Dine symptomer

4+6.. Svært lite symptomer de siste dagene.. litt stikking nedentil bare :) Hadde ømme bryster, men det forsvant igjen:)
Har ett par kvalmebølger innimellom ellers fint lite symptomer :hilarious: ømme bryst har jeg aldri hatt i noen av svangerskapene. Men jeg har ikke melk heller da (produserer ikke), så det henger nok sammen.
 
5 + 4 i dag:happy: Har ømme bryster (går ikke å sove på magen lenger), stikninger og litt kvalm innimellom.
 
5+4 i dag, og jeg har hatt ganske sterke murringer til tider, har kommet i bølger. De siste dagene har det vært litt mindre. Fortsatt ikke kvalm. Ømme bryster og litt tydeligere blodårer. Jeg tror jeg skal nyte at kvalmen ikke er kommet ennå :hilarious:
 
Håper ikke den ekle kvalmen kommer denne gang og at jeg slipper unna:rolleyes: det er så fælt :hilarious: andre som merker at dem blir fortere sliten da?
 
Er litt kvalm inni mellom, har en del murringer nedentil, det stikker litt i brystene og de er veldig ømme:p Håper jeg slipper unna den verste kvalmen..
 
Er 5+4 i dag. Hatt litt murringer/stikking fra livmoren og av og til litt vondt i ryggen også, særlig etter jeg har vært aktiv. Puppene har vokst ganske mye, er ømme og det drapp faktisk noen dråper melk fra de her forleden.. Ellers er jeg i ganske god form! Kan ikke klage når kvalmen ikke har meldt seg. Jeg er vanligvis ganske aktiv, men merker allerede at jeg blir raskere andpusten.
 
Er 6+0 i dag. Merker at jeg er veldig trøtt om dagen og det skal ingenting til før jeg blir sliten. Puppene er fortsatt ganske ømme, men det kommer og går litt. Blir veldig fort andpusten og i da kom kvalmen kastende over meg :rolleyes:
 
5+2 i dag. Litt rar i magen innimellom med stikking, litt vond/mensensmerter, litt trøtt.
Synes det er skummelt at jeg har så lite symptomer :/ går jo ikke opp for meg at jeg er gravid
 
Jeg har vondt i puppene og har litt murringer i magen gjennom dagen. Kvalmen har kommet for fullt her nå, har ligget rett ut hele helga :hungover:
 
6+0 og jeg er T.R.Ø.T.T! Fysøren, så trøtt jeg er :hilarious: Kunne sovna når som helst og hvor som helst tror jeg. Sist ble det bedre i andre trimester, så satser på at det hjelper her også :rolleyes:
 
5+1 i dag. Kjenner litt ligamentsmerter, tisser ofte og er trøtt. Ellers ingen symptomer :happy:
 
5+2 i dag. Litt rar i magen innimellom med stikking, litt vond/mensensmerter, litt trøtt.
Synes det er skummelt at jeg har så lite symptomer :/ går jo ikke opp for meg at jeg er gravid
Jeg er litt samme som deg:hilarious: blir liksom ikke helt overbevist enda:hilarious:
 
6+0 og jeg er T.R.Ø.T.T! Fysøren, så trøtt jeg er :hilarious: Kunne sovna når som helst og hvor som helst tror jeg. Sist ble det bedre i andre trimester, så satser på at det hjelper her også :rolleyes:
Ja ble bedre her i andre trimester forrige svangerskap. Men har ikke fått den enorme trøttheten enda, men den kommer nok :hilarious:
 
Ja ble bedre her i andre trimester forrige svangerskap. Men har ikke fått den enorme trøttheten enda, men den kommer nok :hilarious:
Kan sikkert sove 3 lurer til dagen og det er allikavel ikke nok :woot: Kjenner jeg sliter på jobb for tia :hilarious: Vil helst bare hjem og sooove :sleep011
 
Back
Topp