bare helt sykt sliten, tror jeg aldri har vært så sliten i mitt liv, fra jeg våkner til jeg legger meg, går rundt som en zombie...:dead:

Topp