Jeg har bare halve dager akkurat nå, så jeg går seriøst å teller timene til jeg kan dra hjem for å ta meg en lurKan sikkert sove 3 lurer til dagen og det er allikavel ikke nokKjenner jeg sliter på jobb for tia
Vil helst bare hjem og sooove
![]()

Jeg har bare halve dager akkurat nå, så jeg går seriøst å teller timene til jeg kan dra hjem for å ta meg en lurKan sikkert sove 3 lurer til dagen og det er allikavel ikke nokKjenner jeg sliter på jobb for tia
Vil helst bare hjem og sooove
![]()
Det skjønner jeg godt! Jeg har 7 timers vakter og det er helt grusomt på sluttenJeg har bare halve dager akkurat nå, så jeg går seriøst å teller timene til jeg kan dra hjem for å ta meg en lur![]()
Lurer på hvordan jeg skal komme meg igjennom den kommende uka med fulle dager altsåDet skjønner jeg godt! Jeg har 7 timers vakter og det er helt grusomt på sluttenKanskje jeg kan spør om tilrettelegging for å sove en halvtime midt på dagen
![]()
Jepp, akkurat likt her. Kjenner at jeg etter en dag på jobb har mer enn nok med å holde meg våken resten av dagenNoen som føler seg tappet for energi? Liker å trene og gå tur, men finner mange dager liksom ikke energien til det :/
Ja, føler det også sånn. Plutselig går luften ut av meg, og jeg velger heller å sove/slappe av enn den planlagte treningsøkta.Noen som føler seg tappet for energi? Liker å trene og gå tur, men finner mange dager liksom ikke energien til det :/
Ja i går måtte jeg dele opp husarbeidet i 2 med en lang pause imellomNoen som føler seg tappet for energi? Liker å trene og gå tur, men finner mange dager liksom ikke energien til det :/
Henger meg på denDa kom kvalmen som en Foss her i dag![]()
Her kom den som lyn fra klar himmel når jeg sto oppDa kom kvalmen som en Foss her i dag![]()
Ja eller dårlig matlyst i den fatning at jeg kun vil ha suppe, skive og ingenting annet. Pasta smakte rart i går. Nå småspiser jeg bare hele tiden for å holde kvalmen i sjakkAndre som sliter med dårlig matlyst? Får knapt i meg noe mat![]()
Åh, suppe hadde vært godt nå! Jeg takler ikke brødmat lenger, så får begynne å ha med litt mer spennende niste på jobbJa eller dårlig matlyst i den fatning at jeg kun vil ha suppe, skive og ingenting annet. Pasta smakte rart i går. Nå småspiser jeg bare hele tiden for å holde kvalmen i sjakk