hvor langt er du på vei? Og hvilke symptomer har du nå? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ett par kvalmebølger innimellom ellers fint lite symptomer4+6.. Svært lite symptomer de siste dagene.. litt stikking nedentil bareHadde ømme bryster, men det forsvant igjen
![]()
ømme bryst har jeg aldri hatt i noen av svangerskapene. Men jeg har ikke melk heller da (produserer ikke), så det henger nok sammen.Har ett par kvalmebølger innimellom ellers fint lite symptomerømme bryst har jeg aldri hatt i noen av svangerskapene. Men jeg har ikke melk heller da (produserer ikke), så det henger nok sammen.

andre som merker at dem blir fortere sliten da?Ja, merker at jeg plutselig kan bli skikkelig sliten. Jeg kan også få perioder med mye energiHåper ikke den ekle kvalmen kommer denne gang og at jeg slipper unnadet er så fælt
andre som merker at dem blir fortere sliten da?

Jeg er litt samme som deg5+2 i dag. Litt rar i magen innimellom med stikking, litt vond/mensensmerter, litt trøtt.
Synes det er skummelt at jeg har så lite symptomer :/ går jo ikke opp for meg at jeg er gravid
blir liksom ikke helt overbevist enda
Ja ble bedre her i andre trimester forrige svangerskap. Men har ikke fått den enorme trøttheten enda, men den kommer nok6+0 og jeg er T.R.Ø.T.T! Fysøren, så trøtt jeg erKunne sovna når som helst og hvor som helst tror jeg. Sist ble det bedre i andre trimester, så satser på at det hjelper her også
![]()

Kan sikkert sove 3 lurer til dagen og det er allikavel ikke nokJa ble bedre her i andre trimester forrige svangerskap. Men har ikke fått den enorme trøttheten enda, men den kommer nok![]()
Kjenner jeg sliter på jobb for tia
Vil helst bare hjem og sooove