Det skjønner jeg ingenting av! 167 på 14 dpo er kjempebra! Har du målt tidligere og fått lav stigning? Og du er sikker på at du er 14 dpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg ingenting av! 167 på 14 dpo er kjempebra! Har du målt tidligere og fått lav stigning? Og du er sikker på at du er 14 dpo?
JaEr det første hCG målingen du tar?
Hei! Det er innenfor normalen. Noen har raskere/høyere stigning enn andre. Selv hadde jeg hcg på 138 (ikke 158 som jeg sa tidligere) på 4+1 og hcg på 403 på 4+3. Jeg syntes det høres lavt ut, men vet det er innenfor normalnivået og min lege var fornøyd.Hei fine damer! Jeg tok blodprøve mandag 4+1 som viste HCG 117. Neste prøve var torsdag 4+3 som viste 611.
Er dette OK?
Har ingen symptomer og dette er andre barnet
Hvorfor syntes du det? Det er jo langt over doubling over 48 timerHei! Det er innenfor normalen. Noen har raskere/høyere stigning enn andre. Selv hadde jeg hcg på 138 (ikke 158 som jeg sa tidligere) på 4+1 og hcg på 403 på 4+3. Jeg syntes det høres lavt ut, men vet det er innenfor normalnivået og min lege var fornøyd.
Absolutt en god stigning! Den har jo mer enn doblet seg på to døgn!Hei fine damer! Jeg tok blodprøve mandag 4+1 som viste HCG 117. Neste prøve var torsdag 4+3 som viste 611.
Er dette OK?
Hei fine damer! Jeg tok blodprøve mandag 4+1 som viste HCG 117. Neste prøve var torsdag 4+3 som viste 611.
Er dette OK?
Testet tirsdag forrige uke : 72, og fredagen var den på 379.
Legen mener det er god stigning, men jeg synes den er litt lav.. jeg tror nok jeg er kortere på vei enn det appen sier. Ifølge den er jeg 5+5, men om jeg skal følge eggløsningssmerter så er jeg 4+5
Ser at alle her har så høy hcg på prøven sin. Jeg hadde bare 10 i hcg ca 10dpo.. men merker at strekene på testene blir sterkere
9 DPO: 11
11 DPO: 38
15 DPO: 330
16 DPO: 548
24 DPO: 17 181
29 DPO: 51 357
Liiiiitt bekymret for at det er under dobling mellom 24 og 29 DPO, men har hatt kraftigere stigning andre ganger så er vel helt sikkert en slags balanse
Åh tusen takk for tilbakemeldingDet trenger du ikke, helt vanlig at det slakker av ved høye nivåer!